הריון | לידה | תינוקות

המרכז הרפואי אסף הרופא, מציג: באו מאהבה ב’יום האהבה’ ארבעה ילדים שהם שמחה

0
0

היולדת ליאת אביאני- רונן; “קיוונו שגם טליה, תיוולד בטו’ באב, כי זה תאריך מאוד מיוחד ועכשיו נחגוג בכיף 4 ימי הולדת לארבעת ילדינו באותו היום. המסר שלנו להורים אחרים שלא מצליחים להיכנס להריון הוא שאסור להתייאש וצריכים להתמיד בטיפולים, כי ילדים זה שמחה”.
המרכז הרפואי אסף הרופא, מציג: באו מאהבה ב’יום האהבה’ ארבעה ילדים שהם שמחה
המרכז הרפואי אסף הרופא, מציג: באו מאהבה ב’יום האהבה’ ארבעה ילדים שהם שמחה

התרגשות גדולה היתה במחלקת יולדות של המרכז הרפואי אסף הרופא. “יום האהבה” טו’ באב, שחל בשבוע שעבר הוא יום מרגש במיוחד עבור משפחת אביאני- רונן, שארבעת ילדיהם נולדו בתאריך העברי המיוחד טו’ באב.

בני הזוג אביאני-רונן, ניסו במשך שנים רבות להיכנס להריון ללא הצלחה עד שהחלו בשנת 1999 בטיפולי ’פוריות’. עם זאת למרבה השמחה, כעבור שנתיים, ההריון נקלט במהלך חודש נובמבר, וכעבור תשעה חודשים, בטו’ באב, נולדו התאומות; לירון ו-שירז.

כעבור שנתיים, ליאת האם, עברה טיפולי פוריות נוספים ושוב נכנסה להריון במהלך… נובמבר, וכן, שוב ילדה בחודש אב, גם הפעם בט”ו באב שנת 2006 נולד; שגיא (כיום בן 4).

הצוותים הרפואיים שמרו את ה’ביציות’ המופרות בהקפאה, ולפני כשנה, ליאת, ניסתה להיכנס להריון פעם נוספת ולמזלה חודש נובמבר, האיר לה פנים, ההריון נקלט ושוב בשבוע שעבר בטו’ באב, הופנתה היולדת ליאת אביאני-רונן, אל ה’מרכז הרפואי אסף הרופא’, וכעבור מספר שעות חגגו ההורים המאושרים לידה נוספת של הבת; טליה.

“טיפולי ה’פוריות’ מאוד מתסכלים, ומאוד מפחידים אבל אין ספק שהסיפור שלנו הוא סיפור של תקווה”, אמרה אביאני- רונן; “קיוונו שגם טליה, תיוולד בטו’ באב, כי זה תאריך מאוד מיוחד, ועכשיו נחגוג בכיף 4 ימי הולדת באותו היום.

המסר שלנו להורים אחרים שלא מצליחים להיכנס להריון הוא שאסור להתייאש וצריכים להתמיד בטיפולים, כי ילדים זה שמחה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן