הריון | לידה | תינוקות

בייבי בום, נוסח ה’מרכז הרפואי פוריה’: שלישיה נולדה למשפחת בוטקין מ’ליבנים’

0
0

מזל טוב, מזל טוב, מזל טוב; שתי בנות ובן, זו השלישייה המוצלחת שנולדה בשעה טובה במרכז הרפואי פדה, פוריה, טבריה, למשפחת בוטקין, מהישוב ’ליבנים’ ◄ האימא המאושרת רעות בוטקין; “אני מרגישה טוב, רגועה, נערכתי כבר לטפל בשלישיה, מצאנו מטפלת, המשפחה תעזור וגם החברים, הגענו לחלק המאתגר של החיים! המסר שלי לנשים אחרות לא להתייאש”.
בייבי בום, נוסח ה’מרכז הרפואי פוריה’: שלישיה נולדה למשפחת בוטקין מ’ליבנים’
בייבי בום, נוסח ה’מרכז הרפואי פוריה’: שלישיה נולדה למשפחת בוטקין מ’ליבנים’

בייבי בום (Baby Boom) נוסח משפחת בוטקין; ב’מרכז הרפואי פדה, פוריה’ בעיר טבריה, בירכו במזל טוב משולש ומיוחד את בני משפחת בוטקין מהישוב ’ליבנים’ (יישוב קהילתי בגליל העליון, צפונית-מערבית לכנרת), לאחר שביום שלישי שעבר (4.2.14) בשעה 18:00, ילדה רעות בוטקין, שלישיה שתי בנות ובן!

מיה צבן, דוברת בית החולים פוריה, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; זו הלידה השנייה לאם רעות, לאחר טיפולי הפרייה. לפני שנה ושבעה חודשים היא ילדה את בתה הבכורה.

לאחר 11 סבבים של טיפולים היא עברה עד הלידה המוצלחת; “אחרי כל מה שעברנו היה לנו ברור שנקרא לה; ענהאל. לכן גם לא חיכינו, 11 חודשים אחרי הלידה של ענהאל התחלתי שוב טיפולי הפרייה” – סיפרה האם רעות בוטקין, המאושרת.

לשמחת כולם, כבר בסבב בטיפולים הראשון נקלט ההיריון, ד”ר יזהר בן שלמה, רופא בכיר במחלקת נשים ויולדות של המרכז הרפואי פדה, פוריה, טבריה, סיפר, כי; “בתחילת ההיריון עשינו אולטרה סאונד וכשראינו שלושה עוברים, המלצתי לרעות, בהתאם להמלצת משרד הבריאות, על הפחתת עובר. היא סירבה בתוקף”.

היולדת רעות, מוסיפה; “ד”ר יזהר, הציע לי הפחתה, סירבתי בלי להסס, לאורך כל הדרך היה לי ברור שאני הולכת על זה עד הסוף…”.

היולדת רעות בוטקין והשלישייה עם דר’ יזהר בן שלמה רופא בכיר במחלקת נשים ויולדות של המרכז הרפואי פדה, פוריה, טבריה | צילום: מיה צבן

ד”ר בן שלמה, ממשיך ומסביר; “החזרנו שלושה עוברים וכל השלושה נקלטו וזה לא שגרתי, בדרך כלל מחזירים שלושה, כדי שייקלט אחד לפחות. רעות לא ויתרה, ולמרבה השמחה התינוקות נולדו אחרי השבוע ה-35 ולכן לא סבלו מ’מצוקה נשימתית’. הם נושמים בכוחות עצמם, ומרגישים טוב. הבנות שוקלות מעל 2 ק”ג, והבן 1.6 ק”ג”.

גילת יגנה, אחות אחראית ב’פגיה’ של מחלקת נשים ויולדות של המרכז הרפואי פדה, פוריה, סיפרה, כי; “נערכנו עם צוות מוגבר לקראת הניתוח הקיסרי של היולדת רעות, כדי ליילד שלושה פגים.

כיום גם כשבוע אחרי הלידה, צוות הפגייה, מלווה את התינוקות ואת האימא בצורה צמודה, הדרכה, סיוע, ליווי בנושא ההנקה, איך להבדיל בין התינוקות וכדומה”.

האימא המאושרת רעות בוטקין, מסכמת; “אני מרגישה טוב, רגועה, נערכתי כבר לטפל בשלישיה, מצאנו מטפלת, המשפחה תעזור וגם החברים, הגענו לחלק המאתגר של החיים! המסר שלי לנשים אחרות לא להתייאש!!!”.

מזל טוב, מכל ה-♥, 3X פעמים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן