הריון | לידה | תינוקות

“הלל יפה”, חדרה: המיילדת יילדה את אחותה ואחר כך ילדה בעצמה

0
0

זו לא בדיוק קנאת אחיות רגילה, אלא יותר צירוף מקרים משמח במיוחד לרגל ט”ו באב; אתמול (שני) בצהריים עוד סייעה טלי שץ, מיילדת בחדר הלידה של המרכז הרפואי הלל יפה, בעיר חדרה, ליילד את אחותה האהובה, הילה לרר. 12 שעות מאוחר יותר, ילדה היא בעצמה באותו חדר לידה. שתי אחיות, שמחה כפולה וחג אהבה אחד.

“הלל יפה”, חדרה: המיילדת יילדה את אחותה ואחר כך ילדה בעצמה

כשהגיעה אתמול (שני) הילה לרר, בת ה- 36 מהעיר חדרה, לחדר הלידה של המרכז הרפואי “הלל יפה”, ללדת את ילדה השלישי, שמחה לפגוש את אחותה טלי שץ, המשמשת בימים כתיקונם כ… מיילדת במחלקת היולדות של המרכז הרפואי “הלל יפה”. הן עוד הספיקו לדבר על התאריך המיוחד, ט”ו באב, הלא הוא חג האהבה, שבו יצא התינוק לאוויר העולם וגם לשמוח עם היוולדו. טלי, סייעה בלידת אחותה ובסיומה הן דיברו על כך ש”אוטוטו, גם תורה של טלי יגיע”. למרות זאת, שתיהן לא חשבו שזה יהיה בדיוק באותו היום.

“אמנם אנחנו ביחסים מאוד קרובים, אבל מכאן ועד ללדת זו אחר זו – את זה לא תיארנו לעצמנו”, מספרות שתי האחיות. וטלי מוסיפה; “הייתי כל כך נרגשת להיות נוכחת בלידה שלה ולסייע בה, שלדעתי השתחרר אצלי בגוף באופן טבעי פיטוצין, שנקרא גם ’הורמון האהבה’, וגם מסייע ב’זירוז לידה’, אז לא פלא שכמה שעות אחר כך מצאתי את עצמי באותו מקום”.

באופן מפתיע גם מרווח השעות בין האחיות היה מדויק להפליא – הראשונה, ילדה בשעה 17:45 אחה”צ, ואליו האחות (טלי), ילדה ב- 05:45 לפנות בוקר.

טלי, מספרת שעוד הספיקה לחזור הביתה לפני שהבינה באופן רשמי שהתחילו הצירים. עכשיו, שתיהן נמצאות באותו החדר עם שני התינוקות החדשים והמקסימים, נהנות מכל רגע.

על כך מוסיפה הילה, המאושרת באדם, אגב חיוך מקסים; “זה גם חסך לכולם בביקורים. במקום לבוא כמה פעמים, כולם מגיעים בפעם אחת וזהו”.

טלי, בת ה- 33, גם היא תושבת חדרה, היא מיילדת בחדר הלידה של המרכז הרפואי ’הלל יפה’, מזה שנה וחצי וזו לה הלידה הרביעית – בת חמודה אחרי שלושה בנים.

לאחותה, כאמור, זו הלידה השלישית, רק שבמקרה שלה זה בן אחרי שתי בנות. את מסיבת ההולדת לתינוקות החדשים הם מניחות שיעשו גם – זו לצד זו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן