חדרה | בחירות 2013

חדרה: המועמד לראשות העיר צבי גנדלמן על סקס, סקרים, ושקרים

להלן טורו האישי של משה נעים העיתונאי הוותיק ביותר בעיר חדרה, רגע לפני ההצבעה לראשות העיר חדרה; גנדלמן מתחכם, משקר, מסלף ואפילו גונב תמונה מהאתר הזה ◄ המסקנה של כותב הטור; גנדלמן, האיש שטוען, כי הוא "מחזיק את חדרה על גבו", מצוי בפאניקה מוחלטת ובצניחה /התרסקות בכל הסקרים. אינו ראוי להיות ראש העיר חדרה, ולא האיש שיחזיר את הגאווה.
0
0
 צבי גנדלמן המועמד לראשות העיר חדרה
צבי גנדלמן מאחור זוגתו מורן שגב

חדרה: המועמד לראשות העיר צבי גנדלמן על סקס, סקרים, ושקרים

צבי גנדלמן, החליט שהוא המועמד כל יכול בעל היכולת הנבואיות בו הוא מסתמך על סקרים מוזמנים על ידו שלמרבה הצער אמינותם מפוקפקת, וקובע בלי להניד עפעף, כי חדוה יחזקאלי זוכה לתמיכה יציבה של 11-13% (אחוזים). ייאמר מיד מעיון בסקריו המתפרסמים תדיר הוא שוכח לציין, כי הוא מצוי בצניחה /התרסקות בכל הסקרים. כך למשל, האיש הזה, מופיע בסקר מוזמן מצדו מספטמבר 2013 עם לא פחות לטענתו מ-58% תמיכה בו, ואילו בסקר שפרסם ב-13 באוקטובר, התרסק לכדי 40%! למעשה, מדובר כאן אליבא ד-מר גנדלמן; גבירותיי ורבותי מהפך, או ליתר דיוק מר גנדלמן, עף ישר לפח. האיש שטוען, כי הוא; “מחזיק את חדרה על גבו”, מצוי כעת שלושה ימים לפני הכרעת הבוחר בפאניקה מוחלטת ובצניחה /התרסקות בכל הסקרים. בראש ובראשונה בסקרים מטעמו. גנדלמן, אינו ראוי להיות ראש העיר חדרה, ולא האיש שיחזיר את הגאווה, בשורות הבאות אסביר.

◄ גנדלמן משקר, מסלף

אתמול (שישי) בצעד של ייאוש בחר גנדלמן, לאחר פגישה לילית בביתו של המועמד שלמה בוזגלו והגברת חדוה יחזקאלי מתוך רצון לאיחוד נגד חיים אביטן לפרסם פוסט בקיר ה’פייסבוק’ שלו ובו הוא כתב בין היתר; “בשבוע האחרון נפגשתי מספר פעמים עם המועמדת לראשות העיר חדוה יחזקאלי. אני מבין לחלוטין את הדילמה שבה היא מצויה. בכל סקרי הבחירות שנערכו בעיר בשלושת החודשים האחרונים חדוה זה לא מספיק כדי לנצח בבחירות… אמרתי לה בארבע עיניים, כי היא תוזמן להצטרף כשותפה בכירה ומשפיעה לקואליציה שאקים, וכפי שידענו לשתף פעולה כראשי סיעות האופוזיציה, נדע לשתף פעולה בשלטון החדש בחדרה”.

המועמד שלמה בוזגלו סירב בתוקף להסיר את מועמדותו בשביל גנדלמן וכך בחרה גם הגברת יחזקאלי. היא פרסמה בפייסבוק שלה תגובה חריפה בהאי לישנא; “הצבי מצמיח קרני שקר על ראשו… הלחץ מעביר אותו ואת מעגלי התמיכה ההולכים ונעלמים שלו מדעתם.

קטע שיקרי מפייסבוק שפרסם גנדלמן על המפלגות התומכות בו

היה זה צבי בעצמו ששלח עשרות שליחים בימים ובלילות האחרונים לגב’ חדוה יחזקאלי בניסיון לקנות אותה ואת עוצמתה. היה זה הוא עצמו שהזדחל בחשאי לפגישות עם אינטרסנטים המפעילים אותו כמריונטה והניח הצעות על גבי הצעות בפני חדוה יחזקאלי, כדי שתסכים לחבור אליו. הצעות מפתות ביותר שנענו בשלילה מוחלטת! חדוה יחזקאלי, לא תמכור נשמת ותמיכת בוחריה ההולכת ומתחזקת בעבור נזיד עדשים, יחזקאלי לא הסכימה לחבור לשום סיעה ושום כח, ולא להון העומד מאחוריהם…”.

לפני קצת למעלה משבוע בבוקר (שלישי | ד’ חשון התשע”ד), קיים המועמד גנדלמן מסיבת עיתונאים במטה הבחירות, ובה נמסר, כי ראשי סיעות “הבית היהודי”, “יחד למען חדרה”, “אחים לדרך”, “עידן המהפך” ו”התנועה”, הודיעו על תמיכתם במועמדותו של גנדלמן לראשות העיר.

מר גנדלמן, כתב, בדף הפייסבוק שלו, כי “אני מודה לחבריי לדרך ושותפי הקואליציוניים טספאי אדרג’או, עו”ד טל אליהו (מנדט אחד בבחירות לפני 5 שנים), עו”ד אלי בוסקילה (מפלגת, הבית היהודי, מפלגה שכלל לא רצה בבחירות הקודמות, ללא מנדטים), עו”ד נתן לבייב (שכלל לא רץ בבחירות הקודמות, ומר ישראל חייט (שכלל לא רץ בבחירות הקודמות, ונחשב פירור פוליטי מימי מפלגת העבודה הזוהרים בחדרה, על קריאתם לתומכיהם להצביע עבורי לראשות העיר”.

גנדלמן, הוסיף וציין, בדף הפייסבוק שלו, כי במסיבת העיתונאים שקיים הביעו ’ראשי הסיעות הגדולות’ בעיר את תקוותם “לשינוי בהנהגה העירונית ובסדרי העדיפויות, ואת ביטחונם המלא בניצחוני הקרוב”. לא מיניה ולא מקצתיה; ’ראשי הסיעות הגדולות’ בעיר? גנדלמן, עוד לא נכנס לתפקיד ראש העיר, והוא כבר משקר בהודעתו לעיתונות, ומטעה ביודעין את ציבור הבוחרים. אף אחת מהרשימות המתמודדות הללו למועצת העירייה לא הייתה גדולה, אינה גדולה, וגם סיכוייה של כל מפלגה/ רשימה וכולן יחד להיות גדולות שואף לאפס.

◄ מי אתה צבי גנדלמן

צביקה “צבי” גנדלמן (נולד ב-1956), הוא אב לארבעה ילדים, היה בעברו קצין צה”ל במילואים בדרגת תת אלוף, פיקד על עוצבת געש. מנכ”ל סינמה סיטי ראשון לציון, יו”ר (בהתנדבות) של אגודת ידידי בית החולים הפסיכיאטרי “שער מנשה”, ומועמד לראשות עיריית חדרה בבחירות 2013. מקורות חייו, על פי ויקיפדיה, אנו למדים, כי גנדלמן, נולד בעיר טבריה בגיל 7 עבר עם משפחתו לעיר חדרה בה גדל והתחנך. בצעירותו שיחק בקבוצת הכדורגל המקומית מכבי חדרה, והיה חניך בתנועת הצופים.

גנדלמן בהיותו בישרות הצבאי בדרגת קצין בכיר

ב-1974 התגייס לקומנדו הימי ולאחר פציעה עבר לחיל השריון. בשריון עבר הכשרה כלוחם וקורס מפקדי טנקים. בהמשך השלים קורס קצינים ושימש מפקד מחלקת טנקים. במבצע ליטני (1978) הוביל כמ”פ את כוחות צה”ל לכיבוש העיירה בינת ג’בייל. ב’מלחמת שלום הגליל’ היה קצין אג”מ חטיבתי. בשלהי המלחמה התמנה לקצין אג”מ חטיבה 7 ובהמשך התמנה למפקדה של חטיבה 7.

גנדלמן, שימש כמפקד חטיבה 460 וב-1996 קודם לדרגת תת-אלוף ושימש מפקד אוגדת המפץ, מפקד קורס מפקדי פלוגות ומפקדי גדודים. ב-1999 מונה למפקד עוצבת געש, לאחר שכיהן בתפקיד זה כשנתיים, התבקש על ידי הרמטכ”ל שאול מופז להישאר בתפקיד שנה נוספת.

▼ הפדיחה של הקריירה הצבאית של גנדלמן

במהלך אירוע/מחדל טרגי בו חטיפת החיילים בהר דב באוקטובר 2000. זמן קצר לאחר התרחשות האירוע, התייצב גנדלמן, לבדו במסיבת עיתונאים שבה נטל על עצמו את האחריות. בהמשך כתב לרמטכ”ל שאול מופז מכתב התפטרות; “לאחר לבטים רבים ביני לביני מצאתי לנכון לפעול באופן אישי. אני חש אחריות אישית”.

התפטרותו מן התפקיד לא התקבלה. ’ועדת פלד’ שחקרה את נסיבות האירוע לא קיבלה החלטות פיקודיות. הרמטכ”ל מופז, החליט לרשום לו ’הערה פיקודית’. הגנרל גנדלמן, המשיך בתפקידו כמפקד אוגדה עד מאי 2001. לאחר מכן, פיקד על קורס מפקדי פלוגות ומפקדי גדודים. במהלך 2001, “נבעט כלפי מעלה” ומונה כנספח צבאי בממלכה המאוחדת, אירלנד ופינלנד, שם כיהן 3 שנים.

בקיץ 2008, הודיע על כוונתו להתמודד על תפקיד ראש עיריית חדרה, לשם כך הקים רשימה עצמאית בשם “חדרה 1”. בבחירות הובס על ידי ראש העיר המכהן חיים אביטן ומונה ליו”ר האופוזיציה ויו”ר ועדת הביקורת של העירייה. בשנת 2010, פוזרה המועצה בחדרה בשל כישלון ראש העיר לאשר את תקציב העירייה וגנדלמן הפסיק להיות חבר מועצה. בשנת 2012, הודיע שיתמודד בבחירות ב-2013 לראשות העירייה מטעם מפלגת “יש עתיד” של יאיר לפיד.

◄ צבי גנדלמן על סקס, סקרים, ושקרים

במהלך הקמפיין לפני כחודשיים וחצי פורסמה מודעה אנונימית ברחובות וב”פייסבוק” בה נראה מר צבי גנדלמן בחגיגת המימונה בשנת 2011, כשהוא יושב ליד אנשי ציבור, ועל ברכיו ישוּבה אישה נשואה שאינה מסתירה את הנאתה, הכיתוב היה מתוחכם ומרומז; “תת אלוף בדימוס – ו-אלוף בהתפרפרויות…” – נראה, כי מאותו רגע איבד המועמד שנדמה היה כ”מיסטר קלין”, את הלגיטימיות שלו כמועמד לטוהר המידות ולתואר ראשות העיר – הסקרים, ככל הנראה, הושפעו מפרסום זה – כך שאם היינו בטוחים עד היום שהקרב בין ארבעת המועמדים; יחזקאלי, בוזגלו, אביטן ומר גנדלמן צמוד מאוד, הרי שאני ככותב שורות אלו מעריך, כי במרוץ מפגר משמעותית מועמד אחד שסיכויו הולכים ומתמעטים, שמו בעיר חדרה; צבי, תת אלוף במיל’ צבי גנדלמן מועמד “יש עתיד”.

האיש הזה המכונה על ידי מספר 2 שלו כ”איש והאגדה שלא פחד מימיו”, פתח לקראת סוף השבוע האחרון, באופנסיבה של גנרל רומאי בעת העתיקה, שבה שוחטים את כל מה שנקרה בדרך כשבסדרת פרסומים חסרת אחריות, מעליבה, בוטה ומשפילה, פגע בכל המועמדים המתחרים מולו על ראשות העיר.

צבי גנדלמן במודעה שערוריתית שפורסמה נגדו

אנשי גנדלמן לא בוחלים אפילו בגרימת נזק לשילוט של המתחרים (צילומים במערכת), בעוד אנשיו, עושים מאמץ ניכר להופיע בתמונות ברשת ה’פייסבוק’ כשהם מאושרים, מחויכים וצוהלים, כאילו ניצחונם מונח כבר בכיסם, פרסם המועמד שלהם מר גנדלמן, מעין חוברת שטנה נוטפת רעל נגד ראש העיר מר חיים אביטן, שלמען הסר ספק, איני בלשון המעטה, נמנה על אוהדיו וחסידיו, אך אופן הפרסומים והגשתם גבלו לטעמי בלשון הרע במקרה הטוב.

המתקפה חסרת הרסן של גנדלמן על כל המועמדים מעידה, כאלף עדים, כי האיש הזה מועמד מפלגת ’יש עתיד’ של יאיר לפיד בעיר חדרה מר גנדלמן, הטוען בתוקף ובפאתוס, כי הוא; “מחזיק את חדרה על גבו”, נכנס לפאניקה הגובלת באמוק, ככל הנראה, כנראה על רקע שהוא יודע מה שרוב הבוחרים תושבי חדרה עוד לא יודעים, שהוא לא ייבחר לראשות העיר חדרה, ויובס בפעם השנייה בתוך 5 שנים, אולי הפעם לא באותו הפרש של הפעם הקודמת ב-30%, כי; “הפריירים אינם מתים הם רק מתחלפים…”.

האם הוא מתבסס באמת על סקרים? או שהוא רואה את השטח? האם הוא רואה מה שאנו לא רואים במשקפת האטומה שלט שאנו לא רואים, האם יש דברים שאנו עדיין לא רואים? כמו למשל שהוא רואה את סיכויו להעפיל לסיבוב השני (אם בכלל), הולכים ומתמעטים ככל שמתקרב ’יום הבוחר’ ב-22.10.2013, הוא בלחץ. הוא מפחד.

מדוע טורח האיש הדוחה פוליטית הזה, לספר לנו סיפורים שכולם מבוססים באי דיוקים אם לא לומר חסרי בסיס, או חסרי שחר? כנראה, שהאיש הזה, לא התאפק כנדרש ועוד שבוע, והשיל את המסכה מעל פניו האמיתיות במערכה האחרונה, האיש “חי לגמרי בסרט”, והרי אנו יודעים מכרטיס הביקור שלו, כי האיש שרוצה לנהל לנו את העיר, הצליח עד עתה להיות מנהל ביתי קולנוע, ולא בעיר חדרה, חלילה, אלא בעיר ראשון לציון.

עפ”י מידע במערכת העיתון ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’; כבר מספר חודשים במסגרת מערכת הבחירות לרשות המקומית 2013, מנסה מר גנדלמן, לשכנע בפגישותיו ראשי סיעות, ומועמדים לראשות ולמועצת העיר באמצעות שיחות שכנוע, ובאמצעות “סיפורים” על סקרים כאלה ואחרים, בהם הוא מככב במקום הראשון, לטענתו, אך אינו חושף אותם, ואינו מראה אותם לאיש, וכאשר הוא כבר עשה זאת (לאחרונה) הוא הציג סקר חלקי, כפי שעשה דוברו האישי מר ישראל פנחסי, ששיגר אל שולחננו ובו נכתב מצידו, כי; “לאחר מסיבת העיתונאים במטה הבחירות של “יש עתיד” בראשותו של צביקה גנדלמן, שבה דווח על התמיכה המסיבית הגדילה והולכת במועמדות של גנדלמן לראשות העיר, ושבה גם פורסמו תוצאות “הסקר העדכני” שערכה חברת “גיאוקרטוגראפיה” בראשותו של פרופסור דגני. תודה על תשומת הלב”.

סקר חברת גיאוקרטגרפיה על גנדלמן ומועמדים לראשות העיר חדרה

לקחנו לתשומת לבנו, וגילינו, כי גנדלמן, חושב; שאנחנו ציבור מטומטמים או שאנחנו לא יודעים לעשות חשבון; כידוע, סקר דעת קהל, הינו כלי מדידה פורמלי במדעי החברה, בו נשאלת קבוצה גדולה ומדגמית של פרטים שאלות מסוימות. ייאמר מיד מעיון בסקריו של גנדלמן, המתפרסמים תדיר הוא שוכח לציין, כי הוא מצוי בצניחה /התרסקות בכל הסקרים.

כך, למשל, האיש הזה, מופיע בסקר מוזמן מצדו ב-18 בספטמבר 2013 עם לא פחות לטענתו מ-58% תמיכה בו, ואילו בסקר שפירסם ב-13 באוקטובר, התרסק לכדי 40%!

למעשה, מדובר כאן אליבא ד-מר גנדלמן; גבירותיי ורבותי מהפך, או ליתר דיוק מר גנדלמן, עף ישר לפח. האיש שטוען, כי הוא “מחזיק את חדרה על גבו”, מצוי כעת שלושה ימים לפני הכרעת הבוחר בפאניקה מוחלטת ובצניחה /התרסקות בכל הסקרים. בראש ובראשונה בסקרים מטעמו. גנדלמן אינו ראוי להיות ראש העיר חדרה, ולא האיש שיחזיר את הגאווה, בשורות הבאות אסביר.

בסקר הראשון מיום 18.09.13, ניכר, כי המועמד שהטריד קשות את גנדלמן היה לא אחר מאשר חיים אביטן. כשגנדלמן, טרח להציג סקר המראה, כי הוא מוביל על אביטן, ב-35%, בהתמודדות “אחד על אחד”. כשמדובר בהתמודדות של ארבעת המועמדים, ציין, כי הוא (גנדלמן), מוביל בראש עם 28%, מר חיים אביטן עם 21%, הגב’ חדוה יחזקאלי עם 11%, ומר שלמה בוזגלו עם 9%.

בסקר האחרון מיום 13.10.13 פרסם מר גנדלמן, סקר חדש ובו הוא טוען, כי הוא מוביל על אביטן, ב-8%, ב”אחד על אחד”. בהתמודדות של ארבעת המועמדים גנדלמן 38%, אביטן עם 38%, הגב’ יחזקאלי עם 18% ואילו בוזגלו עם 6%.

עוד מציג מר גנדלמן אפשרות נוספת בה נראים אביטן מול יחזקאלי וכאן מוביל לטענתו אביטן ב-40% ומנגד חדווה 30%. מר גנדלמן, שכח, כנראה, כי יש תסריט נוסף; חדוה מול גנדלמן.

מאחר ולא הוצגו התוצאות שלו מול יריבתו המחוזרת על ידו בעקשנות מגונה. אנו מניחים, ויש לנו על מה להסתמך, כי אם היה מתפרסם הסקר בין שניהם היו התוצאות הבאות; גנדלמן, היה משיג כ-40% ומנגד 60%. איך הגענו לתוצאה המדהימה הזו.

שוב, הסתמכנו על “מדליף” ממטה הבחירות של צבי גנדלמן בשם; גנדלמן, ממנו למדנו, כי בסקר שבו הוא עצמו (גנדלמן), עמד על 40% מול 32% של חיים אביטן ובהנחה, כי מצביעי אביטן לא יצביעו ברובם המכריע (בין 1% ל-5%), עבור גנדלמן שיגיע לכל היותר ל-45% שנוא נפשם היו אלה מעדיפים ומצביעים לחדוה יחזקאלי כך שהייתה יכלה להגיע לכדי 55%.

ככותב שורות אלה אני מחויב להסב את תשומת לבכם לנתון מדהים המעמיד את יושרתו של צבי גנדלמן בספק ענק; ייאמר מיד, כי הדבר העקבי היחידי בסקרים שלו הוא שמר גנדלמן עדיין מוביל לדבריו על אביטן, כך למשל, פרסם בכותרת באותיות קידוש לבה; “גנדלמן מוביל בבטחה, יחזקאלי מאבדת קולות…”.

על פי המתמטיקה החדשה של גנדלמן, שכל תלמיד בכיתה א’ יודע; כי מ-11% ליחזקאלי, בסקר הראשון ל-18%, בסקר האחרון ישנה עלייה של 7% ולא אובדן של קולות כמוכרז בכותרת שכתב. סליחה, האם תתנו או תפקידו/תפקירו בידי האיש הזה בעל ידע מפליג בחשבון, לנהל את תקציב העירייה בסכום של כחצי מיליארד שקלים?

“סקר גיאוקרטגרפיה של צבי גנדלמן ומועמדים לראשות העיר חדרה | עיבוד צילום: שולי סונגו

◄ גנדלמן “בובה על חוט”?

מי מניע, מי מתחבר, מי מחבר את האיש שרץ לכסא ראש העיר, הפעם הזו; יש אומרים, כי גנדלמן, הוא רק ה”בובה על חוט” של אנשים/קבלנים ובעלי אינטרסים שאינם ראויים, ולא היינו רוצים שייטלו את הנהגת העיר חדרה בידיהם, ולכן אף אם הוא גנדלמן אדם ראוי, בהיותו דאמי (“בובה גולם”) לא הוא המנהיג את העיר – אלא המושכים בחוטים שלו מאחור. כמאמר הפרסומת, כאשר אתה שותה האלכוהול הו זה שנוהג והאלכוהול, כידוע, הוא נהג גרוע…”.

כך למשל הוא מפרסם את החיבורים שלו עם רשימות קיקיוניות למועצת העיר, תוך כדי שהוא מציין, כי מדובר ב”מפלגות הגדולות” של העיר חדרה, אחת הרשימות (הבית היהודי) עימהן ערך הסכם קואליציוני אף לא התמודדה מעולם ל-מועצת העיר חדרה. בפרסומים הללו ניסה גנדלמן לעבור עבירה חמורה ביותר והיא גניבת דעתם של הבוחרים.

אין לנו בעיה עם העובדה שהמתמודד לראשות העיר מר צבי גנדלמן, המכונה בפי הציבור בעיר “יָבֶס” (יבש), חסר כל חום אנושי במגעו עם הציבור בעיר, מה שנקרא; “לא זורם”, כי אנחנו הרי לא מחפשים אליל, או חביב הקהל, אך אנו בהחלט רוצים ראש עיר אמיתי, המכיר היטב את המֶטריה ולא סטודנט ללימודי שלטון מקומי. די מאסנו, בכאלה בעיר מוכת המזל הזו שלנו. אני נולדתי כאן קצת לפני יותר מ-60 שנים.

גנדלמן במודעה אנונימית נגדו בחדרה: כמו בובה על חוט

ועם כל הכבוד למר גנדלמן, ולהפתעת כל קוראינו הנכבדים, האיש הזה ממש חי בלה לה לנד – האיש הזה הוא המועמד היחיד שאינו מחובר בכלל לעיר חדרה, אין לו מושג מה קורה בעיר, מי הם אנשיה, מה הם הצרכים האמיתיים של התושבים צעירים כמבוגרים. שישבע לכם, שכן, אני לא מאמין לא!

לעומתו המועמדים האחרים, מה לעשות שבאמת נראה שאיכפת להם יותר. אם ניקח לדוגמא את המתמודד מר שלמה בוזגלו, שצמח והתפתח בעיריית חדרה, ואף הגיע לתפקיד מכובד כמנהל בכיר של עמותת לתרבות ולספורט. חיבורו לעיר ולתושביה נבנה כל פני שנים רבות וברור לכל כי טובת העיר נגד עיניו, והוא אינו מסתיר אותה, הוא גאה בה.

מר חיים אביטן ראש העיר, בתוקף תפקידו זה הוא מנהל את העירייה כבר 7 שנים, איש אינו מטיל ספק בניסיונו וביכולתו לנהל את העירייה, במקרה שלו הויכוח ניטש על יושרתו וכעת באחרונה גם על הקוד האתי שלו לכבד את החוק, בנושא זה אל ישים עצמו מר גנדלמן שהוציא לאור כ”גנב בלילה” (מבלי לחתום עליה כמו גבר), ואף איש בעיר חדרה את תפקיד השופט והתליין, על כולנו להמתין להחלטת המשטרה ופרקליטות המדינה ובמקרה הצורך אף להחלטת בית המשפט.

וגם מן המועמדת חדוה יחזקאלי לא חסך שבטו, הגברת הנכבדה, אשר שנים רבות פעלה במלא המרץ והאחריות למען הציבור מתוך העירייה, האישה שמכירה את תפקוד העירייה בצורה טובה אם לא למעלה מזה. הדה-לגיטימציה שמנסה “מיסטר קלין” מר גנדלמן לעשות לגברת יחזקאלי, כאשר הוא מפרסם את “מעלליה” כחברת מועצה מתחילה דרכה, ממרתפי הארכיון, אשר משכה עתירה מביהמ”ש, נגד קבלן מקומי, בשל חששה מהסתבכות כלכלית בבית משפט (הוצאות שכ”ט, וכיוצ”ב) – מקוממת לאור הניסיון הנואל של מר גנדלמן, מועמד הנתון במצוקה קשה, הבוחר בדרך הילדותית והקלה להטיל דופי ביושרה של אישה אשר רק אשתקד ב-5 בספטמבר 2012, קיבלה מ’תנועת אומץ’ (אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי), את ’אות כלת אות אומ”ץ’ על פועלה הציבורי ל’מיגור השחיתות’.

חובתי לציין, כי אותו איש נקי כפיים הוא זה שבמערכת הבחירות בשנת 2008, בה הובס מול אביטן בכ-30%!!! לא בחל בה והתחנן בפניה (אז כמו היום), להצטרף לרשימתו.

חדוה יחזקאלי

הירייה האחרונה של מר גנדלמן לפני ההצבעה בבחירות המשעממות והרדודות שידעה חדרה מאז הוקמה, הגיעה מצדו של הגנרל הזה לרמה של “רכלן מדרגה ראשונה”, כאשר הוא טרח להפיץ בעיתון “חדרה עכשיו” שהמציא לעצמו שמועות על משבר אמון בין רומן גישר לבין חיים אביטן, בעוד זה הראשון, מפנה לו עורף ובצדק, וחותם עם אביטן על הסכם קואליציוני.

מובן הוא שהדבר היה לצנינים בעיני גנדלמן, אך מכאן ועד למשבר אמון הדרך ארוכה. נו ברור, נקמן, לא?!

ב עלון-חוברת הזוועה שהוציא גנדלמן תחת השם ’חדרה עכשיו’, לא הייתה שום התייחסות לעיר חדרה ולא לתושביה. גנדלמן, רק ניסה להדגיש, כי; “אביטן, יודח מתפקידו אף אם ינצח בבחירות”. אוי לו למועמד, שכך הוא בונה את הקמפיין שלו, מסתמך על מחדליהם, ונפילתם של המתמודדים מולו ולא על יכולותיו וכישוריו שככל הנראה גם אינו משופע בהן. אין ספק, כי “חדרה צריכה ראש עיר”, אבל איש כזה?

אכן, לגיטימי להשתמש בעיתון כאיל לנגח בו את המתחרים, רק שהוא אמור להתבסס על הדגשת יכולות וכישורים והבטחות לבוחרים שיקנו את ליבם להיות בעדך, ולא להסתמך על הכישלונות שלהם.

חיים אביטן

לא תאמינו, כי לאיש הזה צביקה גנדלמן, יש חזון חינוך בו מבטיח לשדרג רמת החינוך בחדרה (“באתי לשנות החינוך”), הוא? באמת? שלשום בלילה (חמישי), לפנות בוקר נתנה הוראה לאנשיו גנדלמן להשמיד את השילוט של מתחריו הפעם פלקטים של יחזקאלי, ממש דוגמא חינוכית, ביריונות לשמה, ממש “יש עתיד מזהיר לחדרה…”.

ובל נשכח… שחוץ ממפלגת ’יש עתיד’ (בראשות ח”כ והשר יאיר לפיד שלא עמדה בהבטחותיה לבוחרים ברחבי המדינה), אלו שעומדים מאחורי גנדלמן והתורמים והתומכים בו הם לא אחרים מאלו שתמכו במר חיים אביטן לפני 5 שנים. האם צבי גנדלמן ראוי ויכול לכהן כראש עיר חדש – כך שלמעשה, אנו מבחינים בבירור באותה התוויה של הדרך של אביטן, מה שהיה הוא שיהיה; אותה הגברת בשינוי האדרת – ואנו שפנינו לשינוי מרענן ומבורך לעיר מוכת ראשי ערים שזנחו אותה כבר הרבה זמן, רצוי וכדאי שנבחן טוב טוב מי הגבר(ת) השוכן מתחת לאדרת.

שלכם, כמו תמיד
משה נעים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן