מגדל העמק

מגדל העמק ושירותי כבאות והצלה: ערוכים לכל תרחיש נפילת טילים עם פצועים

0
0

נציב שירותי כבאות והצלה רב-טפסר, מר איילון; “בשיתוף עם ראש העיר מגדל העמק, מר ברדה, הקמנו תחנת כבאות מצוינת שממוקמת במקום טוב ומרכזי. יש לנו כימיה טובה עם ראש העיר ואני מודה לו על כך, נמשיך לשתף פעולה גם בעתיד” ◄ ראש העיר מגדל העמק, מר ברדה: “ישנה חשיבות עליונה להיערך בצורה חכמה לכל התרחישים העתידיים”.
מגדל העמק ושירותי כבאות והצלה: ערוכים לכל תרחיש נפילת טילים עם פצועים
מגדל העמק ושירותי כבאות והצלה: ערוכים לכל תרחיש נפילת טילים עם פצועים

כחלק משיפור המוכנות לחירום במחוז צפון הארץ, נערך היום (יום שני | ג’ ניסן התשע”ה) תרגיל כיבוי וחילוץ רחב היקף בעיר מגדל העמק, המדמה נפילות טילים באזור תעשיה רמת גבריאל. ב’תרגיל מפנה צפוני 2015’ של המחוז הצפוני של הרשות לכבאות והצלה שמדמה נפילת טילים מצפון, השתתפו כוחות; מד”א, משטרת ישראל וגופים נוספים, בתרגיל נבחן מענה גופי החירום במפעלים המחזיקים חומרים מסוכנים וכן את ההגנה על האוכלוסייה באזור.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בתרגיל הענק ’תרגיל מפנה צפוני 2015’ נטלו חלק מעל ל-300 אנשי ביטחון וכ-80 רכבי חירום. נציב הכבאות וההצלה, רב טפסר שחר איילון וראש עיריית מגדל העמק מר אלי ברדה, מסר, דובר מחוז צפון של כבאות והצלה מר נתן בנשימול, אשר הוסיף, כי בתרגיל, נכחו, לצד בכירים רבים ממטה הנציבות והמחוז הצפוני מנכ”ל עיריית מגדל העמק מר שלום זוזוט וקב”ט העיר מגדל העמק מר מוטי אבקסיס, עשרות צופי אש ובני נוער, אשר אוּפרו ודימו פצוּעים שפונו מן השטח וכן כ-60 רכבי כיבוי וכ-12 רכבי מד”א.

התמודדות עם דליפת חומרים מסוכנים | צילום: הרשות לכבאות והצלה

דובר עיריית מגדל העמק מר כפיר בזק, הוסיף ומסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; “התרגיל התפרס על 4 גזרות שונות באזור התעשייה ומטרתו להביא לשיפור רמת המוכנות של כל גופי הביטחון וההצלה בשיתוף הרשות המקומית בעת נפילת טילים מצפון הארץ והתמודדות עם דליפת חומ”ס (חומרים מסוכנים).

במסגרת ’תרגיל מפנה צפוני 2015’ של המחוז הצפוני של ’הרשות לכבאות והצלה’ שמדמה נפילת טילים, נשמעו הדי פיצוצים באזור כולו במסגרת התרחישים הופעלו גם מספר תרחישים של נפילת טילים, דליפת חומרים מסוכנים ואתרי הרס בארבעה מפעלים שונים באזור התעשייה של רמת גבריאל.

תרגיל כיבוי וחילוץ באזור התעשייה רמת גבריאל בעיר מגדל העמק, המדמה נפילות טילים

ראש העיר מר אלי ברדה, אשר צפה בתרחישים מקרוב, נפגש עם נציב שירותי כבאות והצלה רב-טפסר שחר איילון, מפקדי מחוזות ב-רשות לכבאות והצלה ומשתתפי קורס בכירים של הרשות שהגיעו להתרשם מהתרגיל בשטח וקיבלו סקירת רקע על העיר מגדל העמק באופן כללי וחשיבות ההיערכות ב’מקרי חירום’.

ראש העיר מר ברדה, אמר, כי; “הימצאות אזורי תעשייה עתירי ידע וקירבה ל’מתקנים צבאיים’ מחייבת את הרשות המקומית בשיתוף כוחות הביטחון וההצלה להיערך בהתאם ולהיות מוכנים לכל התרחישים בעתיד”.

נציב שירותי כבאות והצלה רב-טפסר, מר איילון, סיפר אף הוא על שיתוף הפעולה עם מגדל העמק והעומד בראשה ואמר; “בשיתוף עם ראש העיר מר ברדה, הקמנו תחנת כבאות מצוינת שממוקמת במקום טוב ומרכזי. יש לנו כימיה טובה עם ראש העיר ואני מודה לו על כך, נמשיך לשתף פעולה גם בעתיד”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן