הריון | לידה | תינוקות

משרד הבריאות, פועל כעת לתוספת מיטות לטיפול בפגים בטווח הקצר

0
0

הנתונים שנאספו בנושא מיטות לטיפול בפגים, והמצב המשתקף מהשטח הביאו להקמתה של ועדה בראשות ראש מנהל הרפואה ובהשתתפות מומחים בנושאים הרלבנטיים ◄ הוועדה תסיים עבודתה בשבועות הקרובים ותציג את מסקנותיה והמלצותיה למנכ”ל משרד הבריאות
משרד הבריאות, פועל כעת לתוספת מיטות לטיפול בפגים בטווח הקצר
משרד הבריאות, פועל כעת לתוספת מיטות לטיפול בפגים בטווח הקצר

משרד הבריאות, הודיע, כי הוא פועל כעת לתוספת מיטות לטיפול ב’פגים’ בטווח הקצר, זאת לאחר שלמעשה מזה זמן, אוסף צוות מטעם מנכ”ל משרד הבריאות ד”ר רוני גמזו, נתונים לגבי המצב במחלקות המטפלות בפגים בבתי החולים בארץ.

הנתונים שנאספו והמצב המשתקף מהשטח הביאו להקמתה של ועדה בראשות ראש מנהל הרפואה ובהשתתפות מומחים בנושאים הרלבנטיים שתעסוק בבדיקת המחסור במיטות טיפול נמרץ וטיפול מיוחד ב’פגים’, מצב כוח האדם הרפואי והסעודי ופערים בטכנולוגיות וציוד המיועדים לטיפול בפגים.

סגנית דוברת משרד הבריאות הגב’ סמדר שזו בן שמחון, מסרה לפורטל “כאן נעים”, כי הוועדה תסיים עבודתה בשבועות הקרובים ותציג את מסקנותיה והמלצותיה למנכ”ל משרד הבריאות, על מנת לתכנן כיצד להשלים את הפערים בטווח הקצר ובתכנון לטווח הארוך.

משרד הבריאות, פועל כעת לתוספת מיטות לטיפול בפגים בטווח הקצר במסגרת דיוניו על תוכנית העבודה לשנת 2011.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן