חדרה | בחירות 2013

חדרה: הבולדוזר ניסים אביטן הי”ו, יהיה מספר 2 ברשימת ש”ס למועצת העיר

0
0

ניסים אביטן; “מניסיון החודשים האחרונים למדתי שזה תענוג צרוף לעבוד לצידו של בועז ביטון, ואין לי ספק שכהנהגה צעירה של רשימת ש”ס למועצת העיר חדרה, נוכל לשנות הרבה דברים לטובת תושבי העיר כולה ובפרט למען שומרי תורה ומצוות בעיר חדרה”.
חדרה: הבולדוזר ניסים אביטן הי
חדרה: הבולדוזר ניסים אביטן הי”ו, יהיה מספר 2 ברשימת ש”ס למועצת העיר

ההנהגה הצעירה ללא כל ספק של ש”ס בעיר חדרה, ממשיכה להפתיע השבוע, נחשף, כי הנציג השני ברשימת ש”ס למועצת עיריית חדרה, יהיה איש התקשורת ר’ ניסים אביטן הי”ו. ההחלטה על בחירתו פה אחד וכי אין ראוי ממנו למינוי זה. נפלה במסגרת ישיבת מועצת רבני התנועה שנערכה לפני חג הסוכות, ואכן מרגע שנחשפה הידיעה בעיר מגיעים טלפונים רבים אל לשכת יו”ר התנועה הר’ בועז ביטון הי”ו לברך על המינוי הראוי.

יו”ר רשימת ש”ס בחדרה מר בועז ביטון, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “אביטן, הוא דמות מוכרת ומעורכת מאוד בעיר חדרה, ומקיים את מאמר חז”ל; “לעולם תהא דעתו של אדם מעורבת עם הבריות”, לאורך כל הדרך תמכתי במינויו, ואכן מהטלפונים הרבים שמגיעים ללשכתי אני מבין עד כמה המינוי היה קולע”.

יו”ר תנועת ש”ס בחדרה הר’ בועז ביטון, מוסיף ומציין, כי; “אנשים לא מודעים לעוצמות העשייה שקיימות באיש הזה הוא פשוט בולדוזר, נציג כמותו זו מתנה לעיר חדרה כולה”.

הבולדוזר ניסים אביטן הי”ו, מספר 2 ברשימת ש”ס למועצת העיר חדרה, נדרש להחלטה לבחור בו; “האמת” הוא אומר; “הרגשות מעורבות… יש פסוק שאומר “וגילו – ברעדה” שמבטא תחושה של שמחה מהולה ביראה, זו הגדרה קולעת לרגשותיי, מצד אחד שמחה על האמון שנתנו בי הרבנים להיות שלוחם הנאמן, ומצד שני, יראה מגודל התפקיד והאחריות המוטלת על כתפי, תפילתי שתשרה שכינה במעשי ידי ואוכל להיות שליח ציבור נאמן לשולחי.

הר’ בועז ביטון, יו”ר תנועת ש”ס בחדרה

וברצוני להודות מכאן בראש ובראשונה לבורא עולם, ולרבני התנועה שליט”א, ולידידי יו”ר התנועה בועז ביטון, אשר נתנו בי אמונם”.

“אציין, כי מניסיון החודשים האחרונים למדתי שזה תענוג צרוף לעבוד לצידו של בועז ביטון, ואין לי ספק שכהנהגה צעירה של רשימת ש”ס למועצת העיר חדרה, נוכל לשנות הרבה דברים לטובת תושבי העיר כולה ובפרט למען שומרי תורה ומצוות בעיר חדרה”.

“זכיתי בשנים האחרונות להיות משמשו בקדש ואיש סודו של מורי ורבי הגר”ש ביטון שליט”א, במהלך השנים הללו, אני למד מגדלותו העצומה, יראת שמיים, דבקות במטרה, נתינה והקרבה למען הכלל עד כדי מסירות נפש ממש.

אין לי ספק שמודל זה, יעמוד לנגד עיני בשליחותי הציבורית, וקרבתי לרב שליט”א, תסייע לי הן בעצה הן בברכה. ידיעה זו שאני פועל מכוחו של הרב מקלה עלי את קבלת המשימה בעזהי”ת”. סיכם ניסים אביטן הי”ו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן