תחבורה ימית

חברת הספנות MSC: בחרה ב’נמל חיפה’ לקו ספנות ישיר בין נמלי המזרח הרחוק וארה”ב

0
0

ישראל במרכז העולם; ’חברת הספנות MSC’ – השנייה בגודלה בעולם, בחרה בנמל חיפה – תחנה בלבו של קו חוצה עולם ◄ מנכ”ל MSC מר ישראל עדני סימקין; “השקת הקו, הינה הוכחה נוספת למחויבות של חברת MSC לסחר הישראלי, וללקוחותיה, עבורם פותח הקו אופקים חדשים להובלת מטעניהם בפריסה עולמית.
חברת הספנות MSC: בחרה ב’נמל חיפה’ לקו ספנות ישיר בין נמלי המזרח הרחוק וארה
חברת הספנות MSC: בחרה ב’נמל חיפה’ לקו ספנות ישיר בין נמלי המזרח הרחוק וארה”ב

שי למדינת ישראל לשנה החדשה: קו ספנות ישיר בין המזרח הרחוק לישראל ולארצות הברית. הקו, הינו של ’חברת הספנות ’MSC, השנייה בגודלה בעולם, שהחליטה על פקידה ב’נמל חיפה’ של הקו (GOLDEN GATE SERVICE (GGS, והוא יחל לפעול בחודש אוקטובר 2012.

הקו החדש, יפקוד בשירות שבועי ישיר, ומהיר את נמל חיפה פעמיים בשבוע. בכל יום שישי לפריקת מכולות מ’המזרח הרחוק’ וטעינה לנמלי החוף המזרחי של ארה”ב, ובכל יום רביעי לפריקת מכולות יבוא מארה”ב, וטעינת מכולות בייצוא למזרח הרחוק.

הפריסה העולמית של חברת MSC, תאפשר הובלת מכולות בקו זה מיעדים רבים נוספים ואליהם: אוסטרליה, דרום ומזרח אפריקה, דרום ומזרח אסיה, הודו, מקסיקו, מערב ארה”ב ודרום אמריקה ומרכזה.

הפעלת קו GGS, תאפשר לאוניות המכולה הגדולות ביותר שפקדו עד היום את הארץ, לעגון בנמלי ישראל; אוניות בעלות כושר נשיאה של 9200 TEU. מהלך זה, בעיתוי הנוכחי, מתאפשר בזכות העמקת נמל חיפה, והתאמתו לכניסת אוניות גדולות.

העמקת הנמל, הושגה בזכות פעילות נמרצת לה היו שותפים; חברת נמל חיפה, חברת נמלי ישראל, רשות הספנות ב’משרד התחבורה’, ו’לשכת הספנות הישראלית’.

“החברה, פועלת במטרה להפוך גם את נמל חיפה לנמל אשר טעון למכולות המיועדות לנמלי הים התיכון, ו’הים השחור’”, אמר מנכ”ל MSC מר ישראל עדני סימקין; “השקת הקו, הינה הוכחה נוספת למחויבות של חברת MSC לסחר הישראלי, וללקוחותיה, עבורם פותח הקו אופקים חדשים להובלת מטעניהם בפריסה עולמית.

חברת MSC, ב-ז’נווה, ובישראל מאחלת שנה טובה, והמשך שיתוף פעולה פורה עם ציבור המשתמשים ב’הובלה ימית’”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן