כדורגל

מפכ”ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו: לא נאפשר גזענות במגרשי הכדורגל

0
0

רב ניצב דנינו; “אני קורא לכל הצדדים לנהוג באיפוק ובאחריות. עלינו להחזיר את הרוח הספורטיבית למגרשי הכדורגל. המדיניות שהוגדרה בעבר, הינה אפס סובלנות לתופעה זו – וכך ננהג גם הפעם” ◄ בית”ר ירושלים, תארח מחר (ג’) את מכבי א. א. פאחם בגביע המדינה בכדורגל ◄ המשטרה, תקצה חניה שמורה לאוהדי א. א. פאחם, וכן, קופה ניידת תעמוד לרשות האוהדים, שכבר רכשו 1,200 כרטיסים.
מפכ
מפכ”ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו: לא נאפשר גזענות במגרשי הכדורגל

במהלך ישיבת סגל הפיקוד הכללי של משטרת ישראל, התייחס מפכ”ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו לתופעת הגזענות במגרשי הכדורגל. לדבריו; “מדובר בתופעה חמורה מאוד ובזויה שאין לה מקום – יש להוקיע אותה מן היסוד. אמרתי זאת בעבר ואומר זאת שוב – לא נאפשר את קיומה ונמצה את הדין עם אלו העוברים על החוק”.

לקראת המשחק הקרוב באצטדיון ע”ש טדי, בשכונת מלחה, מחר (שלישי) בשעה 19:00, במסגרת סיבוב ח’ של גביע המדינה בכדורגל בין שתי קבוצות אשר לא נפגשו מעולם למשחק רשמי; בית”ר ירושלים מול מכבי אום אל פאחם, הממוקמת במקום ה-11 בליגה הלאומית, אמר רב ניצב דנינו, כי; “אני קורא לכל הצדדים לנהוג באיפוק ובאחריות. עלינו להחזיר את הרוח הספורטיבית למגרשי הכדורגל. המדיניות שהוגדרה בעבר הינה אפס סובלנות לתופעה זו – וכך ננהג גם הפעם”.

כתבנו אלירן נעים, מוסיף, בהמשך לדברי המפכ”ל במשטרה, כבר ערוכים ודרוכים לאבטחת האוהדים ב”אצטדיון טדי”, בעיר ירושלים, ולצורך כך יועמדו 550 אנשי אבטחה ושוטרים, אשר יהיו אחראים על ביטחונם של האוהדים ועל הסדר במגרש.

משטרת ירושלים, הודיעה, כי תקצה חניה שמורה לאוהדי אום אל פאחם, החניה, תאובטח לאורך כל המשחק, וגם לאחריו. כמו כן, תעמוד לרשותם של האוהדים קופה ניידת, שכבר נרכשו באמצעותה למעלה מ-1,200 כרטיסים, עוד דווח, כי כרטיסים נוספים הועברו לראשי הקבוצה מאום אל פאחם.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן