בעולם חדשות טיפ עבור טיול ימים טעימים תיירות | נופש

המפסטד קפה מאפייה, מגישה את הטוסט הצרפתי היקר של דובאי

 קונדיטוריה במקום נעים ללא רעש, עם נוף עוצר נשימה של בורג 'ח'ליפה, מדובר בבניין והמבנה הגבוה בעולם, אשר שוכן בעיר דובאי שב-אמירות דובאי, איחוד האמירויות הערביות ◄ הבניין, מתנשא לגובה של 828 מטרים והוא נודע, כמבנה בעל מספר הקומות הגדול ביותר מאז ומעולם, עם 163 קומות. יצוין, כי עלוּת הקמתו מוערכת בכ-1.5 מיליארד דולר ◄ המאפייה ובית הקפה המפסטד מגישים את הטוסט הצרפתי בריוש היקר ביותר של דובאי.
0
0
הטוסט הצרפתי מהמאפיה היקרה ביותר של רויאל בריוש דובאי ובית הקפה המפסטד עשה עָלֶה זהב של 24 קראט | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
טוסט צרפתי עָלֶה זהב 24 קראט

הארומה של לחם טרי, קול מזיגת קפה חם, עטוף בניחוח קלוש של דשא טרי שנקצר בהמפסטד הית’ – פתאום החיים לוקחים הפסקה קצרה כדי שתוכלו להתענג על הרגע. כפי שניסח זאת המשורר התושב הידוע של המפסטד, ג’ון קיטס; “החיים הם רק יום, טיפת טל שבירה בדרכה המסוכנת מפסגת העץ.” 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק או בטוויטר.

בהשראת המסעדות התוססות בהמפסטד, הכפר האהוב בעיר לונדון, מאפיית הבוטיק ובית הקפה, מזמינים אתכם להתרחק מכל טרדות השעה. פולי הקפה שלנו הם מקורים שלהם ונקלים ביד על ידי המומחים עטורי הפרסים ב-ברן, בעיר ברלין.

דובאי, העיר המפורסמת בעולם בזכות מלונות היוקרה שלה, מרכזי הקניות היוקרתיים ואורח החיים השופע שלה. סובלת מ-קורונה | Covid-19, ודלילות של תיירים, לפי שעה. אם בכל השחלתם את עצמכם לדובאי, אתם תִּמָּנוּ עם הסועדים המפונקים והבררנים של דובאי.

נהנים ממאכלים מהשורה הראשונה, החל מהמטבח הפרואני וכלה במטבח היפני, הנמצאים במרחק של זריקת אבן.

המאפסטד מאפייה ובית קפה

המפסטד מאפייה ובית הקפה מעלים את הרף וכעת מגישים את הטוסט הצרפתי היקר ביותר של דובאי מ-בריוש, עשוי עלי זהב 24 קראט, הנקרא בכינויו הטוסט הצרפתי המלכותי – רויאל בריוש. Royal Brioche French Toast.

בריוש צרפתי מלכותי

אך קודם כל, מהו הטוסט בריוש הצרפתי המלכותי?  הבריוש הינו מאפה בצק, קל, רך, חמאתי, אפוי טרי, מושרה בתערובת, גרגרי וניל וזעפרן, מכוסה בעלה זהב 24 קראט ומוגש עם גנאש שוקולד לבן, תותים ואוכמניות.

במחיר של AED 220 (דירהם איחוד האמירויות הערביות) שהם כ- 199 שקלים חדשים, תקבלו מנת ארוחת בוקר מפנקת שאפילו מלכת צרפת האחרונה לפני המהפכה הצרפתית ואשתו של לואי ה-16, מלך צרפת בעת המהפכה המלכה מארי אנטואנט תאשר אותה.

בית הקפה והמאפייה המפסטד מגיש את הטוסט הצרפתי היקר ביותר בדובאי | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
בית הקפה והמאפייה המפסטד

נראה שמאפיית המפסטד מיישמת את האמרה הישנה “אכל ארוחת בוקר כמו מלך …” פשוּטה כמשמעה!

המפסטד מאפייה ובית קפה הוא עסק ביתי, משפחתי, בהשראת המסעדות התוססות בהמפסטד, הכפר האהוב בעיר לונדון.

המפסטד היא מאפייה באווירה נעימה  המשרה רוגע קסום, עם נוף עוצר נשימה של בורג ‘ח’ליפה, מגדל וגורד השחקים, (برج خليفةמגדל ח’ליפה, היה ידוע בעבר כ-בורג’ דובאי برج دبي, או מגדל דובאי).

אנשי צוות בית הקפה המפסטד , מציינים, כי המקום מהווה מעין נווה מדבר בתוך הכאוס של חיים עירוניים, מקום שמציע הזדמנות לעצור את רעש החיים ולהתענג על הרגע.

המאפייה ובית הקפה המפסטד משלבים תשוקה למטבח בריטי איכותי, מלאכת אופים מסורתית ומרכיבים טבעיים משובחים.

המפסטד מאפייה ובית קפה פתוחה כל יום בין השעות 8 בבוקר עד 23:00 והיא ממוקמת במרכז המטבחים עם נוף למזרקה, במרכז העיר בורג ‘ח’ליפה Burj Khalifa Downtown.

אל אתר מאפיית המפסטדאינסטגרם www.instagram.com/hampsteadbakeryandcafe/

תמונה

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן