חדרה | בחירות 2013

חדרה: חדוה יחזקאלי, עולה למקום ה-1, חיים אביטן יורד למקום ה-2 בבחירות לראשות העיר

0
0

מתוצאות משאל רחוב מס’ 2, למועמדי ראשות העיר חדרה, עולה, כי נמשך המצב בו יערך סיבוב שני בבחירות, כשמר חיים אביטן, שזכה ב- 20%, יתמודד ראש בראש מול הגב’ חדוה יחזקאלי ◄ המועמד ש”הפתיע” לטובה הוא מר שלמה בוזגלו שחרף מיקומו האחרון, עלה ל- 14% (אחוזים) ◄ מר צבי גנדלמן, (“יש עתיד”), ממשיך להתדרדר בפופולאריות, והפעם רק עם 15% (!).
חדרה: חדוה יחזקאלי, עולה למקום ה-1, חיים אביטן יורד למקום ה-2 בבחירות לראשות העיר
חדרה: חדוה יחזקאלי, עולה למקום ה-1, חיים אביטן יורד למקום ה-2 בבחירות לראשות העיר

הגב’ חדוה יחזקאלי, המועמדת העצמאית של רשימת “התנועה החברתית הירוקה”, עולה למקום הראשון עם 23% (אחוזים!), לאחר תוצאות משאל רחוב שערך ’כאן נעים’ עיתון האינטרנט של כל המדינה, ועוקפת בסיבוב הזה את ראש העיר המכהן מר חיים אביטן (מחל – מפלגת הליכוד), בהפרש של 3% (אחוזים), במקום השני עם 20% (אחוזים!).

המועמד השלישי לראשות העיר חדרה, אשר חייב לעשות חשבון נפש עמוק ערב יום הכיפורים ה’תשע”ד, הוא מר צבי גנדלמן, (מפלגת “יש עתיד” של יאיר לפיד) אשר ממשיך להתדרדר בפופולאריות, והפעם הוא רק עם 15% (אחוזים!).

המועמד הרביעי מר שלמה בוזגלו ברשימה עצמאית ’חדרה אחרת’, דווקא מפתיע לטובה חרף מיקומו האחרון, משום שהוא עולה ל-14% (אחוזים).

יצוין, כי 8% מכלל הנשאלים, סירבו להשיב ו-20% טרם החליטו למי יצביעו.

מתוצאות משאל רחוב שערך ’כאן נעים’ עיתון האינטרנט של כל המדינה, באשר לחלוקת המנדטים ל’מועצת העיר חדרה’. מתבהרת התמונה הבאה; רוב הרשימות העצמאיות הקטנות אינן מצליחות גם הפעם, ואילו המפלגות המוכרות בעיר, רק מצליחות בקושי לשמור על כוחן, כך למשל, רשימת “הצעירים” בראשות אמיר ימין ומפלגת העבודה בראשות צבי לזרוביץ, מוצאים את עצמם “עפים” משום שאינם עוברים את אחוז החסימה.

<!–CityCouncilMandate2013Elections_12-09-13_01.htm–>משאל הרחוב הקיף 300 איש במרחבי חדרה והשכונות במהלך השבועיים האחרונים.

אין ספק, כי מן המשאל והסקרים המתפרסמים בעיר אינם מרשימים את הבוחרים ואלה מן הסתם יעדיפו להביע את דעתם בקלפי ב-22.10.2013.

אין משאל זה, מהווה אינדיקציה מדעית או סטטיסטית כלשהי, והוא רק להערכתנו, מצביע על הלך הרוח ברחוב החדרתי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן