חדרה | בחירות 2013

חדרה, הערכה: צבי גנדלמן, יחתום על הסכם רוטציה ויצטרף בסיבוב השני לחיים אביטן

0
0

פצצה נזרקה הערב ברחוב החדרתי הגועש פחות מ-24 שעות לבחירות המקומיות ובכך גברו הסיכויים שהמועמד צביקה גנדלמן, המוכה והחבול בתדמיתו ובסקרים, יחבור למר חיים אביטן לחסימת הגב’ חדוה יחזקאלי, תמורת רוטציה בתפקיד ראש העיר חדרה ◄ יחזקאלי; “הם מפחדים!!! חייבים לעצור את האיש הזה”.
חדרה, הערכה: צבי גנדלמן, יחתום על הסכם רוטציה ויצטרף בסיבוב השני לחיים אביטן
חדרה, הערכה: צבי גנדלמן, יחתום על הסכם רוטציה ויצטרף בסיבוב השני לחיים אביטן

דרמה בחדרה בשעות האחרונות, נפוצו ידיעות (אינן מבוססות), כי מועמד “יש עתיד” מר צביקה גנדלמן, המוכה והחבול בתדמיתו ובסקרים, יחתום הסכם רוטציה בתפקיד ראש העיר חדרה, זאת כדי לעצור את תנופתה של המועמדת הגב’ חדוה יחזקאלי, בדרך לכיבוש כס השלטון בעיר חדרה.

בשל הקשרים המתהדקים בין ראש הממשלה מר בנימין נתניהו (מפלגת הליכוד) ולבין שר האוצר מר יאיר לפיד ממפלגת “יש עתיד” (בעלי הברית הקואליציונית) נזרק לחלל רעיון שבו כמו שהליכוד, ש”ס, וישראל ביתנו חברו להעמיד ולתמוך במר משה ליאון בעיר ירושלים מול ניר ברקת – כך יהיה ניתן לעשות גם בעיר חדרה ברגע האחרון (הסיבוב השני), בו יחבור מר גנדלמן למר חיים אביטן וזאת במסגרת הסכם רוטציה למשך שנתיים וחצי הראשונות, ומר צבי גנדלמן לתקופה השנייה של הקדנציה בת 5 השנים.

כעת, יום לפני ההצבעה הגורלית 22.10.2013, ניכר המאמץ של אביטן לשוב ולנצח כבר בסיבוב הראשון, אך אופציה זו אם לא תצלח ינסה לחבור למר צבי גנדלמן מ”יש עתיד” המדדה ב”מדד הקלפיות” במסגרת “הסכם רוטציה” כדי למנוע מהגברת יחזקאלי לעשות היסטוריה בעיר חדרה, כפי שעשתה מרים פיירברג בעיר השכנה מדרום נתניה, זה מכבר.

חדוה יחזקאלי, הגיבה ברדיו המקומי 90FM ולפורטל ’כאן נעים’ על השמועות הזדוניות והמרושעות כנגדה מצד אנשי גנדלמן ואולי גם אנשי אביטן; הם מפחדים!!! בימים האחרונים מפיץ צביקה גנדלמן ואנשיו הקרובים שמועות מרושעות בדבר חבירה של חדוה יחזקאלי אל חיים אביטן.

שמועות אלו מקורן במצבו הפוליטי האנוש של גנדלמן, שמוצא עצמו בפעם השנייה מובס בבחירות וחלש מתמיד בכל הסקרים האחרונים שהתפרסמו בעיר”.

חדוה יחזקאלי, מועמדת לראשות העיר חדרה

המועמדת לראשות העיר יחזקאלי, מוסיפה וטוענת בתגובתה, כי; “הנני דוחה בשאט נפש את השמועות הנ״ל, ומצהירה, כי אינני חתומה עם אף מועמד על הסכם כזה או אחר והנני המתמודדת היחידה שלא חתמה על הסכמים, דילים או חבירות עם מפלגות אחרות. ההתחייבות היחידה שלי היא מול הציבור בחדרה, רווחתו ואיכות חייו.

דווקא צביקה הוא זה שחתם על חוזים, חילק כבר תפקידים וג׳ובים על דרך הקומבינה של “תן וקח” ומנסה עתה לשפוך רפש מתוך פאניקה, אובדן עשתונות ותחושת הפסד”. יחזקאלי, מסכמת ומבטיחה לבוחריה, כי; “אנחנו ננצח! ביחד, ביושר, באומץ ובנחישות”.

כזכור, מר חיים אביטן (בן 60, יליד חדרה), ראש עיריית חדרה, המכהן בתפקיד משנת 2005. ב-9 ביוני 2013, נעצר על-ידי המשטרה ל-8 ימים, בחשד, לכאורה, כי; “לקח שוחד, בתמורה לקידום עניינם של קבלנים העובדים עם עיריית חדרה, וגופים הקשורים לעירייה”. בנוסף, נחשד אביטן, גם ב; “בקידום עסקי בנו, והפקת טובות הנאה, במסגרת תפקידו כראש עיר”.

אביטן, בהמשך שוחרר למעצר בית בן שבוע, וכן, נאסר על אביטן להיכנס לבניין עיריית חדרה או כל גוף הקשור אליה, לרבות החברה הכלכלית חדרה, למשך 15 ימים מתום מעצר הבית. כן נאסר עליו ליצור קשר עם מי מהמעורבים בפרשה, ונאסר עליו לצאת מהארץ למשך 180 יום מחודש יוני.

אביטן, מתברר, התאושש מתבוסתו, וכעת הוא מרים את ראשו ומסתער על הכתר מחדש בתקווה, כי הציבור בעל הזיכרון הקצר, ימחל לו על החשדות החמורים, לכאורה, כשעדיין אין לעת עתה, כל כתב אישום נגדו ויש הכחשה גורפת של המשטרה, כי התיק הפלילי, נגדו ייסגר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן