הקיבוץ הדתי

הקיבוץ הדתי: אמיתי פורת, מקיבוץ כפר עציון, מונה למרכז אגף החברה בתנועה

0
0

במסגרת המינויים חדשים במזכירות תנועת הקיבוץ הדתי, מונה גם זיו כרמל לתפקיד מרכז מחלקות החינוך והביטחון ◄ אמיתי פורת, יפעל בין היתר לחיזוק ופיתוח הפרויקטים הגדלת מספר הקיבוצים המארחים את גרעיני צבר מחו”ל.
הקיבוץ הדתי: אמיתי פורת, מקיבוץ כפר עציון, מונה למרכז אגף החברה בתנועה
הקיבוץ הדתי: אמיתי פורת, מקיבוץ כפר עציון, מונה למרכז אגף החברה בתנועה

אמיתי פורת (קיבוץ כפר עציון), מונה לתפקיד מרכז אגף החברה בתנועת הקיבוץ הדתי במקומו של יהושע מוזט אשר נבחר למזכיר קיבוץ שדה אליהו.

אמיתי פורת, מסר, כי במסגרת תפקידו, יפעל לחיזוק ופיתוח הפרויקטים אשר יהושע מוזט, החל בהם כולל הכשרת דור חדש של מנהיגות בקיבוצים ובתנועה, ליווי בעלי תפקידים בהתמודדות עם תהליכים פנימיים מורכבים, גיבוש חזון ותוכנית עבודה מתאימים לכל קיבוץ, העמדת החינוך הפורמאלי והבלתי-פורמאלי במרכז העשייה התנועתית.

כמו כן, הגדלת מספר הקיבוצים המארחים את גרעיני צבר מחו”ל, חיזוק ופיתוח פרויקטים משימתיים בתוך התנועה ומחוצה לה, העצמה של חזון תנועת הקיבוץ הדתי, וערכי הליבה ושיתופי פעולה עם תנועות אחיות וקרובות.

זיו כרמל (קיבוץ טירת צבי), החליף את אמיתי פורת במחלקת החינוך, וזאת בנוסף להמשך התפקיד של ריכוז מחלקת הביטחון.

זיו כרמל

לדברי כרמל; “מחלקת החינוך, תתמקד בתמיכה וייעוץ למערכות החינוך הבלתי פורמאליות בקיבוצי הקיבוץ הדתי, ובעיקר לקיבוצים שעברו ועוברים שינויים בתקופה זו.

מחלקת החינוך, תעסוק גם בשימור ושיתוף של הידע הקיים בכל קיבוץ וקיבוץ תוך שיתוף שאר הקיבוצים באמצעות ה’פורום של רכזי החינוך’ בהנחייתה של הפסיכולוגית מרים שפירא”.

כרמל, ציין, כי יעמיד את ניסיונו בעבר כרכז חינוך בקיבוץ טירת צבי, לסיוע וליווי של בעלי התפקידים בקיבוצים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן