כדורגל חופים

כדורגל חופים: נבחרת ישראל “עפה” מהמשך מוקדמות המונדיאל

0
0

נוצחה 6:3 מול אסטוניה החלשה בבית ◄ רק ניצחון, היה מקנה את המשך השתתפותה בשלב שמינית הגמר.
כדורגל חופים: נבחרת ישראל
כדורגל חופים: נבחרת ישראל “עפה” מהמשך מוקדמות המונדיאל 2011

נבחרת ישראל בכדורגל חופים, נוצחה בהפתעה גדולה, היום (שלישי) 6:3 מול נבחרת אסטוניה, והודחה מהמשך משחקי מוקדמות גביע העולם של ’כדורגל חופים’(FIFA Beach Soccer World Cup 2011 – Qualifier Bibione), הנערכים בעיר ביביון הסמוכה לוונציה, איטליה, דווקא במשחק בו רק ניצחון, היה מקנה את המשך השתתפותה בשלב שמינית הגמר.

נבחרת ישראל, שהגיעה למשחק עם ניצחון 2:5 על נבחרת אנגליה והפסד 7:3 לנבחרת פורטוגל, עלתה ליתרון משער של צחי אילוז בדקה ה-7, אך האסטוני מיקסון (דקה 10) ועמיתו סיסקה בבעיטה חופשית (דקה 12), הורידו את האסטונים עם יתרון 1:2 בסיום השליש הראשון.

בשליש השני, כבשו האסטונים מרגלי ארסט (דקה 14), ואילו חברו לנבחרת ארמו (דקה 17) ושהשחקן האסטוני הורוב (דקה 19), הראו לאן נושבת הרוח וקבעו 5:1 לפני השליש האחרון.

נבחרת ישראל, פתחה עם שער מהיר של צחי אילוז (דקה 25), אך ספגה מיד בצד השני מרגלו של סיסקה (דקה 25) שהשלים צמד אישי.

משה אסולין, עוד הספיק להבקיע בפנדל 15 שניות לתום המשחק, אך בסיום 6:3 לנבחרת אסטוניה שמסיים את דרכה של ישראל ב’מוקדמות מונדיאל כדורגל חופים’.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן