כדורגל

מכבי יבנה: החלוץ סרג’ איילי, סיכם לעונה אחת בשורות הקבוצה

0
0

החלוץ סרג’ איילי (32), ישחק בעונה הקרובה במועדון מכבי יבנה לצדו של הקשר ההתקפי דוד רביבו ◄ מאמן הקבוצה יוסי זוזוט; “סרג’ הוא שחקן שיוכל לעזור לנו בחלק ההתקפי, מדובר בשחקן שהוכיח את עצמו והוא בעל יכולות גבוהות”.
מכבי יבנה: החלוץ סרג’ איילי, סיכם לעונה אחת בשורות הקבוצה
מכבי יבנה: החלוץ סרג’ איילי סיכם לעונה אחת בשורות הקבוצה

מועדון הכדורגל של מכבי יבנה המשחקת בליגה הלאומית, אותת היום פעם נוספת על כוונותיו לשוב אל ליגת העל כשהחתים היום (יום חמישי | ה’ תמוז התשע”ד) לעונה אחת את החלוץ סרג’ איילי (32), אשר ישחק לצדו של דוד רביבו, המשחק בעמדת הקשר ההתקפי במכבי יבנה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’.

החלוץ, יליד חוף השנהב, שיחק בעונה שעבר בקבוצת אחי נצרת ובקבוצת בני לוד. החלוץ איילי, שיחק בעברו בקבוצת עירוני קריית שמונה ובקבוצת בית”ר ירושלים בליגת העל.

סוכנו האישי מר אפי סופר, אמר, כי; “מכבי יבנה היא תחנה מצוינת עבור סרג’ איילי והוא יעזור לה להגיע להישגים”.

מאמן הקבוצה מר יוסי זוזוט, אמר, כי; “סרג’ הוא שחקן שיוכל לעזור לנו בחלק ההתקפי, מדובר בשחקן שהוכיח את עצמו והוא בעל יכולות גבוהות”.

דובר עיריית יבנה מר אריאל הלר, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; עד כה, סיכמו בקבוצה; דוד רביבו, המגן אורי אברהם, השוער גיא סאלם, מורן ג’אן, שוקי נגר, יוסי אופיר, גניה קפלן, גבי אדרי, דניאל איפרגן, עמית לוגסי, משה אבוחצירא, אביב ברכה, השוער השני בן וולובסקי.

עוד נמסר, כי מאמן הקבוצה מר זוזוט, עוקב אחרי מספר שחקנים בעמדת הבלם והחלוץ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן