חדרה | בחירות 2013

חדרה: רשימת ’חדרה ביתנו’ בראשות רומן גישר חתמה על הסכם תמיכה בחיים אביטן

0
0

לאחר שחברי רשימת “חדרה ביתנו”, הכריזו השבוע על תמיכתם בראש העירייה חיים אביטן, מתפנה יו”ר הרשימה רומן גישר לדבר; “החיבור ביני ובין חיים אביטן הוא טבעי… חיים אביטן הוא ראש עיר מצוין שהוכיח את עצמו. ביחד נמשיך להוביל את חדרה להישגים”.
חדרה: רשימת ’חדרה ביתנו’ בראשות רומן גישר חתמה על הסכם תמיכה בחיים אביטן
חדרה: רשימת ’חדרה ביתנו’ בראשות רומן גישר חתמה על הסכם תמיכה בחיים אביטן

בבחירות הקרובות צפוי רומן גישר ראש רשימת “חדרה ביתנו” לחזור לקדמת הבמה במועצת העירל דרך הדלת הקדמית. בנוסף צפוי גישר לחזור ולשתף פעולה עם ראש עיריית חדרה מר חיים אביטן. תומכיו הרבים של גישר כבר מחכים לזה בכיליון עיניים.

הכרזת רשימת “חדרה ביתנו” על התמיכה בחיים אביטן לראשות העיר באה לידי ביטוי בסקרים האחרונים אשר קובעים, כי; גישר וחבריו כבר מגרדים את המנדט השלישי. הרחוב הרוסי הוא מעוזו של גישר, הנהנה גם מתמיכה רבה של האוכלוסייה האשכנזית הוותיקה בחדרה, וכמובן גם מהחסידים והפעילים הרבים של מפלגת השלטון “ישראל ביתנו” אשר גישר הוא נציגה בחדרה מזה למעלה מ-15 שנים.

גישר; “החיבור ביני ובין חיים אביטן הוא טבעי. אנחנו משתפים פעולה עוד מהבחירות ב-1998 כששנינו היינו סגני ראש עיר. חיים הוא ראש עיר מחויב לציבור ולעשייה ואני משוכנע שביחד נמשיך להוביל את העיר הנפלאה שלנו להמשך פיתוח, עשייה ושגשוג.

המתמודדים נגד אביטן לא בחלו באמצעים בכדי לנסות ולשכנע אותי ואת המפלגה שלי לתמוך בהם. אבל חיים אביטן הוא ראש עיר מצוין שהוכיח את עצמו. ביחד נמשיך להוביל את חדרה להישגים.

לשמחתי, גם לאחר שהמועצה פוזרה המשיך חיים אביטן לעזור ולסייע לציבור שלנו והיה למעשה גם הנציג שלנו במועצה מעבר לתפקידו כראש עיר. אני משוכנע שהציבור יודע להעריך את תרומתי ופעילותי הציבורית העקבית כל השנים, ואני אמשיך להיות גורם חזק ומשמעותי במועצת העיר הבאה לצדו של ראש עיר מצוין כמו חיים אביטן”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן