נדל"ן

ירון ביבי (48) מנכ”ל רשות מקרקעי ישראל לשעבר, נפטר לאחר מחלה קשה

0
0

בין השנים 1999-2008, שימש ירון ביבי, מנהל מחוז מרכז ומחוז תל-אביב במינהל מקרקעי ישראל, ומונה למנהל המינהל באוגוסט 2008 ◄ ביבי, פרש ב-06.07.11, בעיצומו של תהליך יישום החוק והרפורמה, והוחלף על-ידי בנצי ליברמן. בנימוק, כי אינו יכול לקדם את הרפורמה במנהל מקרקעי ישראל, יחד עם השר אטיאס.
ירון ביבי (48) מנכ
ירון ביבי (48) מנכ”ל רשות מקרקעי ישראל לשעבר, נפטר לאחר מחלה קשה

מנכ”ל רשות מקרקעי ישראל לשעבר, ירון ביבי, נפטר היום (חמישי | כ”ג אלול, התשע”ג, בגיל 48 וזאת לאחר מאבק במחלה קשה. ביבי, התפרסם כשהוביל את הרפורמה המשמעותית והחשובה לאחר שנים של הסתאבות ב’מינהל מקרקעי ישראל’, והפך אותה ל’רשות מקרקעי ישראל’.

בין השנים 1999-2008, שימש מנהל מחוז מרכז ומחוז תל-אביב במינהל מקרקעי ישראל, ומונה למנהל המינהל באוגוסט 2008.

ירון ביבי, פרש ב-06.07.11, בעיצומו של תהליך יישום החוק והרפורמה, והוחלף על-ידי בנצי ליברמן. בנימוק, כי אינו יכול לקדם את הרפורמה במנהל מקרקעי ישראל, יחד עם השר אטיאס.

אז בעקבות מכתב ההתפטרות ששלח לראש הממשלה מר בנימין נתניהו ולשר הבינוי והשיכון דאז מר אריאל אטיאס, פרסם השר את תגובתו ובה, ציין, כי; “ירון ביבי, תרם רבות למינהל, והוסיף, כי חילוקי הדעות על היעדים והעמידה בהם נעשו מתוך כבוד הדדי”.

השר אטיאס, הודה למנהל מינהל מקרקעי ישראל מר ירון ביבי; “על שיתוף הפעולה והעבודה המאומצת” – כלשונו; “לטובת הגדלת שיווקי הקרקעות למגורים אשר הביאה לגידול משמעותי בהתחלות הבנייה, ולתרומתו החשובה למימוש הרפורמה החיונית ב’מינהל’, לטובת המשק ולרווחת כלל האזרחים”.

ביבי, כתב, כי ; “בכל תקופת כהונתי פעל המינהל בשיתוף פעולה עם השר, ולא הייתה מעורבות פסולה בביצוע עסקאות או פעילות אחרת של המינהל. אני מרגיש חובה לציין, כי ביני לבין השר הממונה השר אטיאס, התקיימה מערכת יחסי עבודה טובה, תוך כבוד ואמון הדדי, וכי שיתוף פעולה בינינו הוא שאפשר את העמידה ביעדים שציינתי לעיל”.

ועד העובדים של מנהל מקרקעי ישראל, פרסם אז הודעה וציין בה, כי; “מדובר במנהל, ראוי ואיש מקצוע. למרות חילוקי דעות לא קלים בינינו, הצלחנו תמיד ב’הידברות’ לצלוח את המחלוקות ולהגיע להסכם קיבוצי. אנו מצרים על כך שירון ביבי, נאלץ ללכת משיקולים שאינם ענייניים”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן