חדרה | בחירות 2013

חדרה: רו”ח אבי עזורה מתמודד ברשימת ’החדרתים’ בראשות ששון חנוך למועצת העיר

0
0

רו”ח עזורה; “ביקשתי להקים גוף משותף, אשר יאחד את הכוחות בעיר חדרה “הליכוד” עם “ישראל ביתנו”, על מנת ליצור ראש חץ חברתי, בעל יכולת ומשקל להשפיע בכל הנושאים הקשורים לעתיד העיר ולמען התושבים לרבות הקטנת נטל הארנונה, במקביל לפיתוח אורבאני דמוגרפי תרבותי של העיר, וזאת ללא קשר למיקום ברשימה, ג’וב, או כל שכר שהוא… התשובה שקיבלתי מרומן גישר, הייתה; “מצטער אני איש פוליטי. באותו רגע נפרדו דרכינו”.
חדרה: רו
חדרה: רו”ח אבי עזורה מתמודד ברשימת ’החדרתים’ בראשות ששון חנוך למועצת העיר

ראש הרשימה העצמאית ’החדרתים’ למועצת העיר חדרה, מר חנוך ששון, הודיע השבוע רשמית, כי החליט להעמיד במקום השני ברשימתו את רו”ח אבי עזורה, למועצת עיריית חדרה בבחירות לרשויות המקומיות ב- 22.10.2013. במחנהו של ששון, מסבירים את הצעד בגיוון ההרכב האנושי של הרשימה הכולל ותיקים מכל המפלגות בני 40+ וצעירים.

עזורה, יליד חדרה, בן 56, משתייך למשפחה וותיקה בעיר, הינו בעל משרד לראיית חשבון, משפטן, ואיש עסקים בתחום התעשייה, והנדל”ן. רו”ח עזורה, נולד ב- 22 בספטמבר 1957, בעיר חדרה, למד בבית ספר תיכון עיוני חדרה וסיים שירות צבאי בדרגת רב סרן.

עזורה, הינו בעל משרד לראיית חשבון פעיל בתחום ייעוץ מס, ייעוץ פיננסי, ועסקים. חי בחדרה, ותורם לקהילה. למר עזורה גם דעה מגובשת על מיסי העירייה ובכוונתו לפעול במלא הכוח והמרץ להביא באמת הפעם לשינוי אמיתי ורפורמה בנושא.

עזורה, מדבר איתנו בגעגועים על תקופה לא מימי ייבוש הביצות, אלא לפני כמה עשרות שנים; “בשנות ה-70 וה-80 הייתה תרבות פנאי בעיר חדרה, חמישה בתי קולנוע, אשר היוו מרכזי בידור ותרבות לצעירים ומבוגרים. הייתה פעילות קהילתית במרכזים הקהילתיים בשכונות גבעת אולגה, נווה חיים, בית אליעזר, ובמרכז חדרה.

היו פאבים ודיסקוטקים בעיר, מועדון הצריף במרכז חדרה, דיסקוטק הצעירים בעלייה השנייה, מועדון ויצ”ו לצעירים, “הדקל הלבן” המיתולוגי וה”פאב של אמסי”.

“גן המייסדים” במרכז חדרה, היווה מוקד פעילות חברתית שוקק חיים: מתקני משחקים לילדים, מופעי רוק של להקות מקומיות ולהזכירכם להקת הרמזורים המיתולוגית בחדרה.

עזורה, ממשיך בשטף הנוסטלגי, ויודע לספר, למי שלא מאמין, כי חדרה הייתה מעצמת כדורגל: קבוצות כדורגל מיתולוגיות ביניהן; הפועל נחליאל, מכבי חדרה, הפועל גבעת אולגה והפועל חדרה, תושבי העיר המבוגרים יותר עוד זוכרים בוודאי את הימים היפים בהם כיכבו; בנימין בלנרו, שולם שוורץ, ועוד רבים וטובים… אלפי בני נוער ומבוגרים השתתפו במגוון פעילויות הספורט בחדרה, מדי שבת, צפו אלפי אוהדים במשחקי הכדורגל במסגרת ליגת העל של היום. היה בעיר חדרה גם כדורסל, כדור יד, שחייה, ואפילו מועדון שחמט בעל הישגים”.

רו”ח חשבון אבי עזורה: “בשנות ה-70 וה-80 הייתה תרבות פנאי בחדרה”

בנושא החינוך, מוסיף עזורה, בגעגוע, כי; “בתי הספר היסודיים והתיכוניים בעיר חדרה, היו שם דבר בתחום החינוך בארץ, מפעלים גדולים הוקמו בחדרה וסיפקו מקומות עבודה מכובדים לאלפי משפחות. אכן כן, כל זה היה בחדרה”.

אומר עזורה; “אני לא איש פוליטי אלא איש של עשייה למען העיר, מתוך רצון לפעול להשפיע לעשות כמו שאנחנו “החדרתים”, יודעים לעשות, הסכמתי בעבר להצטרף לרשימת מפלגת ’ישראל ביתנו’ בראשות רומן גישר, חבר מועצת העיר לשעבר.

בחודשים האחרונים, נחשפתי לתהליכי משא ומתן פוליטיים, אשר מטרתם העיקרית היא לדאוג להענקת משרות רמות, כגון; סגן ראש העיר, או ממלא מקום, בשכר של כ-30,000 ש”ח לחודש, ללא קשר לפעילות הציבורית למען חדרה”.

לטענת עזורה, ביקשתי להקים גוף משותף, אשר יאחד את הכוחות בחדרה “הליכוד” עם “ישראל ביתנו”, על מנת ליצור ראש חץ חברתי, בעל יכולת ומשקל להשפיע בכל הנושאים הקשורים לעתיד העיר ולמען התושבים לרבות הקטנת נטל הארנונה, במקביל לפיתוח אורבאני דמוגרפי תרבותי של העיר, וזאת ללא קשר למיקום ברשימה, ג’וב, או כל שכר שהוא… התשובה שקיבלתי מרומן גישר, הייתה; “מצטער אני איש פוליטי. באותו רגע נפרדו דרכינו”.

עוד מוסיף עזורה; “יחד עם ותיקי חדרה, הקמנו מסגרת לא פוליטית שבה שותפים “החדרתים” אשר רוצים בכל מאודם, ויכולים לתרום רבות לעשייה הציבורית, למען חדרה, ללא מטרות רווח אישי או פוליטי.

חדרה, הייתה עיר של תרבות, חינוך, קהילה, ספורט, הצגות תיאטרון, סרטים ופאבים. עיר ללא הפסקה. ה”חדרתים” רוצים אותה בחזרה ללא הפסקה, נכונים ויכולים לעשות למען העיר והתושבים”. מסכם רו”ח אבי עזורה, וקורא לכל חבריו לקוחותיו ומכריו לתמוך בו במרוץ ל’מועצת העיר חדרה’ בבחירות אשר יתקיימו ב- 22.10.2013, זאת אם אתם באמת חדרתיים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן