חתולים | Cats

חתולי בית, צריכים גם אדנית דשא לבריאותם

0
0

חתולי בית נזקקים לאדנית צומחת, אך בניגוד אלינו לחתול, יש צורך בריאותי ◄ בחירה בדשא איכותי, מ’חנות חיות’ מספקת לחתול גם מינרלים, וסיביים תזונתיים אשר תורמים לבריאותו.
חתולי בית, צריכים גם אדנית דשא לבריאותם
חתולי בית, צריכים גם אדנית דשא לבריאותם

בעלי חתולים, מכירים את השיעול, והחנק מגרון עמוס “כדורי פרווה” אשר מציק לחתול. אכילת דשא, מסייעת ל’חתול בית’, לנקות את קיבתול ולצמצם את תופעת “כדורי הפרווה”. הצטברות השיער בקיבה, עלולה להפוך למעין כדור צמר, ולהביא לסתימה בדרכי העיכול.

חתולי רחוב, אוכלים דשא באופן קבוע, הבעיה אצל חתולי בית, כי הם לא זוכים לפגוש דשא בסביבת המגורים. מתברר, כי סכנה נשקפת גם ל’חתולים בית’ סקרנים אשר עושים טיול לגינה באזור המגורים, ועלולים לאכול דשא עם טפילים, דשא שרוסס בחומרי הדברה או מכיל אבק ופיח.

ברשת החנויות לחיות מחמד “פט ביי” (אתר www.petbuy.co.il), מציעים דשא לגידול על אדן החלון לבעלי החתולים. הדשא, מגיע כשהוא זרוע במערכת נוחה לשימוש, שלאחר השקיה, והצבתה במקום מואר, הדשא, יצמח תוך פחות מארבעה ימים.

החתול, מתייחס לדשא כאל צ’ופר, המסייע לו להתמודד עם כל השערות שבלע בעת ההתלקקות והניקוי העצמי. בחירה בדשא איכותי, מ’חנות חיות’ מספקת גם מינרליים וסיביים תזונתיים אשר תורמים לבריאותו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן