דת | יהדות

מזל תאומים- מזל החודש מ ה- 21.5 עד ה- 22.6

0
0

הכוח המניע את בני מזל תאומים הוא השכל והאינטלקט. הם בעלי נטייה לרדןף ללא לאות אחר עוד ועוד ידע. התאומים מאוד מקפידים לתחזק ולטפח את מערכת היחסים שלהם הם מבריקים, שנונים ומהירי תפיסה. התאומים יש גם ניחנו בדמיון פורה המחכה לפרוץ החוצה, לכן הם לעולם אינם משתעממים.
מזל תאומים- מזל החודש מ ה- 21.5 עד ה- 22.6
מזל תאומים- מזל החודש מ ה- 21.5 עד ה- 22.6

המיתולוגיה היוונית יודעת לספר לנו אודות שני האחים, פולוקס וקסטור, בניה של לדה המכונים “בני זאוס”. אביו של קסטור היה טינדאוס, מלך ספרטה ואילו אביו של פולוקס הוא לא אחר מאשר זאוס , אשר אנס את לדה בליל כלולותיה, בשעה שהתחפש לברבור. התאומים בילו את זמנם ברכיבה על בקר ובלימוד נשים צעירות. יום אחד בזמן רכיבה על בקר, הגיע בן דודם אידס, והרג את קסטור. זאוס בתגובה הרג את אידס במקום. פולוקס, שהיה בן אלמוות, התאבל על אחיו כל כך, עד לנקודה שבה ביקש להצטרף אליו בשאול של האדס. הבקשה ריגשה את זאוס והוא החליט למקם את שני האחים בקרבה אחד לשני ואליו, בשמיים.

הקבלה מתארת את בני מזל תאומים כמהירי מחשבה, בעלי קליטה מהירה, אינטליגנציה, כושר אבחנה, יכולת הסתגלות, יכולת השתלבות, ומבדרים, הסוד לאהבת אמת הוא האיזון הפנימי שלהם. בפן האחר שלהם, יש בהם רדידות, אי התעמקות בפרטים, קפיצה למסקנות, חוסר סבלנות, פטפטנות, אי דיוק במסירת מידע.

מאפייני המזל:

אלמנט: אויר
איכות: משתנה
איבר בריאותי רגיש: מערכת העצבים
סמל המזל: תאומים.

תכונות חיוביות:

בעלי אינטליגנציה טבעית, ערניים שכלית, פיקחים, רבגוניים, בעלי יכולת להתפרש על נושאים רבים, מלאי אנרגיה, ספונטאניים, מלאי שמחת ואהבת החיים, קלילים.

תכונות שליליות:

חסרי יציבות, נוטים להתפרצויות, בעלי מצבי רוח משתנים, חסרי יכולים להיות במנוחה, שטחיים, מתנשאים, חסרי סבלנות, לא נותנים מעצמם במערכת יחסים עד הסוף.

תחזית כללית שנתית לילידי המזל:

כילידי מזל זה תהיו קפיציים ודינאמיים, אינכם יכולים להיות במקום אחד ואתם זקוקים להתרגשויות ותנועה כדלק להפעלת אישיותכם. אופייכם משתנה ועל כן אתם נחשבים כבעלי יכולת הסתגלות גבוהה בתנאים משתנים.

שפע;

כוכב השפע נמצא כבר במזל שלכם מהשנה שעברה ועדיין אתם חווים אותו עד ליום ההולדת שלכם.

הזדמנויות נוספות ייקרו על דרככם לאחר יום ההולדת שלכם.

זוהי תקופה ממוזלת בחייכם ונראה שאכן תעשו את ההחלטות הנכונות, כיוון שהחל מחודש יולי 2013, יעבור כוכב השפע לבית הכספים שלכם ואז תתחילו להרגיש רווחה כלכלית חדשה ופוטנציאל נוסף להגיע לרווחים טובים יותר.

אתגר;

בשנה הקרובה יימצא הכוכב סטורן, בבית העבודה שלכם, כך שנראה שתשקיעו הרבה יותר זמן, מרץ ואנרגיה בכל הקשור לנושא זה.

גם ההתנהלות היום יומית שלכם תראה לכם קצת כבדה מהרגיל ותרגישו שאתם חייבים לעמוד במטלות שאתם מצפים מעצמכם.

עד לסוף יולי עדיין יהיה לכם קצת קשה להוכיח את עצמכם כיוון שהחודשים עדיין עמוסים. כשלושה חודשים לאחר יום ההולדת שלכם, תתחילו להרגיש הקלה בלחץ ודברים יזוזו בהתאם לציפיות שלכם למרות הקושי.

* בברכת מזל טוב.

___________

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;. הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il, או בטלפונים: 03-9661812, 052-2248626.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן