כדורגל

רוני לוי, סיים את תפקידו כמאמן מועדון הכדורגל אנורתוזיס בקפריסין

0
0

בפגישה בין רוני לוי מאמן הכדורגל הישראלי, ומר סאבס גאגוס, נשיא מועדון הכדורגל הקפריסאי אנורתוזיס, סיכמו השניים על סיום עבודתו של המאמן הישראלי, רגע לפני פתיחת הפלייאוף ◄ לוי, סיים את הליגה הסדירה במקום השני עם שני הפסדים בלבד.
רוני לוי, סיים את תפקידו כמאמן מועדון הכדורגל אנורתוזיס בקפריסין
רוני לוי, סיים את תפקידו כמאמן מועדון הכדורגל אנורתוזיס בקפריסין

רוני לוי מאמן הכדורגל הישראלי, סיים את תפקידו כמאמן מועדון הכדורגל אנורתוזיס (Ανόρθωση Αμμοχώστου) הקפריסאי אשר נוסד ב-30 בינואר 1911 בעיר פמגוסטה, קפריסין.

לוי, שהוליך את הקבוצה למקום השני בליגה, עם מאזן של 18 ניצחונות, שני הפסדים בלבד ו-6 תוצאות תיקו, הגיע לסיכום על סיום עבודתו עם נשיא הקבוצה מר סאבס גאגוס, רגע לפני פתיחת הפלייאוף הנערך בין 4 הקבוצות הראשונות. השניים, נפגשו הבוקר (שבת) לשיחה, אשר בסיומה החליטו על הפסקת העבודה של לוי.

במקום הראשון בקפריסין מדורגת אפועל (שניצחה אתמול 0:2 את אנורתוזיס) עם 66 נקודות, שנייה אנורתוסיס פמגוסטה עם 60 נקודות, ושלישית אאק של המאמן רן בן שמעון עם 55 נקודות, כאשר הפלייאוף שיתחיל בשבת הקרובה, ייערך בין 4 הראשונות המשחקות ביניהן ב-6 משחקים (בית וחוץ), עם 18 נקודות בקופה.

רוני לוי (נולד ב-14 בנובמבר 1966) הוא כדורגלן עבר ישראלי ששיחק בעמדת הקשר האחורי, וכיום מאמן כדורגל.

לוי, גדל במחלקת הנוער של מכבי נתניה, ועלה לקבוצה הבוגרת ב-1985. ב-1989, עבר לעונה אחת ל-בני יהודה תל אביב, וזכה איתה באליפות היחידה שלה. ב-1992 הגיע למכבי חיפה, ושיחק כבלם, אך מאחר שנכשל בתפקיד זה הוסב לעמדת הקשר האחורי בה פרח ועזר לקבוצה לזכות באליפות ללא הפסד ליגה ב-1994.

לוי גם זומן לנבחרת ישראל על ידי מאמנה דאז שלמה שרף ושיחק בה בשנים 1993 – 1997, כשבין היתר שותף בניצחון הסנסציוני על נבחרת צרפת 2:3.

כשחקן זכה לוי בשתי אליפויות, הראשונה עם בני יהודה והשנייה עם מכבי חיפה. כמאמן מכבי חיפה, זכה בשלוש אליפויות רצופות ושני גביעי טוטו. בשנת 1997 פרש ממשחק פעיל עקב פציעה.

ב-17 בינואר 2011, מונה למאמן בית”ר ירושלים. ביוני 2011 התפטר מתפקידו, ומונה למאמן סטיאווה בוקרשט, אך לאחר שלושה חודשים בלבד התפטר מתפקידו. מיד לאחר התפטרותו מסטיאווה חתם בקבוצת אנורתוסיס פמגוסטה מהליגה הקפריסאית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן