כדורגל

משחק הכדורגל בין מכבי חיפה לבין גנק בלגיה, יועבר הערב (21:30) בשידור חי ברשת ב’

0
0

השדר הוותיק והפופלרי דני דבורין, יעביר את המתרחש במגרש החל מן בעוד כשעה; 21:30 בשידור ישיר ◄ מאמן מכבי חיפה; “מדובר באחד המשחקים החשובים ביותר העונה שלנו. אנו צופים למשחק קשה. היה לנו משחק טוב במפגש הקודם אך התוצאה שבירה. וצריך להיזהר…”.
משחק הכדורגל בין מכבי חיפה לבין גנק בלגיה, יועבר הערב (21:30) בשידור חי ברשת ב’
משחק הכדורגל בין מכבי חיפה לבין גנק בלגיה, יועבר הערב (21:30) בשידור חי ברשת ב’

רשת ב’ של “קול ישראל”, תעביר הערב (שלישי 23.8.11), בשידור ישיר את משחק הגומלין של מכבי חיפה מול קבוצת גנק, אלופת בלגיה בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות של אירופה. את המשחק ב”קריסטל ארנה”, יעביר השדר הוותיק והפופלרי דני דבורין, החל מן בעוד כשעה; 21:30 בשידור ישיר.

ייאמר מיד, כי מכבי חיפה, הערוכה לקראת משחק הגומלין מול קבוצת גנק, מגיעה למשחק הזה עייפה מן המאמץ העצום שהשקיעה מול על מכבי נתניה בניצחון הגדול 1:4, ארבעה שערים של וויאם עמאשה במשחק פתיחת העונה בליגה העל, אך מעודדת מאד משני הניצחונות האחרונים.

בסיום עונת בשנת 2010/11, זכתה מכבי חיפה באליפות ליגת העל הישראלית ובאליפות ה-12 שלה. יריבתה גנק באליפות שלישית בתולדותיה בעונת 2010/2011, זכתה ובתחילת עונת 2011/2012 היא הוגרלה למפגש כפול מול מכבי חיפה בשלב הפליי-אוף על הכרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות. במשחק הראשון מול קבוצת גנק, כזכור, ניצחה מכבי חיפה שעשתה היסטוריה, ולראשונה שיחקה וניצחה יריב בלגי בגביע אירופה, בתוצאה 1:2.

אליניב ברדה, חלוץ גנק הבלגית, שכבש שער מצמק מול חיפה בישראל, אמר במסיבת עיתונאים, כי; “בחצי הראשון נראינו מאד רע, שני השערים המהירים של חיפה הכניסו אותנו קצת לשוק אבל במחצית השנייה שיחקנו יותר טוב. אין כאן שום רצון לנקמה על הדברים שנאמרו בנושא היכולת של הליגה הבלגית, אנחנו פשוט רוצים לעלות, לשחק טוב ולהעפיל לליגת האלופות”.

המאמן פייר דנייה, אמר; “אנחנו יודעים כל מה שצריך לדעת על מכבי חיפה, כולל הניצחון 1:4 במחזור הראשון בליגה. הייתה לנו עד עכשיו בעיה של קצב. גם בסיבוב הראשון הרגשתי שהקצב שלנו לא טוב, וכך גם במשחקי הליגה עד עכשיו למרות שאני מאוד מרוצה מאיך שהשחקנים עמדו עם 10 שחקנים בלבד מול סרקל ברו, אני מאוד מקווה שדווקא המשחק מול מכבי חיפה יסתיים בניצחון יפה ואולי יוציא אותנו לדרך חדשה”.

המאמן אלישע לוי, אמר; “מדובר באחד המשחקים החשובים ביותר העונה שלנו. אנו צופים למשחק קשה. היה לנו משחק טוב במפגש הקודם אך התוצאה שבירה. וצריך להיזהר. אני מקווה, כי נביא את התוצאה הדרושה כדי להעפיל לשלב הבא”. סיכם מאמן מכבי חיפה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן