הריון | לידה | תינוקות

ספרון “הנקה – להעניק מהרגע הראשון” מאת אלן שיין גם בשפה הרוסית

0
0

לעומת ספרים אחרים שנכתבו בארץ לפני שנים רבות ולא עודכנו, הספרון קצר וענייני שמסביר איך לשרוד את השבועות הראשונים לאחר לידה ואיך להצליח להיניק  יועצת ההנקה המוסמכת שיין; אין ספרות מקצועית עדכנית בנושא ההנקה לא בעברית ולא ברוסית
ספרון
ספרון “הנקה – להעניק מהרגע הראשון” מאת אלן שיין גם בשפה הרוסית

עמותת מ.מ.ש – מרכז משפחתי שכונתי בתל אביב בשיתוף יועצת הנקה המוסמכת אלן שיין, IBCLC, שמחים להודיע על הוצאת הספרון המוצלח והעדכני; “הנקה – להעניק מהרגע הראשון” גם בשפה הרוסית.

אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת, מספרת, כי; “אין ספרות מקצועית עדכנית בנושא ההנקה לא בעברית ולא ברוסית ולעיתים אימהות מיניקות נתקלות בים של דעות סותרות ומגוונות שעלולים לחבל בניסיונן להיניק את התינוק ואף גורמים לגמילה מוקדמת מהרצוי. עמותת מ.מ.ש לקחה על עצמה את הפרויקט להוציא ספרון עם מידע עדכני ונכון אודות ההמלצות להנקה מוצלחת”.

שיין, מוסיפה, כי; “הספרון, יצא לאור לאחר שתורגם לשפה הרוסית, בתקווה לעזור לאוכלוסייה גדולה דוברת רוסית ליהנות אף היא מההנחיות. ההוצאה בוצעה בעזרת תרומה כספית פרטית והעמותה מעוניינת להציע את הספרון – גם בגרסתו בשפה עברית לגוף שמעוניין לקדם את ההנקה או להשתמש בספרון ככלי פרסום בקרב נשים הרות או אחרי לידה. כמובן שכל גורם שאינו מהווה ניגוד אינטרס יתקבל כשותף בברכה” – מסרה שיין.

לעומת ספרים אחרים שנכתבו בארץ לפני שנים רבות ולא עודכנו, הספרון קצר וענייני שמסביר איך לשרוד את השבועות הראשונים לאחר לידה ואיך להצליח להיניק. תנוחות, בעיות שכיחות ואיך למנוע ולטפל בקשיים אם אכן יתעוררו הם חלק מהתוכן. התוכן עוזר להבין ובכך מוריד חרדות ולהגביר את הביטחון העצמי של ההורים.

בספרון לא תמצאו השוואות של חלב אם מול סוגי חלב אחרים ולא אנטומיה או הרבה מידע על איך הגוף יוצר חלב – הוא לא כולל שכנועים, אם כי כולם כבר יודעים שחלב אם הוא האוכל המושלם עבור התינוק והדרך הכי בריאה וטבעית להאכיל תינוקות.

שיין; אין ספרות מקצועית עדכנית בנושא ההנקה לא בעברית ולא ברוסית

למי שאינה יכולה להשתתף בקורס הכנה לקראת ההנקה – הספרון מכין אותם לקראת ההנקה ועוזר להבין בצורה ברורה ותמציתית בעזרת איורים מה כדאי לעשות כדי להצליח. הוא מדריך טוב המסביר את הצרכים של התינוק וגם הסימנים שהכול מתנהל כראוי בימים ושבועות סמוכות ללידה.

עמותת מ.מ.ש.

עמותת מ.מ.ש. מרכז משפחתי שכונתי ברמת החייל בעיר תל אביב היא המרכז הראשון בארץ שהוקם בשנות ה-80 אשר שמה לה כמטרה לשמש מרכז מפגש ייחודי, חברתי המעניק תמיכה וידע לאימהות והורים אחרי לידה.

פעילויותיה כוללים מפגשים בתחום ההנקה, קליניקה קבוצתית להנקה, מפגשים תמיכה לכלל אוכלוסיית האימהות (ללא כל קשר להזנת התינוקות), תוכנית “אם לאם” שמציע ביקורי בית אצל יולדות אשר זקוקות לאוזן קשבת ועזרה ובא-לי-גן – משחקייה בשעות הבוקר כהכנה לקראת הגן.

ניתן להזמין את הספרון במשרד 03-647-2411, בעלות 20 ₪ עבור ספרון בשפה עברית, בסך של 25 ₪ ספרון בשפה רוסית כולל משלוח דואר. או דרך אתר האינטרנט: www.mamash.org.il

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן