הבחירות לכנסת ה-21 הקיבוץ הדתי חדשות מושבים קיבוץ

מול הימין הקיצוני והמרכז החלול מרצ תוביל השמאל

יושבת ראש מפלגת מרצ, זנדברג בכנס הנהגות הקיבוצים של התנועה הקיבוצית; "המרכז הוא שבשבת, הוא מסתובב לפי הרוח, מרצ היא הרוח בגלגלי השבשבת" ◄ ״שעה אחרי ההודעה של נתניהו על הצהרה דרמטית התחילה להסתובב הודעה שקרית שמאשימה את הפרקליטות והמשטרה בבידוי וההעלמת ראיות. כשאומרים לנו שיש חשש שמדינה זרה מנסה להתערב בבחירות בדיוק לדברים כאלה מתכוונים".
0
0

“מול הימין הקיצוני והמרכז החלול, אנחנו נוביל פה את השמאל. המרכז הוא שבשבת, הוא מסתובב לפי הרוח, מרצ היא הרוח בגלגלי השבשבת. בלי מרצ, כל ממשלה היא ממשלת ימין. בלי מרצ גם באופוזיציה שוכחים שהם נגד חוק הלאום ונגד גירוש פליטים״ – כך אמרה אתמול (רביעי, ד’ בשבט התשע”ט) יושבת הראש של מפלגת מֶרֶצ מפלגת השמאל סוציאל-דמוקרטית ציונית ישראלית, חברת הכנסת תמר זנדברג; “שדיברה ב’כנס הנהגות הקיבוצים של התנועה הקיבוצית ה-6′ שהתקיים בפעם הראשונה בים המלח ולא במעלה החמישה כמו בפעמים הקודמות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

דוברות התנועה הקיבוצית, מסרה, כי בכנס התנועה הקיבוצית, השתתפו מאות מהנהגות הקיבוצים מכל רחבי הארץ והוא נמשך 3 שלושה ימים ונפתח בברכותיהם של שותפיה הוותיקים של התנועה הקיבוצית; מר שי חג’ג’ יושב ראש מרכז המועצות האזוריות הנבחר, מר דניאל עטר יושב ראש קקל, מר מאיר צור, מזכל תנועת המושבים ומר אמיתי פורת מזכל תנועת הקיבוץ הדתי.

יושבת ראש מפלגת מֶרֶצ חברת הכנסת תמר זנדברג ב-כנס הנהגות הקיבוצים של התנועה הקיבוצית ה-6
תמר זנדברג, מרצ

לקראת הבחירות לכנסת העשרים ואחת שתיערכנה ביום שלישי, 9 באפריל 2019 (ד’ בניסן, ה’תשע”ט), חיממה יושבת הראש של מפלגת מֶרֶצ חברת הכנסת תמר זנדברג, את המנועים וחרצובות לשונה; ״שעה אחרי ההודעה של נתניהו על הצהרה דרמטית, התחילה להסתובב הודעה שקרית שמאשימה את הפרקליטות והמשטרה בבידוי והעלמת ראיות.

כשאומרים לנו שיש חשש שמדינה זרה מנסה להתערב בבחירות בדיוק לדברים כאלה מתכוונים. להפצת פייק ושקרים על ידי מישהו שיש לו במקרה מאגרי טלפונים של כל אזרחי המדינה.

את ההודעה השקרית הזאת אני מבקשת עוד היום מ‘ועדת הבחירות’ המשטרה ושירות הביטחון הכללי  (שבכ) לבדוק בהקדם.

״אני לא מוכנה לקבל את זה שיש שמאל חברתי וימין מדיני או להיפך. תפיסות העולם האלה באות ביחד.

לדברי יושבת הראש המפלגה מרצ חברת הכנסת תמר זנדברג; “הממשלה שמקצצת את השירותים החברתיים היא אותה ממשלה שמספחת ואותה ממשלה שפוגעת בחקלאות הישראלית היא הממשלה שאוסרת על תחבורה ציבורית בשבת ומדירה נשים מהקמפוסים״.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן