כדורגל

מכבי תל אביב חתמה על הסכם עם אצטדיון המושבה בפתח תקוה כאצטדיון הבית המשני

0
0

בשנה זו, ישמש “אצטדיון המושבה” החדיש שבצפון העיר פתח-תקווה כאצטדיון הבית המשני של קבוצת הכדורגל מכבי תל אביב עד לשיפוצו המלא של אצטדיון ע”ש בלומפילד בעיר תל-אביב ◄ מנכ”ל החברה לפיתוח פתח תקוה, מר אבי כהן, וסמנכ”ל החברה מר שי מייבסקי, ברכו על בחירתה של מכבי ת”א ב”אצטדיון המושבה” כאצטדיונה המשני של הקבוצה, ורואים באצטדיון המושבה, חלופה ראויה ואיכותית למשחקיה של הקבוצה.
מכבי תל אביב חתמה על הסכם עם אצטדיון המושבה בפתח תקוה כאצטדיון הבית המשני
מכבי תל אביב חתמה על הסכם עם אצטדיון המושבה בפתח תקוה כאצטדיון הבית המשני

אבי כהן מנכ”ל החברה לפיתוח פתח-תקווה ושי מייבסקי סמנכ”ל החברה, מודיעים, בזאת, כי בשנה הקרובה (עונה 2013-2014), נחתם הסכם בין עיריית פתח תקווה והחברה לפיתוח פתח-תקווה ובין אגודת הכדורגל של מכבי תל אביב.

אבי כהן, מנכ”ל החברה לפיתוח פתח תקוה

בשנה זו, ישמש ’אצטדיון המושבה’ החדיש שבצפון העיר פתח-תקווה כאצטדיון הבית המשני של קבוצת הכדורגל “מכבי תל אביב” עד לשיפוצו המלא של אצטדיון ע”ש בלומפילד בעיר תל-אביב.

מנכ”ל החברה לפיתוח פתח תקוה, מר אבי כהן, וסמנכ”ל החברה מר שי מייבסקי, ברכו על בחירתה של מכבי תל אביב באצטדיון המושבה כאצטדיונה המשני של הקבוצה, וזאת גם בהמשך לשיחות עם נציג הבעלים של מועדון מכבי ת”א, שרואים ב’אצטדיון המושבה’, חלופה ראויה ואיכותית למשחקיה של הקבוצה.

עוד ציין, כהן, כי; “עיריית פתח תקוה, והחברה לפיתוח פ”ת, משקיעות משאבים רבים על מנת להתכונן כראוי לקראת אירוח של קבוצות הכדורגל בארץ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן