חדרה

עיריית חדרה: מחברת רח’ יהודי פקיעין אל תחנת הרכבת

החלו עבודות לשדרוג הדרך המחברת את רחוב יהודי פקיעין אל תחנת הרכבת-חדרה-מערב, וראש העיר מר צביקה גנדלמן; "פעלנו רבות כדי להיענות לתושבים ולהביא לשיפור במצב ואני שמח שהצלחנו במאמצינו והתחלנו לשדרג את הדרך, לנוחותם ורווחתם של תושבי העיר".
0
0
עיריית חדרה מפתיעה ועושה את תפקידה: מחברת את רח’ יהודי פקיעין לתחנת הרכבת
עיריית חדרה מפתיעה עושה תפקידה: ומחברת רחוב יהודי פקיעין לתחנת הרכבת

עיריית חדרה, הודיעה היום (רביעי, כ”ח בתמוז התשע”ו) כי היא יוצאת לדרך חדשה, עם תחילתם השבוע של עבודות לשדרוג הדרך המחברת את רחוב יהודי פקיעין אל תחנת הרכבת-חדרה-מערב, בעלות כוללת של 1.3 מיליון שקלים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

במהלך השנים פנו אל עיריית חדרה, תושבים רבים שהשתמשו בדרך הלא סלולה ולא מוסדרת במטרה לקצר את זמן הנסיעה אל תחנת הרכבת או כדי לעקוף את הפקקים ב’כביש 4’ בשעות הלחץ, וביקשו להסדירה, כדי שיוכלו לנסוע בה בבטחה.

מ’דוברות עיריית חדרה’ מסרה הגב’ שרה גרוס לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; לאחרונה, הושגה פריצת דרך, כאשר בדיונים עם נציגי המחוז, הוסכם, כי על-פי התוכנית המנדטורית ועל-פי זכויות הדרך המנדטוריות ניתן לבצע את שדרוג המעבר.

תחנת הרכבת בעיר חדרה, משמשת אלפי תושבים, ולמרות זאת מוביל אליה רק כביש סלול אחד. נוצר מצב בלתי נסבל, שבגללו ניסו תושבים רבים לקצר את הדרך ונסעו בשביל לא מוסדר משובש ומסוכן מאוד.

ראש העיר חדרה, מפתיע כשהוא עושה את תפקידו הבסיסי והמתבקש והוא לפנות אשפה מרחבי העיר, לבנות מדרכות ולסלול כבישים ולדבריו של מר צביקה גנדלמן; “פעלנו רבות כדי להיענות לתושבים ולהביא לשיפור במצב ואני שמח שהצלחנו במאמצינו והתחלנו לשדרג את הדרך לנוחותם ורווחתם של תושבי העיר”.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! לחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן