כדורגל חופים

כדורגל חופים: סנסציה בשוויץ! נבחרת ישראל, הדיחה את אוקראינה, בתוצאה 2:5

0
0

נבחרת ישראל, ב”סוויפ” עם ניצחונות על נורבגיה (שישי) והיום (א’) על אוקראינה (אלופת אירופה ב– 2009), בדרך להשתתפות ב’גמר אליפות אירופה דרג B’ ◄ המאמן בני לם; “אנחנו מאושרים, הבחורים נתנו הכל על המגרש והרגשתי שהם עושים את זה עבור הסמל והמדינה שלנו”.
כדורגל חופים: סנסציה בשוויץ! נבחרת ישראל, הדיחה את אוקראינה, בתוצאה 2:5
סנסציה בשוויץ! נבחרת ישראל, הדיחה את אוקראינה אלופת אירופה לשעבר, בתוצאה 2:5 והיא בדרך להשתתפות בגמר אליפות אירופה דרג B. זהו ללא ספק הישג אדיר לנבחרת החופים בכדורגל של המאמן בני לם, שהשלימה היום (ראשון) בעיר ברן, בירת שוויץ.

נבחרת ישראל, ב”סוויפ” עם ניצחונות על נורבגיה (שישי) והיום (א’) על נבחרת אוקראינה (אלופת אירופה ב– 2009), בדרך להשתתפות ב’גמר אליפות אירופה דרג B’.

נבחרת ישראל, אותתה על כוונותיה עם הפתיחה ועלתה על הלוח עם שער ממרכז המגרש של אלון לוי, כבר בדקה ה-2.
מגד טעות חמורה של יטים עאמר כדורגלן נבחרת ישראל, כשהרחיק כדור באופן רע, ואפשר לכדורגלן רימבוקס של נבחרת אוקראינה להשוות ל- 1:1.

קצב הפתיחה הסוער נרגע עד לדקה 8, כשעל נבחרת ישראל, נחת כדור הרעם. אנדראוב, האוקראיני העלה את נבחרתו ליתרון 1:2.

כדורגל חופים: סנסציה בשוויץ! נבחרת ישראל, הדיחה את אוקראינה, בתוצאה 2:5 משה

אך נבחרת ישראל בכדורגל חופים, לא מתייאשת ולא נשברת. היא בנויה, כנראה, מאופי שונה מנבחרות ישראל על ענפי הספורט השונים.

בדקה ה-9, כבר השוותה הנבחרת מרגלי משה עמר, מבישול של צחי אילוז, ושלחה את שתי הקבוצות להפסקת השליש הראשון בתיקו; שתיים.

בשליש השני, היה זה יטים עאמר, שנתן מתנה לאוראינים קיבל בחזרה. אל כיוונו נבעט כדור מן ההגנה האוקראינית, פגע בו וחדר לשער נבחרת אוקראינה, התוצאה; 2:3 לזכות נבחרת ישראל.

בדקה ה-33, שוב גילה קפטן הנבחרת צחי אילוז, וירטואוזיות עם מספרת אחורית מרהיבה, וקבע 4:2 לטובת נבחרת ישראל.

בדקה ה-34, ביססה ישראל את ניצחונה. השחקן המצטיין יטים עאמר, במבצע מזהיר דהר מחוף לחוף על החול ומול השוער האוקראיני לא התקשה להעלות, ולחתום את התוצאה המפתיעה 2:5 לזכות נבחרת ישראל.

בני לם מאמן נבחרת ישראל: הצלחנו לנצח את אלופת אירופה אוקראינה תוך הכנה קצרה מאוד

בסיום המשחק, אמר המאמן המצליח בני לם; “אנחנו מאושרים, הצלחנו לנצח את אלופת אירופה אוקראינה תוך הכנה קצרה מאוד אחרי פגרת החורף. הבחורים, נתנו הכל על המגרש והרגשתי שהם עושים את זה עבור הסמל והמדינה שלנו.

אני מודה להתאחדות לכדורגל, על האמון שנתנו בנו הצוות המקצועי ושחקני הנבחרת ואנחנו נוסעים למוסקבה עם מטרה לנצח את הטורניר”.

◄ ישראל, בדרך להשתתפות בגמר אליפות אירופה דרג B

קובי ברדה, דובר הליגה, מסר לאתר “כאן נעים”, כי טורניר גמר אליפות אירופה דרג B, יכלול 8 קבוצות, עפ”י המפתח הבא; ישראל (מנצחת הסיבוב הראשון) + 3 המנצחות בשלושת טורנירי המוקדמות שנשארו + השנייה הטובה ביותר מכל משחקי טורניר המוקדמות + השמינית מדרג A.

הנבחרות בכדורגל חופים, ישחקו בסופ”ש של אוגוסט (4-7) בעיר מוסקבה על כרטיס בודד ל’דרג A’ האיכותי, הכולל את הנבחרות של; ספרד, פורטוגל, איטליה, שוייץ (סגנית אלופת העולם), רוסיה, טורקיה, רומניה, ו-צרפת של אריק קנטונה לעונת 2012.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן