חדרה | בחירות 2013

חנוך ששון, מ”מ ראש העיר חדרה בעבר: אתמודד ברשימה עצמאית, בשם: ’החדרתיים’

0
0

חנוך ששון, חבר מועצת העירייה ומ”מ ראש העיר חדרה בעבר, העומד בראש רשימת “החדרתיים” למועצת העיר; מצדי כל מועמד לראשות העיר אשר יקבל את אמון הציבור, יקבל את תמיכתי בסיוע בכל שאדרש לטובת העיר ותושביה ◄ “יש צורך דחוף; בהקמת קואליציה של העיר, ולא קואליציה של ראש עיר…”.
חנוך ששון, מ
חנוך ששון, מ”מ ראש העיר חדרה בעבר: אתמודד ברשימה עצמאית, בשם: ’החדרתיים’

חנוך ששון, חבר מועצת העירייה לשעבר (מטעם “העבודה”), ומ”מ ראש העיר חדרה, הודיע היום (שלישי, י”ד אלול התשע”ג) על החלטתו להתמודד ברשימה עצמאית, בשם; “החדרתיים” בבחירות למועצת עיריית חדרה, שיתקיימו ביום י”ח בחשוון ה’תשע”ד (22 באוקטובר 2013).

ששון, שועל פוליטי וותיק, מבהיר, מיד, כי הוא מצטרף אל המרוץ של מועצת העיר חדרה, כדי לפעול ולהשפיע להקמת קואליציה מקיר לקיר בעיר חדרה, המשוסעת פלגים ורשימות.

מבחינתי אומר ששון; “יש צורך דחוף; בהקמת קואליציה של העיר, ולא קואליציה של ראש עיר…”.

זאת ועוד, מבהיר ששון, העומד בראש רשימת; “החדרתיים” למועצת העיר; מצדי כל מועמד לראשות העיר אשר יקבל את אמון הציבור, יקבל את תמיכתי בסיוע בכל שאדרש לטובת העיר ותושביה.

ששון, יליד חדרה, בן הדור השלישי במושבה, דאז. סבו של חנוך, הגיע לחדרה, והיה בין מייסדי חדרה, ואף גר תקופה מסוימת עם דיירי הח’אן של חדרה שנבנה בשנת תרנ”א (1891) ברחוב הגיבורים.

בילדותו גר חנוך ששון, ולמד בשכונת נחליאל בצפון חדרה. בגיל העשרה, החל לשחק כדורגל בגיל 15 כשחקן נוער בקבוצת הפועל חדרה. כשהיה לצעיר התגייס לשורות צה”ל שרת בחיל החימוש, באותה תקופה השתלב בקבוצת הפועל נחליאל. לימים מתפקודו כשחקן פעיל בקבוצה, הפך להיות יו”ר האגודה במועדון הכדורגל של הפועל נחליאל.

במקביל לפעילותו הציבורי הברוכה בספורט, ששון, הציץ לעולם הפוליטיקה ו… נדבק ב”חיידק הפוליטי”. כמצופה החל לפעול התחום הפוליטי המקומי במסגרת סניף מפלגת העבודה בעיר חדרה, ומכאן אף הגיע לפעילות הארצית כחבר מרכז המפלגה.

ששון, נבחר במקביל לתפקיד בכיר של מזכיר הסניף, עבודה בחדרה. בעקבות (הצלחה) של ארגון הסניף, נבחר, חנוך ששון, כמועמד למועצת העיר חדרה (1993), ותחת מנהיגותו נבחרו שישה חברי מועצה עימו, המספר הגדול ביותר שהיה למפלגת עבודה בעיר חדרה אי פעם.

קדנציה, אחרי (2003), נבחר למוביל של רשימת העבודה בבחירות המקומיות, ונבחר לתפקיד סגן ראש העיר וממלא מקומו.

ששון, יודע לספר, כי; “בתקופה זו, עסקתי במגוון נושאים, כמו; גנים ציבוריים, יו”ר ועדת מכרזים, והובלתי את פרויקט פיתוח פארק נחל חדרה, שחלק מהתפתחותו רואים כבר בימים אלו ועוד ייראו בעתיד”.

עם סיום הקדנציה במועצת עיריית חדרה, התנדב לטובת האגודה למעל החייל, והתמנה בהמשך לתפקיד יו”ר סניף חדרה. במסגרת הפעילות כבר 5 שנים, הוא מספר, כי; “אימצנו מספר יחידות, בהן; יחש”ם גולני 651, הרחבתי את האימוץ עם בא”ח גולני, ועוד.

ששון, כמו אבא, אח, וחבר ו-דוֹד של החיילים, גאה בפועלו למענם עם עשרות המתנדבים הפועלים עימו; “שיפצנו את המבנה, בצורה יסודית בהשקעה של 350,000 ש”ח, אנשים התלהבו, נרתמו ותרמו, ריצוף, חומרים, עבודה, המבנה החדש כיום מזמין ונעים לשהייה, כולו עשוי עץ, הוכנס בו ציוד חדש לבישול, וקירור המוצרים הניתנים על המופקדים לשמירת ביטחון מדינת ישראל. המזנון, ידוע כמשרת של מאות ויותר חיילים בכל שבוע.

במהלך הנחשב הישג בעל השלכות תקציביות לא מבוטל, צירף מר ששון, יו”ר האגודה למעל החייל בחדרה, לאחרונה את מועצה איזורית מנשה, התומכת כלכלית ומסייעת בצורה מדהימה להעמקת הקשר והסיוע לחיילים וב”ב – ועל כך הוא מודה לראש המועצה, מעומק לבו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן