נכון, אני ממליצה על עוגה, אך לא על עוגת דבש. "עקיצת דבורה" הוא שם העוגה, עוד לא מצאתי את הקשר בין הטעם לעקיצה. ההכנה בחלקים ורצוי להשתמש בתבנית קפיצית בקוטר 24 ס"מ ולהיצמד למצרכים המומלצים.
0
0

ההכנה בחלקים ורצוי להשתמש בתבנית קפיצית בקוטר 24 ס”מ.
מצרכים לעוגה;
- ¼ חבילת חמאה
- ½ כוס חלב
- שלוש ביצים
- כוס וחצי קמח לבן
- שקית אבקת אפיה
- כוס סוכר
- כפית רום
למילוי:
- מיכל שמנת מתוקה’
- שתי כפות סוכר
לזיגוג;
- ¼ חבילת חמאה
- ½ כוס אגוזי מלך קצוצים
- כפית נס קפה
- שתי כפות דבש
אופן ההכנה:
להמיס את החמאה בחלב. לערבב את הביצים עם הסוכר, הקמח, אבקת אפיה והרום. להוסיף את החלב והחמאה. לאפות בחום בינוני 175c עד שהעוגה מזהיבה, כ-40 דקות.
בינתיים מכינים את הזיגוג: לבשל את כל מצרכי הזיגוג על אש בינונית עד לרתיחה. להוציא את העוגה, לצקת עליה את הזיגוג ולהשיב לתנור לעוד כ-5 דקות, להוציא ולצנן היטב להקציף את השמנת והסוכר, אך לא יתר על המידה, לשמנת יש נטייה להפוך לחמאה. לפרוס את העוגה, למרוח את השמנת ולהניח במקרר לפחות שעתיים.
תגובות
0
0










