חדרה

חדרה, צוהלת ושמחה לקראת השבת ההיסטורית עם מרן הראשון לציון בעיר

0
0

מרן הגאון הגדול רבי יצחק יוסף שליט”א הראשון לציון, הרב הראשי לישראל, נשיא בית הדין הגדול ובנו של מאור הגולה מרן רבינו עובדיה יוסף זצוק”ל, שישהה בשבת הבאה “פרשת משפטים” בעיר חדרה יחנוך לראשונה את העירוב החדש בעיר ◄ כל הפרטים על מיקומי וזמני התפילות – השבת ההיסטורית עם מרן הראשון לציון בעיר חדרה.
חדרה, צוהלת ושמחה לקראת השבת ההיסטורית עם מרן הראשון לציון בעיר
חדרה, צוהלת ושמחה לקראת השבת ההיסטורית עם מרן הראשון לציון בעיר

נמשכות במלוא המרץ, הכנות קדחתניות אי”ה לבואו של מרן: בואו ההיסטורי לשבת בעיר חדרה של מרן הראשון לציון, הרב הראשי לישראל ונשיא בתי הדין הרבניים הגאון הגדול רבי יצחק יוסף שליט”א, בנו וממשיך דרכו של מרן מאור ישראל רבינו עובדיה יוסף זצוק”ל, שישהה בשבת הבאה “שבת משפטים” בתאריך כ”ו – כ”ז בשבט תשע”ו, 5-6.2.16 בעיר חדרה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בראשות הועדה המכינה העובדת בימים אלו על ארגון השבת עומדים; יו”ר סניף תנועת ש”ס והמשנה לראש העיר חדרה מר בועז ביטון, חבר הנהלת העיר מר ניסים אביטן, מנהל המחלקה לתרבות וקהילה רבי ניסים לוי, מנהל “מורשת ישראל” הרב שמעון גבאי, מנכ”ל מוסדות ’אור יוסף’ מר עמנואל ביטון, סמנכ”ל המוסדות מר משה אלמליח, ועוד עסקנים וראשי הציבור תחת הכוונתו של הרה”ג ישראל מאיר ביטון שליט”א רבה של צפון חדרה וראש בית המדרש “אדרת אליהו”.

לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “נמסר, כי עם כניסתו של מרן לעיר חדרה, מתוכננת קבלת פנים המונית ע”י עשרות ילדי העיר, שיקבלו את מרן בשלטים ובדגלים ובשירת מקהלה. אופנועים, ילוו את מרן בכניסתו לעיר והמונים מתושביה, יברכו את הברכה הנדירה; “ברוך שחלק מחכמתו לבשר ודם”. קבלת פנים תתקיים אי”ה ברחבת ישיבת “רב פעלים” (בראשות הרה”ג ליאור כחלון שליט”א) רחוב הרצל 113, חדרה.

לאחר מכן בקרבת מקום צמוד לגשר ב-שכונת נחליאל, יחנוך לראשונה מרן שליט”א, את ’העירוב’ החדש של חדרה. לדברי גורמים בתנועת ש”ס, בשבת הבאה, יושלם העירוב החדש כמעט באופן סופי מלבד שתי שכונות והן; חפציבה ו-נווה חיים.

ביום שישי, בשעה 16:45, תתקיים תפילת מנחה בבית הכנסת “משכן דוד” בראשות רבי ניסים דנגור ברחוב ששת הימים סמטת יהודית, חדרה. לאחר מכן, בשעה 17:00, תתקיים קבלת שבת וערבית של שבת בבית הכנסת המרכזי “שיח מיכאל” רחוב ששת הימים סמטת יהודית, חדרה. במעמד; המרא דאתרא הגאון רבי שמעון ביטון שליט”א וראש העיר מר צביקה גנדלמן.

בליל שבת בשעה 20:30, יתקיים “עונג שבת” ושירת הבקשות באולם שע”י בית הכנסת “עץ חיים” רחוב בן צבי 2, שיכון עובדים, חדרה, בהשתתפותם של חזנים ופייטנים נכבדים.

שבת בבוקר בשעה 7:15, תתקיים תפילת שחרית מוסף וקידושא רבה בבית הכנסת “כתר תורה” רחוב פיינברג פינת משה תשבי שכונת ברנדייס, חדרה.

בשבת בצהריים בשעה 14:00 תתקיים קבלת פנים מרכזית ע”י ילדי העיר חדרה בבית הכנסת הספרדי המרכזי “רמב”ם” (ע”ש מאיר בן שמעון) רחוב אחד העם 13, חדרה.

תפילת מנחה של שבת, תתחיל בשעה 14:00 ולאחר דברי רבני העיר תתקיים דרשתו המרכזית של מרן שליט”א במעמד ישתתפו; מורנו הגאון רבי שמעון ביטון שליט”א הרב הראשי של חדרה, מורנו הגאון רבי דוד ורנר שליט”א הרב הראשי של חדרה, הרה”ג ישראל מאיר ביטון שליט”א רבה של צפון חדרה וראש בימ”ד “אדרת אליהו” רבנים, ראשי ישיבות, ראשי כוללים וראשי הקהילות סגני ראש העיר וחברי הנהלת העיר.

בשבת בשעה 17:00, תתקיים סעודה שלישית עם רבני הקהילות בחדרה ולאחר מכן, תפילת ערבית והבדלה. עם צאת השבת יחזור לירושלים למסור את השיעור השבועי בבית הכנסת היזדים. (יתכנו שינויים בלו”ז נא לעקוב אחר הפרסומים).

שהותו של מרן בשבת בעיר חדרה, מעוררת הדים רבים שכן מדובר באירוע היסטורי שלא היה כדוגמתו בעיר חדרה. מרן, ישבות יחד עם בני משפחתו בביתו של רבה של צפון חדרה הרה”ג ישראל מאיר ביטון. גם מורנו המרא דאתרא הגאון רבי שמעון ביטון שליט”א רבה ואב”ד חדרה וראש הישיבה ישבות בשבת במרכז העיר.

ברחבי העיר, נתלו מודעות עליהם נכתב בין היתר; היסטוריה בחדרה. צדיק בא לעיר. מרן הראשון לציון בשבת בחדרה; “ברוך הבא בשם ה’, תושבי חדרה מקדמים בברכה ובשמחה רבה את מורינו ורבינו הגאון הגדול מרן הראשון לציון רבי יצחק יוסף שליט”א. גדול יהיה המעמד לכבודה של תורה”.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן