כאן נתניה פלילים

כתב אישום נגד יצחק שפק בגין רצח עליזה שפק מ-נתניה

המנוחה עליזה שפק, הביעה בפני הנאשם את רצונה להתגרש, בעוד הנאשם יצחק שפק, ביקש להמשיך בחיי הנישואין ◄ בשלב מסוים שלח הנאשם הודעות למנוחה, עליהן לא השיבה ואז התקשר אליה אולם היא שוחחה באותה עת בטלפון ולא ענתה לשיחתו... באותו ערב הגיע הנאשם לדירתה, מצויד ב-סכין בשר חדה, נכנס לדירה ודקר אותה בעוצמה 15 פעמים בפלג גופה העליון על מנת לגרום למותה...
0
0
יצחק שפק המואשם ברצח אשתו
יצחק שפק המואשם ברצח אשתו

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (שישי, א’ בכסלו התשע”ט) אל בית המשפט המחוזי (מרכז), כתב אישום הוגש כנגד תושב נתניה, יצחק שפק בן 54, בגין רצח אשתו, עליזה שפק זכרה לברכה ביום  (א’ בחשון, התשע”ט, 10.10.18) בשל סירובה להמשיך בחיי הנישואין של השניים שלוו באלימות מילולית ופיזית של בן זוגה, כלפיה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

מכתב האישום, אשר הוגש על ידי עורכת דין אורלי שרגנהיים, נציגת פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) עולה, כי במהלך חיי הנישואין, התגלעו בין בני הזוג קשיים, לרבות אלימות מילולית ופיזית של הנאשם, כלפי המנוחה.

משנת 2016, המנוחה עליזה שפק, הביעה בפני הנאשם את רצונה להתגרש, בעוד הנאשם יצחק שפק, ביקש להמשיך בחיי הנישואין.

בראשית חודש מאי 2018, על פי כתב האישום, עזבה המנוחה את הבית ועברה להתגורר בדירה אחרת. כעבור מספר שבועות, נחתם בין בני הזוג הסכם גירושין וכן, נקבע מועד לדיון ב‘בית הדין הרבני’ לצורך מתן גט.

הסכם הגירושין בבית הדין הרבני, היה אמור להיחתם ב-24 בחודש זה. במהלך החודשים שקדמו למועד הדיון, הביע הנאשם שוב ושוב את רצונו ב‘שלום בית’ ואף ניסה לשכנע את המנוחה, ללא הועיל, לשוב לחיקו.

בעת שבני הזוג, נסעו ברכב הנאשם ביום 9.10.18, התגלע ויכוח בין השניים ובהגיעם לדירתה הנאשם שפק, סילק את המנוחה מרכבו תוך צעקות וקללות. למחרת, ביום 10.10.18, המשיכו בני הזוג להתווכח באמצעות חילופי הודעות טקסט.

 הנאשם יצחק שפק, נכנס לדירתה, מצויד ב-סכין בשר חדה, נכנס לדירה ודקר אותה בעוצמה 15 פעמים בפלג גופה העליון

דוברת הסברה ותקשורת מחוז מרכז של משרד המשפטים | עורכת דין הגב’ רוני ליבנה, מוסיפה בהודעתה לפורטל כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה‘ כי; בשלב מסוים שלח הנאשם הודעות למנוחה, עליהן לא השיבה ואז התקשר אליה אולם היא שוחחה באותה עת בטלפון ולא ענתה לשיחתו.

בהמשך לכל, האמור, החליט הנאשם להביא למותה של אשתו. באותו ערב הגיע הנאשם לדירתה, מצויד ב-סכין בשר חדה, נכנס לדירה ודקר אותה בעוצמה 15 פעמים בפלג גופה העליון על מנת לגרום למותה.

כתוצאה מן הדקירות נגרמו למנוחה המנוחה עליזה שפק, חבלות שהביאו למותה. לאחר שהבין, כי אשתו כבר אינה בין החיים, יצא הנאשם מהדירה, נעל אותה מבחוץ וזרק את המפתחות במסתור סמוך.

לאחר מכן, שב לביתו, החליף חולצה ונסע לכיוון מושב אֲבִיחַיל שבתחום מועצה אזורית עמק חפר, צפונית לנתניה, שם הסתתר מן הרשויות.

הפרקליטות, מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם יצחק שפק, עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

אל כתב אישום יצחק שפק.

אל בקשת מעצר יצחק שפק.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן