בחזרה לבית הספר ולגן

מדא נערך לשנהל ומרענן להורים הנחיות הבטיחות בדרך לבית הספר

ערב פתיחת שנה״ל התשע״ו, כוחות מד"א ברחבי הארץ ערוכים להעניק מענה לכל צורך רפואי שעלול להתעורר ◄ מנכ"ל מד"א, אלי בין; "על מנת שלא לשכוח ילדים ופעוטות ברכב, אני מבקש מציבור ההורים ונהגי הסעות התלמידים לסרוק את הרכב ולוודא כי לא נשאר אף ילד ברכב. בשמי ובשם ארגון מגן דוד אדום, אני מאחל לכל התלמידים שנת לימודים בטוחה, פורייה ומוצלחת".
0
0
חוצים את הכביש בזהירות בדרך לבית ספר | צילום: דוברות מדא | עיבוד צילום: שולי סונגו
חוצים כביש בזהירות

בתאריך הראשון בספטמבר (ה-1.9), יחזרו מאות אלפי תלמידים של מערכת החינוך אל בתי הספר, ויפתחו את שנת הלימודים התשע”ו. בארגון מגן דוד אדום (מד”א), ערוכים לשובם של התלמידים לבתי הספר ולגני הילדים, ועל כן הורה מנכ”ל מד”א מר אלי בין, לצוותים לגלות ערנות יתר לילדים בדרכים ולהיות ערוכים לענות על כל צורך רפואי שעלול להתעורר, ואף תדרכו את הצוותים להעניק תשומת לב מיוחדת לנהיגת אמבולנסים בקרב מוסדות חינוך ומעברי חציה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

המוקד הרפואי של מד”א להיפגעות תלמידים בבתי הספר’ ערוך גם הוא לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה, אלפי החובשים והפאראמדיקים, העובדים והמתנדבים של מד”א אשר עברו הכשרה מיוחדת מיועדים להעניק מענה רפואי בשעות הלימודים בעת הצורך לתלמידים ולילדים החל מגיל 3, הכפופים ל’חוק חינוך חינם חובה’ בעשרות אלפי מוסדות חינוך בהם בתי הספר וגנים בכל ישוב וישוב ברחבי הארץ.

דובר מגן דוד אדום מר זכי הלר דובר מד”א, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; עם החזרה לספסל הלימודים, מד”א, מחדד ומפרסם את ’הנחיות הבטיחות’ לתלמידים, להורים ולאנשי מערכת החינוך, שיאפשרו שמירה על חיי אדם;

● נהגי הסעות והורים המסיעים את ילדיהם לבתי הספר ולגנים מתבקשים, לוודא, כי הילדים חגורים וישובים ב-כיסאות בטיחות המתאימים לגילם וכי חלונות ו-דלתות הרכב נעולים עם מנגנון בטיחות לילדים במהלך הנסיעה ובתום הנסיעה לסרוק את הרכב ולוודא, כי אף ילד לא נרדם ונשכח ברכב.

● הורים מתבקשים לצייד את הילדים במזון ובשתייה מספיקים למהלך ימי הלימודים בכלל ובפרט בתקופה הקרובה, בה הקיץ עודו בעיצומו.

חוצים הכביש בזהירות בדרך לבית ספר | צילום: דוברות מדא | עיבוד צילום: שולי סונגו
חוצים הכביש בזהירות

● נהגים ברחבי הארץ מתבקשים לנהוג בזהירות יתרה ולשים לב לילדים בקרבת הכבישים. שימו לב, כי ילדים רבים, אינם רואים את רכבכם מתקרב וכי גובהם הנמוך אינו מאפשר להם ראות טובה מספיק. בנוסף, שימו לב שלא לעקוף אוטובוסים והסעות תלמידים העוצרים לצד הכביש ומורידים ילדים.

● הורים – תרגלו עם ילדיכם את הדרך הבטוחה לבית הספר וממנו, וכן וודאו כי הוא יודע לחצות כבישים ומקומות הומי אדם בעצמו. זכרו, ילד עד גיל תשע זקוק לליווי מבוגר בדרכו לבית הספר וממנו.

● במד”א מבקשים מהורים המסיעים את ילדיהם לבתי הספר, להוריד את הילדים בתחנות המתאימות לכך ולוודא, כי הם חוצים את הכבישים בבטחה ובמעברי החציה בלבד.

סורקים ומצילים – מתוך מטרה להעלות את המודעות בציבור ולעודד ערנות גבוהה במד”א מבקשים מהציבור לשים לב לרכבים חונים במטרה לאתר פעוטות שחלילה נשכחו ברכב – ובמקרה הצורך לסייע להציל את חייהם.

נתקלתם בתאונה? חייגו מידית למוקד מד”א בקו החירום 101 והישמעו להנחיות הפאראמדיקים והחובשים במוקד.

מנכ”ל מד”א, רמ”ג אלי בין, אמר היום, כי: ״כוחות מד”א, נמצאים בכוננות הן ביומם הראשון של התלמידים בבתי הספר ובגני הילדים והן לאורך כל השנה.

על מנת לאפשר פתיחה בטוחה ככל הניתן של שנת הלימודים, אני קורא אל ההורים לרענן את הנחיות הבטיחות לתלמידים בדרכם הלוך וחזור מבתי הספר ופונה לציבור הנהגים לגלות ערנות מוגברת לילדים בכבישים.

כדי ש’לא לשכוח ילדים ופעוטות ברכב’, אני מבקש מציבור ההורים ונהגי הסעות התלמידים לסרוק את הרכב ולוודא, כי לא נשאר אף ילד ברכב. בשמי ובשם ארגון מגן דוד אדום, אני מאחל לכל התלמידים שנת לימודים בטוחה, פורייה ומוצלחת״. סיכם מנכ”ל מד”א, רמ”ג בין.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן