נזיקין - פסקי דין

מזל גדי – מזל החודש בין ה-23 בדצמבר לבין ה-21 בינואר

0
0

במסורת היהודית מתייחס מזל גדי אל חודש טבת. בתקופה הנתונה מיקום השמש באזור השמיים המוקצה למזל גדי האסטרולוגי. באסטרולוגיה, מזל גדי הוא אחד משלושת מזלות יסוד האדמה, יחד עם מזל שור ומזל בתולה. הוא משתייך לקבוצת המזלות הקרדינלים, יחד עם מזל טלה, מזל סרטן ומזל מאזניים. הכוכב השליט של מזל גדי הוא שבתאי (סטורן).
מזל גדי - מזל החודש בין  ה-23 בדצמבר לבין ה-21 בינואר
מזל גדי – מזל החודש בין ה-23 בדצמבר לבין ה-21 בינואר

מזל גדי הוא אחד משנים עשר המזלות שבגלגל המזלות. באסטרולוגיה המערבית “בן מזל גדי” הוא מי שנולד בין ה-23 בדצמבר לבין ה-21 בינואר (לערך). במקור היה מזל הגדי מקושר אל “גדי הים”, חיה מיתולוגית שחציה העליון הוא גדי וחציה התחתון הוא דג. באחד הסיפורים כאשר הותקף האל-גדי פאן על ידי המפלצת טייפון, ירד פאן אל הנילוס, שם פלג גופו העליון אשר היה מעל המים נשאר גדי, וחלקו התחתון אשר היה תחת המים הפך לדג.

מאפייני המזל:

אלמנט: אדמה.
אופי בולט: יוזם, שמרן ונאמן.
איבר בריאותי רגיש: : מערכת השלד, עצמות ושרירים
נאמנות: שמרן ונאמן
סמל המזל: עז הרים.

תכונות חיוביות:

בני מזל גדי, מתאפיינים בהיותם: מעשיים, פרקטים, אחראים, מתכננים מטרה ומגיעים אליה, מציאותיים, שאפתנים, רציניים, שקולים, זהירים, ניתן לסמוך עליהם, משרים תחושה של אמינות ובטחון.

תכונות שליליות:

תכוות שליליות ניכרות בהם: נוקשים במראה ובהתנהגות, צרי אופק, פסימיים, סנובים, אנוכיים, שמרנים, מחושבים, אינטרסנטים, בעלי נטייה לדיכאון, ההישגים מגיעים אליהם לאט וקשה.

תחזית שנתית כללית לשנת 2013:

שפע;

הכוכב יופיטר, נמצא בבית העבודה שלכם אם כי נראה שבגלל שינויים שאתם נאלצים לעבור, לא תמיד אתם מרגישים בכך.

אולם, לאחר סיום נסיגת הכוכב לאחר יום ההולדת שלכם, תרגישו יותר בטוחים בתוכניותיכם ותדעו מה לעשות.

באמצע יולי 2013, יעבור הכוכב לבית השותפויות שלכם כך שתצליחו בתוכניותיכם ותוכלו לצרף לחייכם אנשים חדשים, אם במישור המקצועי ואם במישור האישי.

תקופה שמומלץ לא להיכנס להוצאות מיותרות היא לקראת אוקטובר 2013, ועד לסוף השנה.

אתגר;

בשנה הקרובה היחסים שלכם עם הסביבה יעמדו למבחן כיוון שנראה שהצורך שלכם למצב את עצמכם מבחינה מקצועית יעלה לכם בלא מעט מאמצים לבנות את היחסים הבין אישיים על רקע זה.

אירועים של יחסי צבור יעזרו לכם מאוד במטרותיכם וכל הנושאים שאתם מעדיפים להתחמק מהם בדרך כלל בטענה שאין לכם יכולת – יהיו הנושא המאוד דומיננטי וכדאי להצלחה עבורכם בשנה הקרובה.

תקופה שיש להיות יותר זהירים בה היא בין חודש מרץ לחודש יולי 2013.

* בברכת מזל טוב

___________

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;. הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il, או בטלפונים: 03-9661812, 052-2248626.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן