רשויות מקומיות

יעל גרמן: הרשויות המקומיות יעשו עבודה טובה יותר בקידום פתרונות דיור בר השגה להשכרה

0
0

שרת הבריאות כיום, וראשת עיריית הרצליה בעבר, אמרה את הדברים בכנס השנתי המשותף למנכ”לים ומזכירים ברשויות המקומית, המתקיים במלון דניאל ים המלח ◄ מאיר כהן, שר הרווחה; השנים בראש ’הרשות המקומית’, הביאו אותנו לתפקיד בממשלה עם הרבה יותר ניסיון, מקצועיות ורגישות לבעיות הפרט”.
יעל גרמן: הרשויות המקומיות יעשו עבודה טובה יותר בקידום פתרונות דיור בר השגה להשכרה
יעל גרמן: הרשויות המקומיות יעשו עבודה טובה יותר בקידום פתרונות דיור בר השגה להשכרה

יעל גרמן, שרת הבריאות וראשת העיר הרצליה לשעבר, משוכנעת, כי הרשויות המקומיות, מסוגלות לקדם באופן משמעותי פתרונות ל’דיור בר השגה להשכרה’, אם יקבלו את המנדט לטפל בנושא מהממשלה.

השרה גרמן, אמרה את הדברים היום (רביעי, י”א בתמוז תשע”ג) ב’כנס השנתי המשותף למנכ”לים ומזכירים ברשויות המקומית’, המתקיים במלון דניאל ים המלח, במהלכו גם הוענקה לה תשורה על ידי מארגני הכנס, כמתנת פרידה מ’השלטון המקומי’.

גרמן, ציינה עוד, כי; “גם בתחום ה’בריאות’ אין לה ספק שאם מדברים על מניעה ואכיפה, הרשויות המקומיות, יכולות להיות סוכנות הביצוע של משרד הבריאות, וכי היא סומכת את שתי ידיה על ’השלטון המקומי בישראל’, שידע לעשות את המוטל עליו גם בתחום זה, על הצד הטוב ביותר.

גם שר הרווחה כיום מר מאיר כהן, ולשעבר ראש עיריית דימונה, היה אורח הכבוד בכנס, ולאחר שקיבל גם הוא מתנת פרידה ממארגני הכנס, אמר; “אני מאחל לכל שר, ולכל חבר כנסת, שיעבור כמונו את בית הספר הזה של העבודה בשלטון המקומי, כראש רשות מקומית. השנים הללו בראש הרשות המקומית הביאו אותנו לתפקיד בממשלה עם הרבה יותר ניסיון, מקצועיות ורגישות לבעיות הפרט”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן