חג אהבה ♥ ולנטיין דיי

וולנטיין דיי, המאפר ירין שחף, מציע: איפור חושני למראה מאוהב

0
0

לקראת חג האהבה בעולם, הוולנטיין דיי – Valentine’s Day, החל ב-14 בפברואר, ירין שחף, הניצב בצמרת המאפרים בישראל, המייסד והבעלים של בית ספר בתחום איפור מקצועי, מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור, מעלה רעיון, לקראת יום האהבה הבינלאומי להחיות את שנות החמישים, התקופה שסימלה בעיקר זוהר, רומנטיקה, נשיות, ואבק של כוכבים.
וולנטיין דיי, המאפר ירין שחף, מציע: איפור חושני למראה מאוהב
וולנטיין דיי, המאפר ירין שחף, מציע: איפור חושני למראה מאוהב

אל תמהרו להספיד את ה’שפתון האדום’. נכון, מעצבי האיפור העולמיים מדברים בקול אחד על הצבע הוורוד, כגוון הטרנדי של העונה הקרובה. מנגד, אין כמו הצבע האדום, החד משמעי הזה כסמל האהבה. סגנון איפור שמציג עכשיו המאפר ירין שחף, מורה ומנהל בית ספר למקצועות האיפור, שייך לאייקונים ההוליוודיים מתקופת הפיפטיז (מרלין מונרו, וכו’).

השילוב של מיניות ונשיות של שנות ה-50 מקבל פרשנות צבעונית מדהימה. המראה הכללי, משדר רעננות וזוהר. המייק-אפ בהיר במרקם מט, גווני האיפור חמים ובולטים.

המאפר של המדינה, ירין שחף, מסביר; “הרעיון הוא להחיות את שנות החמישים, התקופה שסימלה בעיקר זוהר, רומנטיקה, נשיות, ואבק של כוכבים. התמהיל של איפור תקופתי עם נגיעות של חדש וישן יוצר מראה של מצב רוח לאהבה, נטול דאגות.

העיניים הפעורות, יוצרות עומק דרמטי, ומזכירות את תמימות של קסם נעורים.

השפתיים אדומות והלחיים סמוקות בכתום מעודן”.

♥ כך עושים זאת נכון:

איפור חושני למראה מאוהב לרגל הוולנטיין דיי

♥ בסיס: מנקים את העור עם חלב פנים או סבון אנטיספטי. מניחים קרם לחות ומייק-אפ נוזלי קליל.

♥ עיניים: על מנת לקבע את הצללית, מירחי מייק-אפ על אזור העפעף עד לגבה. בעזרת מברשת מתאימה מניחים על העפעף צללית בגוון כחול-אפור, ואת קצוות העין “מאירים” בצללית לבנה.

את קו הריסים העליון והתחתון יש להדגיש באמצעות עיפרון שחור. מצמידים ערכת ריסים מלאכותיים.

♥ שפתיים: כדי לקבע את השפתון לאורך זמן, מורחים על השפתיים משחת לחות מרגיעה ומעליה מעט אבקת פודרה. אחר כך מושחים את השפתיים בליפסטיק בגוון אדום עז.

♦ בתצלום; יובל זרזיר,
♦ איפור; אלה אברמוב – צוות “ירין שחף”,
♦ צילום; אבי משולם.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן