מגדל העמק

משרד הבריאות, מודיע, על כלבת בכפר ערערה וחשד לכלב נגוע בכלבת בעיר מגדל העמק

0
0

אתמול, דווח, כי 9 תלמידי פנימיית מדרשת הגליל בעיר מגדל העמק אשר שיחקו עם גור כלבים לברדור שחור קטן עם קולר בצבע כסף לצווארו, החשוד כנגוע בכלבת. הכלב לא אותר ◄ משרד הבריאות, מזכיר למי שננשך או נשרט ע”י בעל חיים, לשטוף באופן מיידי את האזור במים זורמים וסבון, לחטא בחומרי חיטוי ולגשת אל לשכת הבריאות לבדוק האם יש צורך בקבלת טיפול מונע נגד כלבת.
משרד הבריאות, מודיע, על כלבת בכפר ערערה וחשד לכלב נגוע בכלבת בעיר מגדל העמק
משרד הבריאות, מודיע, על כלבת בכפר ערערה וחשד לכלב נגוע בכלבת בעיר מגדל העמק

משרד הבריאות, מזהיר מפני כלבת בנפת חדרה, זאת לאחר שבתאריך 10.02.11, מת כלב בכפר ערערה, ממחלת הכלבת. תאור הכלב; זכר, בן שנה, בינוני/גדול, בצבע שחור- לבן.

לאור זאת, מבקשת נפת חדרה של משרד הבריאות, מכל מי שהיה במגע עם הכלב או שבעלי החיים שברשותו באו במגע באזור האירוע עם בע”ח משוטט או נמצאו פצועים באזור הנ”ל, בין התאריכים; 01.02.11-10.02.11, לפנות בדחיפות אל לשכת הבריאות בעיר חדרה, רח’ הלל יפה 13, מספרי טלפון; 04-6240803, 04-6240801, או אל לשכת הבריאות הקרובה למקום מגוריו. לאחר שעות העבודה, יש לפנות לחדר מיון בבית חולים.

מי שמחזיק בעלי חיים, מתבקש ליצור קשר עם הווטרינר הרישותי, ד”ר ריאד בדראן בטלפון; 04-6373094, לצורך וידוא מצב חיסון.

משרד הבריאות, מבקש להעביר את המידע על האירוע לתושבי הישובים הסמוכים לכפר ערערה.

הורים לילדים, מתבקשים לברר עם ילדיהם באם היה במגע עם בעלי חיים חשודים ולפנות ללשכת הבריאות בדחיפות.

במשרד הבריאות, מזכירים למי שננשך או נשרט על ידי בעל חיים, לשטוף באופן מיידי וביסודיות את האזור הפצוע במים זורמים וסבון, לחטא בחומרי חיטוי ולגשת ללשכת הבריאות לבדוק האם יש צורך בקבלת טיפול מונע נגד כלבת.

◄ חשד לכלבת במחוז צפון

אל משרד הבריאות במחוז צפון, דווח אתמול (ראשון) על 9 תלמידי פנימיית מדרשת הגליל (בני 17) בעיר מגדל העמק, אשר שיחקו עם גור כלבים לברדור שחור קטן עם קולר בצבע כסף לצווארו, החשוד כנגוע בכלבת. הכלב, לא אותר, עד עתה.

שבעה מתוך המגעים ננשכו ועוד 2 לוקקו. כולם מקבלים טיפול מונע וחיסון לכלבת. האירוע, התרחש בשבוע האחרון בתחומי הפנימייה. במקום שוהים מאות תלמידים. מנהל הפנימייה והרופא הוטרינר הרשותי פועלים לאיתור הכלב והעברת המידע לתלמידים הרבים שבמקום.

משרד הבריאות, קורא לכל מי שהיה במגע עם הכלב העונה לתאור במהלך השבועיים האחרונים להגיע ללשכת הבריאות בעיר עפולה או לפנות לחדר מיון הסמוך.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן