לימודים | קורסים עסקים נעים

מכון התקנים הישראלי, פותח קורס נוסף בנושא: הריסות הטמנה ומחזור פסולת בניין

0
0

פסולת בניין היא אחד המפגעים הסביבתיים במדינת ישראל, בכל שנה נוצרת בישראל כמות עצומה של פסולת בניין ועודפי עפר, המוערכת בכ-7.5 מיליון טון שמרביתם מכילים שיעור ניכר של פסולת בניה ◄ בקורס 10 מפגשים, שיתקיימו ב-מכון התקנים, רחוב חיים לבנון 42, תל אביב בין השעות 20:30-16:30. פתיחת הקורס; 17.06.15.
מכון התקנים הישראלי, פותח קורס נוסף בנושא: הריסות הטמנה ומחזור פסולת בניין
מכון התקנים הישראלי, פותח קורס נוסף בנושא: הריסות הטמנה ומחזור פסולת בניין

מרכז הדרכה של מכון התקנים הישראלי, בשיתוף עם המשרד להגנת הסביבה ו-התאחדות בוני הארץ, פותח לאור הביקוש קורס בנושא; הריסות, הטמנה, ומחזור פסולת בניין לאנשי המקצוע בתחום: ממונה איכות סביבה, קבלנים, מנהלי עבודה בתחום ההריסות והשיפוצים, מנהלי פרויקטים, בעלי אתרי הטמנה ומחזור, אדריכלים מהנדסי תשתית ובניה ואנשי רישוי ופיקוח ברשויות המקומיות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

פסולת בניין היא אחד מהמפגעים הסביבתיים במדינת ישראל. חלק לא מובטל מפסולת זו מגיע לשטחים הפתוחים של מדינתנו ואזורי טבע ייחודיים נפגעים קשות.

יש לציין, כי, בכל שנה נוצרת בישראל כמות עצומה של פסולת בניין ועודפי עפר, המוערכת בכ-7.5 מיליון טון שמרביתם מכילים שיעור ניכר של ’פסולת בניה’.

מנהלת היחידה לתקשורת ויחסי ציבור, הגב’ ורד אורן, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; “הקורס בנושא; הריסות, הטמנה ומחזור פסולת בניין לאנשי המקצוע, נבנה במטרה להקנות ידע ומיומנויות בתחום הטיפול בפסולת הבניין על מנת לעמוד בדרישות המשרד להגנת הסביבה ו-משרד הכלכלה”.

▼ הקורס, יעסוק בנושאים הבאים;

● מושגי יסוד בתחום פסולת הבניין,
● הדילמות והאתגרים בתחום הריסות מבנים,
● תוכנית עבודה לביצוע ההריסה,
● הפן התועלתי והכלכלי בהריסת מבנים,
● בטיחות באתר,
● חשיבות השימוש באגרגטים ממוחזרים,
● הכרות עם פרויקטים בהם שולבו תוצרים ממוחזרים של פסולת בניין.

הקורס, מוכר כ-6 ימי כשירות לממונה בטיחות מטעם המפקח על העבודה.

בקורס 10 מפגשים, אשר יתקיימו ב’מרכז ההדרכה של מכון התקנים’, רחוב חיים לבנון 42, תל אביב בין השעות; 20:30-16:30. פתיחת הקורס; 17.06.15.

■ עלות למשתתף 3,400 שקל (לא כולל מע”מ) ■ אל פרטים והרשמה; מרכז הדרכה, מכון התקנים הישראלי, בטלפון; 03-6465085 או דוא”ל; training2@sii.org.il.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן