חדרה

חדרה: בא לשכונה אדריכל עיר חדש דני גולדברג

0
0

עיריית חדרה: דני גולדברג, נבחר לתפקיד במקומו של אדריכל אבישי קימלדורף, המכהן היום כמהנדס העיר חדרה, ומנהל אגף ההנדסה בעירייה. מינויים נוספים באגף ההנדסה; אריק בן-שימול מונה לתפקיד מנהל מחלקת השבחה ואחלאם יעקב, מונה לתפקיד מהנדסת התנועה במחלקת התשתיות.
חדרה: בא לשכונה אדריכל עיר חדש דני גולדברג
חדרה: בא לשכונה אדריכל עיר חדש דני גולדברג

במכרז לתפקיד אדריכל העיר החדש של עיריית חדרה, זכה אדריכל דני גולדברג, אשר נכנס לתפקידו במקומו של אדריכל העיר הקודם, המהנדס אבישי קימלדורף, המכהן היום כמהנדס העיר וכמנהל אגף ההנדסה.

האדריכל גולדברג, הוא בן 42, תושב חדרה, ונחשב בעל ניסיון רב. בתפקידו האחרון, עבד גולדברג, כמנהל מחלקת רישוי הבנייה בעיריית הרצליה, ולפני כן, כמנהל מחלקת הפיקוח על הבנייה. גולדברג, היה חבר בצוות החשיבה הארצי לרפורמה בתכנון ובנייה, ניהל מטעם העירייה את הפיילוט הארצי ברפורמה של הרישוי בבנייה, והיה נציג האגף “בפורום ה- 15”.

קודם לכן, עבד גולדברג, בעיריית רמת גן, ובמועצה אזורית חוף הכרמל, וכן במשרדי אדריכלים בהם טיפל בהליכי רישוי, תכנון ואדריכלות.

דני גולדברג, שירת בחיל חינוך, ומשרת במילואים כקצין הנדסת חילוץ ביחידת חילוץ. הוא סיים בהצטיינות לימודי הנדסאי אדריכלות במכללת תל אביב, בעל תואר ראשון בארכיטקטורה B.ARCH, ורשום בפנקס האדריכלים והמהנדסים, וכן בפנקס ההנדסאים. הוא בוגר קורסים מקצועיים, ביניהם; קורס בודקי תוכניות, קורס סמכויות שוטר (משרד הפנים) וקורס בנייה ירוקה.

כידוע, אדריכל העיר, אחראי על הטיפול בכל הבקשות והתכניות לעיצובה של הסביבה העירונית במתחמים חדשים וברקמה הקיימת, וזאת בהתאם לתוכנית הכללית החלה ובהתאם למדיניות העירייה ולמתן שירות.

הוא אחראי לבקרה על פעילויות של עיצוב ברשות המקומית ושל שימור אתרים ציבוריים ולשחזורם, אחראי למתן אישורים לתוכניות פיתוח של מגרשים וסביבתם ובכלל זה שטחים המיועדים לגינון, שבילים וחנייה במגרש ובמדרכה, וכן לבדיקת תוכניות של חזיתות וגדרות בחזית רחוב מבחינת העיצוב, הגובה וחומרי הגמר, בהתאמה על חזיתות וגדרות בסביבה.

תפקידו ניהול המחלקה לתכנון עיר, אחריות על קידום תכניות בניין עיר בתחום הרשות, ייצוג הוועדה המקומית בוועדה המחוזית, ובוועדות תכנון שונות, וכן אחריות על קידום מערכת GIS ברשות והטמעתה.

מינויים נוספים באגף ההנדסה, צוינו ב-עיריית חדרה, בהם; מינויו של אריק בן-שימול לתפקיד מנהל מחלקת השבחה, במקום מנהל שפרש לגמלאות, ומינויה של אחלאם יעקב, שהחלה לכהן בתפקיד מהנדסת התנועה במחלקת התשתיות במקום מהנדס שפרש.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן