כדורגל

התנועה לאיכות השלטון, הגישה תלונה למשטרה בחשד להשחתת הבחירות בנתיבות

0
0

התנועה לאיכות השלטון; “המודעה שפורסמה בעיר נתיבות, בשם הרב יורם אברג’ל בעיר נתיבות, המבטיחה למצביעים עבור ראש העיר יחיאל זוהר לכהונה נוספת; שפע ברכות ובכך עוברים, נחשבת, כגבשת עבירה שפוגעת הטוהר הבחירות ומשחיתה אותה, היא לכאורה, עבירה על החוק שדינה דינו – מאסר 5 שנים או קנס.
התנועה לאיכות השלטון, הגישה תלונה למשטרה בחשד להשחתת הבחירות בנתיבות
התנועה לאיכות השלטון, הגישה תלונה למשטרה בחשד להשחתת הבחירות בנתיבות

התנועה לאיכות השלטון בישראל, הגישה היום (יום ד’, כ”ח תשרי, תשע”ד), תלונה במשטרת ישראל, בבקשה לחקור פרסומים בשם הרב יורם אברג’ל בעיר נתיבות, המבטיחים למצביעים עבור מר יחיאל זוהר (57) ראש עיריית נתיבות (מאז שנת 1989) לכהונה נוספת – “שפע ברכות”, ובכך עוברים, לכאורה, עבירה על החוק שדינה דינו – מאסר 5 שנים או קנס…”.

עפ”י מידע שהועבר לתנועה לאיכות השלטון, הרב יורם (מיכאל) אברג’ל (56), שהעיתון פורבס, העריך בשנת 2012 את שווי מוסדותיו בכ-35 מיליון ש”ח, מייסד וראש מוסדות ’רב פעלים’ שמרכזם בעיר נתיבות, מעלה חשד, לכאורה, כי פרסומים בעיר נתיבות, יצאו מטעמו, לכאורה, בהם נכתב בשם הרב אברג’ל; “הנני להודיע, כי קיבלתי מסר חד וחלק משמיים שכל מי שיצביע ליחיאל זוהר שיחי’ לראשות העיר מאז ולתמיד, יזכה מיד עם כניסת יום הכיפורים להיחתם הוא וכל ילדיו ונכדיו וכל אשר לו לחיים טובים ומתוקנים עם המון אושר וכבוד”.

עוד נכתב בפרסומים, כי; “אני אישית לוקח על עצמי ביני ובין ה’ יתברך שאתפלל על האנשים שיקבלו בלבם ובלב שלם, להצביע לשם הנזכר, שד’ יתברך ימלא משאלות לבם לטובה ולברכה”.

בפרסום נוסף, נכתב; “יש קונה עולמו בשנייה אחת… ומכיוון שהרבנים החשובים בעיר החליטו שיחיאל זוהר הוא המתאים, אז כל מי שיבחר בו יקנה עולמו בשנייה אחת. וימחל ה’ כל עוון וחטא ויראה נחת מכל בניו ובנותיו. וינצל מכל מיני פורענויות ויזכה לכל השמחות אושר וכבוד. מבטיח ומקיים יורם אברג’ל”.

התנועה למען איכות השלטון | עיבוד: שולי סונגו” ]רות מרגולין

דוברת התנועה למען איכות השלטון, הגב’ רות מרגולין, הוסיפה ומסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “לתנועה, אין כל מידע לגבי הרקע לפרסומים אלו, ואף אין לה כל עמדה בעניינו של המועמד מר יחיאל זוהר. אך ככל שאכן פורסמו/חולקו מודעות /מכתבים ברוח זו, הרי שהגורם האחראי לפרסום עבר עבירה על חוק הרשויות המקומיות (בחירות) הקובע בסע’ 88 (6), שעניינו שחיתות ואיום, כי;

“המשדל אדם להצביע או להימנע מלהצביע, בכלל או בעד רשימת מועמדים מסוימת, בדרך של השבעה, קללה, נידוי, חרם, נדר, התרת נדר, הבטחה להעניק ברכה, או מתן קמיע; לענין זה, “קמיע” – לרבות כל חפץ שבעיני חלק מהציבור יש ביכולתו להיטיב או להרע עמו;

דינו – מאסר חמש שנים או קנס …”.

עמדת ’התנועה לאיכות השלטון’ הבהירה הדוברת, היא, כי; “המודעה מבטיחה בצורה בוטה ביותר שפע ברכות למצביע למועמד מסוים ובכך, מגבשת עבירה שפוגעת הטוהר הבחירות ומשחיתה אותה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן