הריון | לידה | תינוקות

המרכז הרפואי הלל יפה-חדרה: התינוקות שנולדו לנשיקה של ה-1.1.2015

0
0

בחדר לידה של ’המרכז הרפואי הלל יפה – חדרה’, היה עמוס מאוד בערב השנה האזרחית החדשה. ד”ר חיים דוד, מנהל חדר לידה; כ- 14 לידות התקבלו, מתוכן 4 שילדו אחר חצות ועד לשעה 6 בבוקר.
המרכז הרפואי הלל יפה-חדרה: התינוקות שנולדו לנשיקה של ה-1.1.2015
המרכז הרפואי הלל יפה-חדרה: התינוקות שנולדו לנשיקה של ה-1.1.2015

את פני השנה האזרחית החדשה 2015, קיבלו בחדר הלידה של המרכז הרפואי הלל יפה – חדרה, 14 יולדות ו- 14 תינוקות חדשים. בין היולדות המאושרות; סאג’א מחאג’נה, מהעיר אום אל פאחם אשר ילדה בן, אח לאחות בכורה במשקל של 3.3 ק”ג, אשר נולד רגע לפני שהתחלפה השנה, בשעה 23:11, עדיין ב-31.12.2014, וכך קיבל את הנשיקה הראשונה מאימו עוד לפני חצות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

נעמה באייב, תושבת פרדס חנה-כרכור, הגיעה אל חדר לידה כבר אתמול בלילה, אבל קיוותה מאוד שהילדה תיוולד דווקא ביום הראשון של השנה החדשה ובתאריך המיוחד 1.1.2015 (יום חמישי | י’ טבת התשע”ה), במקרה שלה, היא אכן קיבלה את מבוקשה, בת שנייה, אחות לאיימי, במשקל 3 ק”ג, שנולדה בשעה 02:00 וכאמור, בשנה האזרחית החדשה.

“הצוות היה קשוב ומקצועי לאורך כל הלידה”, מציינות שתי היולדות; “אני שמחה שבאתי ללדת פה” – מסכמת היולדת נעמה את החוויה.

דוברת ’המרכז הרפואי הלל יפה-חדרה’ הגב’ דפנה נבו, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “שנת 2014, היה שנה פורה בחדרי הלידה ובמחלקת נשים ויולדות של ’המרכז הרפואי הלל יפה-חדרה’. כמעט 4,200 לידות התרחשו במהלכה.

פרופ’ מוטי חלק, מנהל מחלקת נשים ויולדות, של ’המרכז הרפואי הלל יפה-חדרה’ אמר, כי; “כל יולדת מבחינתנו היא עולם ומלואו. אנו עושים הכול בכדי לתת ליולדות שלנו את תחושת הביטחון ואת השירות המקצועי והנעים ביותר האפשרי.

השנה שיפצנו את חדרי הלידה במלואם, ובשנת 2015, יסתיים גם השיפוץ של מחלקת יולדות ושל התינוקייה. אנו רואים חשיבות רבה במתן תנאי מלונאות נוחים, לצד מתן טיפול מקצועי, כל זאת לרווחת היולדת ובני משפחתה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן