רשויות מקומיות

איגוד המזכירים והמנכ”לים ברשויות המקומיות: הרוב, בעד חיוב אישי גם על הסקטור הממשלתי

0
0

מנכ”לים ברשויות המקומיות בישראל – המנכ”לים, דרגו את משרד השיכון כמשרד הממשלתי בעל השקיפות והשירות הטובים ביותר – משרד הפנים, המשרד אשר מולו מקיימים המנכ”לים את קשרי עבודה ההדוקים ביותר, דורג רק במקום התשיעי ◄ גיל לי טוב מזכיר/גזבר בית אריה עופרים, והמשמש יו”ר איגוד המזכירים והמנכ”לים; “תוצאות המשאל, מעלות, כי מנכ”לי הרשויות המקומיות, מגלים מעורבות רבה בנעשה לא רק ברשות בה הם פועלים אלא גם בשלטון המרכזי”.
איגוד המזכירים והמנכ
איגוד המזכירים והמנכ”לים ברשויות המקומיות: הרוב, בעד חיוב אישי גם על הסקטור הממשלתי

רוב המנכ”לים ב’רשויות המקומיות’ בעד החלת חיוב אישי גם על הסקטור הממשלתי, כך עולה ממשאל שערך איגוד המזכירים והמנכ”לים ברשויות המקומיות בישראל בקרב מנכ”לים של רשויות מקומיות ברחבי הארץ. המשאל נערך לקראת הכנס המקצועי השנתי שיקיים הארגון בין התאריכים; 18-20 בחודש יוני בים המלח. הכנס יעסוק השנה בנושא הרשות המקומית כגורם מוביל בעשייה הציבורית.

בכנס מחר (שלישי), יתארחו שר הפנים מר גדעון סער, שרת הבריאות וראש עיריית הרצליה בעבר, הגב’ יעל גרמן, שר הרווחה וראש עיריית דימונה בעבר מר מאיר כהן, ראשי ערים, שרים לשעבר, וכאמור מנכ”לים ומזכירים ברשויות המקומיות.

עוד עולה מן המשאל, שנערך, כי מנכ”לי הרשויות המקומיות, סבורים, כי משרד השיכון, הינו המשרד הממשלתי בעל השקיפות והשרות הטובים ביותר, אחריו, ציינו את משרד התחבורה, ובמקום התשיעי, דירגו את משרד הפנים, המשרד אשר מולו מקיימים המנכ”לים את קשרי עבודה ההדוקים ביותר.

דעות המנכ”לים, היו חלוקות בשאלה האם רשויות מקומיות “חזקות” צריכות לסייע כלכלית לרשויות “חלשות”, שכן מנכ”לים של רשויות חזקות, סבורים, כי אין מקום לכך, ואילו מנכ”לים של רשויות חלשות, היו שמחים לקבל סיוע שכזה.

עוד נשאלו המנכ”לים האם לדעתם מנכ”ל רשות מקומית, צריך להיות תושב היישוב בו הוא מכהן או דווקא להתגורר מחוץ לעיר כדי למנוע ניסיונות סחיטה ולחצים אחרים.

מרבית המנכ”לים, ציינו, כי אינם רואים כל השפעה של מקום המגורים שלהם על אופי עבודתם או על מידת הלחצים המופעלים עליהם.

גיל לי טוב מזכיר/גזבר בית אריה עופרים, והמשמש יו”ר איגוד המזכירים והמנכ”לים; “תוצאות המשאל, מעלות, כי מנכ”לי הרשויות המקומיות, מגלים מעורבות רבה בנעשה לא רק ברשות בה הם פועלים אלא גם בשלטון המרכזי, בשל ההשפעה המשמעותית שיש לו על עבודתם.

יחד עם זאת, הם אינם מתעלמים מהנעשה ברשויות אחרות בארץ, מפרים הדדית זה את זה ועושים כל שרק ניתן כדי לייעל את העבודה ברשות המצויה תחת אחריותם”. סיכם גיל לי טוב.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן