ימים טעימים

’מבשלים טבעוני’ – ספר חדש במטבח: מתכוני מגזין ’מנטה’ ל’בישול טבעוני’ בכל עונות השנה

0
0

מירי דהאן עורכת הספר “מבשלים טבעוני”, של ’מגזין מנטה לבריאות ולאיכות חיים’; “לנוחיות הקוראים מסודרים המתכונים על פי עונות השנה; “אתם מוזמנים להכין תאנים צלויות בסתיו, מנות מחממות בחורף, בורגר שעועית שחורה על הפלאנצ’ה ביום העצמאות, אוכל מהיר וקייצי לחופש הגדול, ויש גם מנות בריאות שקל לקחת לעבודה”.
’מבשלים טבעוני’ - ספר חדש במטבח: מתכוני מגזין ’מנטה’ ל’בישול טבעוני’ בכל עונות השנה
’מבשלים טבעוני’ – ספר חדש במטבח: מתכוני מגזין ’מנטה’ ל’בישול טבעוני’ בכל עונות השנה

חדש ומרענן על מדף המטבח! ’מגזין מנטה לבריאות ולאיכות חיים’ המגזין המוביל בישראל לבריאות, כושר, איכות חיים וכל מה שביניהם, מזמין אתכם לגלות מתכונים עשירים ובריאים המתאימים לכולם, משלל ירקות ופירות, קטניות, דגנים ועוד.

בספר 88 של ’מתכונים טבעונים’ לכל מתכון מצורפים ערכיו התזונתיים והתיוגים המתאימים לו “ללא גלוטן”, “עתיר חלבון” ועוד של השפיות; פיליס גלזר, עינת מזור ו-רונית פנסו (כש-68 מהמתכונים מהם ללא גלוטן), חלקם גם; פרווה, אם אתם שומרי כשרות, אשר נבדקו תזונתית על ידי נירה אולנד התזונאית הירוקה, ומלווים בצילומים היפהפיים של הסטייליסטית נטשה חיימוביץ’ והצלם; יוסי סליס.

תחתיות ארטישוק במילוי תרד ופטה שקדים מתוך הספר מבשלים טבעוני

עורכת הספר מירי דהאן, מסבירה, כי; “לנוחיות הקוראים מסודרים המתכונים על פי עונות השנה; “אתם מוזמנים להכין תאנים צלויות בסתיו, מנות מחממות בחורף, בורגר שעועית שחורה על הפלאנצ’ה ביום העצמאות, אוכל מהיר וקייצי לחופש הגדול, ויש גם מנות בריאות שקל לקחת לעבודה”.

עוד בספר פרק המוקדש ל’ארוחת בוקר’ ומתכונים של שישה שפים נבחרים; יואב בר (יזם Chef to go); מחברת ספרי הבישול איילת הירשמן, השפית של מסעדת משק ברזילי, שלי לרון, מחברת ספרי הבישול; שי לי ליפא, השפית והבעלים של מסעדת אוזריה אביבית פריאל אביחי וכן, השף אביב משה (MESSA ו-יאסו).

מחיר קטלוגי; 79 שקלים. ניתן להשיג;כאן, או ב’דוכן מגזין מנטה’ בשוק “מנטה מרקט” במתחם התחנה תל אביב וירושלים (בעיר ירושלים, החל מ-11/4).

לפרטים נוספים; ניתן לפנות גם למנהלת השיווק של ’מגזין מנטה’, הגב’ אורנה כץ-כהן orna-ka@yedtik.co.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן