כדורגל חופים

כדורגל חופים: נבחרת ישראל מול אסטוניה בקרב לשמינית גמר מוקדמות גביע העולם

0
0

רק ניצחון, יבטיח את עליית ישראל, לשמינית הגמר באיטליה במסגרת משחקי מוקדמות אליפות העולם 2011 (FIFA Beach Soccer World Cup 2011 – Qualifier Bibione) ◄ אתמול (שני), רשמה הנבחרת הישג כאשר הביסה את נבחרת אנגליה החזקה בתוצאה 2:5 ◄ השוער שמעון אבו, המצטיין בשורות נבחרת ישראל
כדורגל חופים: נבחרת ישראל מול אסטוניה בקרב לשמינית גמר מוקדמות גביע העולם
כדורגל חופים: נבחרת ישראל מול אסטוניה בקרב לשמינית גמר מוקדמות גביע העולם

נבחרת ישראל, תפגוש היום (ג’, בשעה 15:00) את נבחרת אסטוניה במסגרת מוקדמות גביע העולם של ’כדורגל חופים’ (FIFA Beach Soccer World Cup 2011 – Qualifier Bibione), בעיר ביביון הסמוכה לוונציה, איטליה, במשחק בו רק ניצחון, יקנה המשך השתתפותה בשלב שמינית הגמר, אשר אליו מעפילות שתי הקבוצות הטובות מכל בית והשתיים אשר סיימו במקום הגבוה ביותר מן המקום השלישי.

ייאמר מיד, היריבה היום אחה”צ, אסטוניה, כי נחשבת לנבחרת כדורגל חופים, החלשה בבית. המפגש היחיד מול קבוצה אסטונית היה בין קבוצת הליגה הישראלית ’יהלומי נתניה’, שניצחו בסיבוב המוקדם של ליגת האלופות את אלופת אסטוניה, בתוצאה המשכנעת של 4:10.

▼ נבחרת ישראל – נבחרת אנגליה החזקה 2:5

אתמול (שני), רשמה נבחרת ישראל בכדורגל חופים, הישג נפלא לעיני כ – 1,000 צופים בעיר ביבונה, איטליה, כאשר גברה על הנבחרת החזקה של אנגליה התוצאה 2:5, והשאירה לישראל סיכוי פנטסטי להעפיל לשמינית גמר מוקדמות המונדיאל.

המצטיין של הנבחרת היה השוער שמעון אבו, שהצליח ב”מו ידיו” לשמור את הנבחרת עם הצלות מרהיבות לאורך כל המשחק.

בשליש הראשון, נרשמו הזדמנויות טובות לנבחרת הישראלית אבל רק פעם אחת (בדקה ה- 9) רעדה הרשת של אנגליה מרגלי מושיקו אסולין, לאחר התקפה מתפרצת של ישראל.

השוער שמעון אבו, המצטיין בשורות נבחרת ישראל

השליש השני, נפתח בסערה בשער שני (בדקה ה-15); אלברט נקש עם “בעיטת פאלש” משלושת רבעי המגרש, היישר לחיבורי השער האנגלי, והעלה ישראל ל- 0:2.

צחי אילוז, העלה בנגיחה בדקה ה-20 את ישראל ל-0:3, ושלח את הישראלים עם יתרון מבטיח בתום השליש השני.

גוד, נגח בדקה ה-24 עם פתיחת השליש השלישי, את השער המצמק לזכות אנגליה, אך מיד עם חידוש המשחק כבש צחי אילוז את השני שלו ואת הרביעי לזכות ישראל.

לירון פרטוק, העלה את נבחרת ישראל בדקה 31, לתוצאה של ל- 1:5 לאחר בעיטה חזקה ברגלו השמאלית.

בדקה ה-33, רשם גוד, האנגלי בעוד מעשה טוב למען נבחרת אנגליה, והוסיף את השני שלו ושל נבחרתו והעמיד את התוצאה על 2:5, לזכות ישראל, ובכך נחתמה תוצאת המשחק.

קובי ברדה, דובר ליגת חופים, מסר לפורטל “כאן נעים”, כי הנבחרת בהדרכת המאמן בני לם, פועלת תחת ההתאחדות לכדורגל בישראל, שובצה ל-בית 4, יחד עם; פורטוגל, אנגליה ואסטוניה.

שחקני נבחרת ישראל, חוגגים – היום ינסו לשחזר את המופע

▼ סגל נבחרת ישראל;

● שוערים; שמעון אבו (“קייטרינג היצירה” פ”ת),
נתנאל בן-דהן (“קאזה דו ברזיל” אילת).

● הגנה; יתים עמר (בני “פלפלה” כפר-קאסם), רג’יד בדיר (בני “פלפלה” כפר-קאסם), אלון לוי (יהלומי “דורון מוטרוס” נתניה), קובי חסן פנגל (יהלומי “דורון מוטרוס” נתניה).

● קישור; לירון פרטוק (יהלומי “דורון מוטרוס” נתניה),
אדם לם (יהלומי “דורון מוטרוס” נתניה), אופיר חלוואני ( עירוני “נאפיס” ראש העין), משה עאמר (נסיכי “קניון לב חדרה”)

● התקפה; צחי אילוז (“קניון לב” חדרה), אלברט נקש (יהלומי “דורון מוטרוס” נתניה), משה אסולין (עירוני “נאפיס” ראש העין).

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן