הריון | לידה | תינוקות

מיכל ינאי, מגיעה אל ’ערוץ הבריאות’ בתוכנית זהירות ילדים בדרך!

0
0

מדובר בסדרת מקור חדשה בהנחיית מיכל ינאי, שתושדר ב-ימי ראשון, החל מה-6 ביוני בשעה 22:30 ◄ הפרק הראשון בסדרה יעסוק בבדיקות האולטרא סאונד ◄ הפרק השני, יבחן בעיות הצצות במהלך ההריון כתוצאה מקרישיות יתר ◄ הפרק השלישי, יתמקד ברתימתה של הרפואה המשלימה לניסיונות ההפרייה
מיכל ינאי, מגיעה אל ’ערוץ הבריאות’ בתוכנית זהירות ילדים בדרך!
מיכל ינאי, מגיעה אל ’ערוץ הבריאות’ בתוכנית זהירות ילדים בדרך!

החל ב-6 ביוני, תגיש השחקנית, ומנחת הטלוויזיה מיכל ינאי, תכנית שבועית חדשה בערוץ הבריאות (29 ב-yes, 43 ב-HOT) מבית ענני תקשורת בשם; “זהירות ילדים בדרך”.

כל פרק בסדרה החדשה (ימי’ א’ ב-22:30), יעסוק ב-4 סוגיות הכרוכות בהריון ולידה, החל משלב נסיונות ההפרייה, עבור בירחי ההריון, הלידה, וכלה בטיפול בתינוק במהלך שנתו הראשונה.

הפרק הראשון בסדרה, יעסוק בבדיקות האולטראסאונד, חשיבותן של ’דולות’ בשעת הלידה, איסופו ושימורו של הדם העוברי לאחר הלידה ורכישתה המושכלת של עגלת תינוק.

הפרק השני, יבחן בעיות הצצות במהלך ההריון כתוצאה מ’קרישיות יתר’ והטיפול בהן באמצעות תרופה בשם; קלקסן, ספורט לנשים הריוניות, חליבתו של חלב האם, טכניקות הנקה וריהוט עבור חדר התינוק.

הפרק השלישי, יתמקד ברתימתה של הרפואה המשלימה לניסיונות ההפרייה עבור אלו המתקשות להרות (באמצעות דיקור סיני ונטורופתיה), חשיבותו של ה’סלקל’ ותנועה לתינוקות.

מיכל ינאי, החלה את הקריירה הטלוויזיונית הענפה שלה בעודה בת 18 עם תכנית הילדים “קשרים מצויירים”, ששודרה בערוץ הראשון. עם שחרורה מהצבא פנתה אל לימודי משחק ב’בית צבי’, ועם סיומם קבלה את משרת המנחה ב’ערוץ הילדים’ שהפכה אותה, למשך 9 שנים רצופות, לכוכבת הילדים הגדולה בארץ.

על הבמה שיחקה ינאי במחזות הזמר: הקוסם (בתפקיד דורותי), הכל אגדה (בתפקיד הנסיכה מאמי), המלך ארתור (בתפקיד גוונביר) ובפיטר פן (בתפקיד וונדי). לאחר שעזבה את ערוץ הילדים, המשיכה ינאי, להנחות תכניות טלוויזיה למבוגרים וביניהן; בראבו, על הדרך, ומזל טוב.

בין הסדרת למבוגרים בהם השתתפה ינאי כשחקנית; אולי הפעם של yes, ’משמורת’ ו’טיפול נמרץ’ בערוץ 2, ולאחרונה, רביעיית רן בערוץ yes stars הישראלי.

על המסך הגדול שיחקה ינאי לצד יהודה ברקן בסרט “נשיקה במצ”ח” וב-2007 זכתה לתפקיד ראשי בחו”ל, בסרט “כשניטשה בכה”, על פי רב המכר של אירווין יאלום.

מיכל ינאי, הנשואה כיום לאיש העסקים בן מוסקל ואם לאלכס בת החצי שנה, מנחה בנוסף את השעשועון “קרב מוחות” בטלוויזיה החינוכית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן