בעלי כנף מגדל העמק פלילים צבא | משטרה | ביטחון צער בעלי חיים

משמר הגבול סיכל גניבת ענק של תוּכים מבית גידול בעיר מגדל העמק

במשטרת ישראל, חושדים שאל בית הגידול, הגיעו מספר חשודים שבמשך שעות פרצו אל המקום והכניסו את התוכים לתוך כלובים וכשהמשאית הגיעה לא נותר להם אלא להעמיס עליה את הכלובים ולהימלט מהמקום. עם מעצרם, התברר שמתוך עשרות התוכים שנגנבו, מתו כחמישה שלא שרדו את האכזריות בה הם הועמסו והושלכו למטען המשאית.
0
0

אחת הגניבות הגדולות ביותר של תוּכים מבית גידול בעיר מגדל העמק, סוכלה על ידי שוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל שעצרו משאית בה נמצאו עשרות ציפורים בשווי של כמיליון שקלים. אתמול (שני, כ”ג בטבת התש”פ) ביקשה ‘היחידה המרכזית של מגב’ להאריך את ונענתה ומעצרם של שלושת החשודים הוארך בשלושה ימים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

תוּכים שנגנבו מבית גידול בעיר מגדל העמק במשאית שנתפסה על ידי שוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל | צילום: דוברות המשטרה
תוּכים שנגנבו

אתמול הגיעה לשיאה פעילות מודיעינית של מגב שנמשכה כחודש ימים מהלכה התחקו ב’מגב’ אחר חוליית פורצים. החשודים שהגיעו רכובים על גבי משאית וכלי רכב פרטיים, פרצו אתמול (ב’) בלילה לבית גידול לתוכים בעיר מגדל העמק.

“תוך מספר דקות מהרגע שהגיעו החשודים אל בית הגידול הם כבר היו בדרכם לעזוב את המקום.

בהתחלה, היינו בטוחים שהם לא הספיקו לגנוב כלום אבל כשעצרנו אותם איתרנו במטען המשאית כלובים ובהם עשרות תוכים שצרחו, חלקם מפחד ובהלה וחלקם כתוצאה מפציעות קשות של שבירת רגלים, מקורים וכנפיים שנגרמו ככל הנראה, מהשלכת הכלובים במהירות למטען המשאית ומהטלטלות בנסיעה”. אמר מפקד הפעילות של מגב.

השוטרים שנערכו בכוחות גדולים, עצרו את המשאית ועוד 2 כלי רכב על כביש 6 לכיוון דרום ובתוכם 3 חשודים, פלסטיני תושב ענבתא (עיירה פלסטינית בהרי השומרון כ- 9 קילומטר מזרחית לטול-כרם) ללא אישורי שהייה בישראל ושני תושבי מזרח ירושלים בשנות ה- 20-30 לחייהם.

תוּכים שנגנבו מבית גידול בעיר מגדל העמק במשאית שנתפסה על ידי שוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל | צילום: דוברות המשטרה
תוּכים שנגנבו במשאית

במשטרת ישראל, חושדים שאל בית הגידול, הגיעו מספר חשודים שבמשך שעות פרצו אל המקום והכניסו את התוכים לתוך כלובים וכשהמשאית הגיעה לא נותר להם אלא להעמיס עליה את הכלובים ולהימלט מהמקום.

דובר משמר הגבול של משטרת ישראל מסר לאתר ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי עם מעצרם, התברר שמתוך עשרות התוכים שנגנבו, מתו כחמישה שלא שרדו את האכזריות בה הם הועמסו והושלכו למטען המשאית.

כאמור בדרכם דרומה נעצרו החשודים על כביש שש ואתמול, כאמור, הם הובאו לדיון בבית משפט השלום בפתח תקווה שם הוארך מעצרם בשלושה ימים (עד יום חמישי).

בעל בית הגידול, שהגיע אתמול ל-בסיס מגב במרכז הארץ, זיהה את התוכים שהוחזרו לבעלותו וביניהם; 30 ארות, 15 קקדוים, 2 ג’אקו ועוד עשרות תוכים בשווי כאמור של כמיליון שקלים.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן