חתולים | Cats

תערוכת חתולים בינלאומית Golden Cat 2010, תתקיים בחוה”מ סוכות בעיר רעננה

0
0

יותר מ-200 חתולים גזעים ישתתפו בתערוכה בינלאומית לכבוד עשור של מועדון חתולים Felis אשר תתקיים בתאריכים 24-25 בספטמבר ◄ משפחות מרובות ילדים, יוכלו להכניס ילד אחד ללא תשלום.
תערוכת חתולים בינלאומית Golden Cat 2010, תתקיים בחוה
תערוכת חתולים בינלאומית Golden Cat 2010, תתקיים בחוה”מ סוכות בעיר רעננה

חג סוכות, בפתח והוא מביא איתו שפע של פסטיבלים ותערוכות לילדים ומבוגרים. מועדון חתולים Felis, חוגג השנה עשור, ומקיים תערוכת חתולים בינלאומית Golden Cat 2010, בה ישתתפו יותר מ-200 חתולים גזעים. חתולים בריטים וסקוטים העצמאיים והמרוצים מעצמם, דבון רקסים בעלי פרווה מסולסלת ורכה, חכמים וסקרניים, רגדולים אשר קיבלו את שמם בגלל תכונתם “להתלות” בידי בני אדם ממש כמו בובות סמרטוט (ragdoll), מיינקונים – החתולים הכי גדולים ומאוד חברותיים, הדומים לחתולי בר ורבים אחרים יתחרו על התארים הגבוהים ויבדרו את המבקרים.

מארגני התערוכה, יודעים לספר, כי אף צפייה באלבום בתמונות, באינטרנט או בסרט לא תשתווה לחוויה אמיתית של ביקור בתערוכת חתולים. אפשר יהיה להרגיש את הפרווה הקטיפתית של חתול בורמני, ללטף את חתול פרסי אצילי ולהתפלא ממגע החם והעדין של עורם של חתולי ספינקס מסתוריים אשר נראים כאילו רק מחכים שחללית האם תבוא לקחת אותם הביתה לכוכב הרחוק.

כל שעתיים במהלך התערוכה, יערך מופע של חתולים מגזע מסוים, בו יציגו השופטים את החתולים, יספרו לקהל המבקרים על ייחודיות של כל גזע, על תכונותיו של החתול ויערכו תחרות בקטגוריה הנבחרת. את התחרויות ישפטו שופטים בעלי שם בינלאומי מ; בלגיה, גרמניה, רוסיה וישראל.

זוהי תהיה חגיגה לכל המשפחה עם הפקות מיוחדות עבור ילדים, פינות יצירה, תחרות “חתולי צב”, והפתעות רבות.

כל שעתיים במהלך התערוכה, יערך מופע של חתולים מגזע מסוים

אלה החפצים מאוד ל’חתול גזעי’, יוכלו לזכות באחד כזה בהגרלה שתתקיים פעם ביום. הזוכה המאושר, יקבל הדרכה מפורטת מבעל החתול שגם ישמח לענות כל שאלה על מנת להבטיח שהחתול, ימצא בית חם ואוהב.

מי שלא יזכה בהגרלה, יוכל לקנות חתול גזעי שימצא חן בעיניו ולחזור הביתה עם בן משפחה נוסף. מקצוענים וחובבי חתולים, ילדים ומבוגרים, יוכלו לשוחח עם בעלי חתולים ולשחק עם החיות הנפלאות האלה.

תערוכת Golden Cat 2010, תתקיים ב’חול המועד סוכות’, בתאריכים 24-25 בספטמבר במרכז קהילתי “לב הפארק” בעיר רעננה, רח’ יאיר 3 (יאיר שטרן).

ב-24.09.10, יום שישי, בין השעות; 10:00-19:00,
ב-25.09.10, שבת, בין השעות; 11:00-21:00.

מחיר כרטיס הכניסה; מבוגר – 40 ₪ ילד, סטודנט, גמלאי וחייל בהצגת תעודת חוגר במחיר 20 ₪. משפחות מרובות ילדים, יוכלו להכניס ילד אחד ללא תשלום.

מידע נוסף אודות התערוכה ומפת הגעה ניתן לקבל; כאן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן