חיפה מינויים במגזר הציבורי פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

הדס פרץ, נבחרה לתפקיד דוברת עיריית חיפה

פרץ, תחליף את הדוברת הנוכחית אור דורון אשר הודיעה על עזיבתה לאחר תקופה של כשנה וחצי בתפקיד. פרץ, שימשה ב-3 השנים האחרונות כדוברת מרכז השלטון המקומי, בתחילה תחת ראש עיריית מעלות-תרשיחא, מר שלמה בוחבוט ובהמשך עם מר חיים ביבס יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות.
0
0
הדס פרץ, נבחרה לתפקיד דוברת עיריית חיפה
הדס פרץ

הדס פרץ, מי שימשה בהצלחה ב-3 השנים האחרונות כ’דוברת מרכז השלטון המקומי’ תהיה מעתה דוברת עיריית חיפה. הגב’ פרץ, נבחרה לאחר מכרז מייגע וקפדני לתפקיד הנחשק מבין 32 שעמדו בתנאי הקבלה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

פרץ, תחליף את הדוברת הנוכחית אור דורון אשר הודיעה על עזיבתה לאחר תקופה של כשנה וחצי בתפקיד. נודע, כי פרץ, תיכנס כבר בשבוע הבא לתפקידה תחת פיקודו של מנהל אגף דוברות, פרסום והסברה בעיריית חיפה, מר צחי טרנו.

פרץ, שימשה ב-3 השנים האחרונות כדוברת מרכז השלטון המקומי שהוא גוף בו מאוגדות כל העיריות והמועצות המקומיות בישראל. המרכז, כונן בשנת 1938, עשור לפני הקמת המדינה, תחילה תחת השם; “חבר המועצות המקומיות”, הוא נרשם רשמית כאגודה עות’מנית והממשלה המנדטורית, הכירה בו כגוף המייצג את השלטון המקומי העברי בארץ.

הרשויות המקומיות החברות בארגון, הן רב גוניות; גדולות וקטנות, מבוססות וחלשות, יהודיות, ערביות, דרוזיות וצ’רקסיות, חילוניות וחרדיות, ערים במרכז הארץ וערי פיתוח בפריפריה. לעתים, יש לרשויות אינטרסים מנוגדים בנושאים שונים המצויים על סדר היום, אולם ‘מרכז השלטון המקומי’ מקפיד לאורך שנים לשמור על אחדות השורות מתוך הבנת חשיבות הסולידריות בין גווני האוכלוסייה במדינת ישראל.

מרכז השלטון המקומי רשום כעמותה על פי חוק העמותות והנו פועל ללא מטרת רווח. פעילות המרכז ממומנת מדמי חבר שמשולמים ע”י הרשויות המקומיות, מהכנסות עצמיות מפעילויות הדרכה ופיקוח, מהכנסות של שתי חברות הבת שבשליטת המרכז; החברה לאוטומציה ו-החברה למשק וכלכלה ומתמיכת מפעל הפיס המצוי בבעלות הרשויות המקומיות.

█ פרץ, תעבור להתגורר בעיר חיפה, כפי שמחויב במכרז הנוכחי

הדס פרץ, בתחילה תחת יו”ר מרכז השלטון המקומי לשעבר, ראש עיריית מעלות-תרשיחא, מר שלמה בוחבוט ובהמשך עם מר חיים ביבס יו”ר מרכז השלטון המקומי הנוכחי וראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות.

בעבר עבדה במשרד בן חורין אלכסנדרוביץ’, שירותי ייעוץ אסטרטגי-תקשורתי, דוברות ויחסי ציבור, אחר כך שימשה דוברת משרד התיירות, דוברת של סגנית השר לאזרחים ותיקים ד”ר לאה נס.

בעקבות מינויה של הדס פרץ לדוברת עיריית חיפה, היא תעבור להתגורר בעיר חיפה, כפי שמחויב במכרז הנוכחי, כי הדובר הנבחר, יתגורר בעיר.

בהצלחה לגב’ הדס פרץ.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן