רשויות מקומיות

מרכז השלטון המקומי; הרשויות המקומיות, ישבתו היום (ב’) כהזדהות עם מחאת האוהלים

0
0

יו”ר מרכז השלטון המקומי, מר שלמה בוחבוט; “אזרחי ישראל חדלי פירעון מול נטל המיסים. נפגע בשירותים למשרדי הממשלה. מדובר בשלב זה בשביתה בת יום אחד, מתוך תקווה ליצור עשייה משותפת ולחלץ את החברה בישראל ממשבר…” ◄ ראש עיריית דימונה מר מאיר כהן; “יש נתק בין הציבור להנהגה. אני מאמין כי כעת יבוצעו צעדים טובים ונכונים שמתבקשים בתחום החברתי כלכלי”.
מרכז השלטון המקומי; הרשויות המקומיות, ישבתו היום (ב’) כהזדהות עם מחאת האוהלים
מרכז השלטון המקומי; הרשויות המקומיות, ישבתו היום (ב’) כהזדהות עם מחאת האוהלים

ראשי הרשויות המקומיות, ישביתו הבוקר (שני), את השירותים ב’רשויות המקומיות’ זאת כאות הזדהות עם המחאה הציבורית ברחבי הארץ. במהלך היום הזה, יתקיימו אסיפות הסברה וכן יינקטו עיצומים בהם אי קבלת קהל. מטה המאבק של ’מרכז השלטון המקומי’, החליט, כמו כן, לפגוע במתן שירותים שמקבלים משרדי הממשלה, עקב מה שהוגדר בשל שהממשלה, הפסיקה לשרת את האזרח.

ראש עיריית ירושלים, מר ניר ברקת, הודיע, כי לא יצטרף לשביתה שיזם מרכז השלטון המקומי. חרף העובדה שעירו, מזדהה עם המאבק של מעמד הביניים – אין הוא מוצא לנכון לפגוע בתושביו על ידי השבתת העירייה.

מרכז השלטון המקומי בישראל הוא ארגון המאגד את הרשויות המקומיות בישראל (למעט המועצות האזוריות, המאוגדות במרכז המועצות האזוריות), לדברי יו”ר מרכז השלטון המקומי, וראש עיריית מעלות-תרשיחא מר שלמה בוחבוט, אמר, כי; “מדובר במחאה חברתית רחבה, ואנו ראשי הרשויות לא יכולים לעמוד מנגד.

זוהי קריסה חברתית של מעמד הביניים, ואנו זקוקים לפתרונות במגוון נושאים חברתיים, לא רק בפיתרון ל’מצוקת הדיור’. בשנתיים האחרונות, ראשי הערים, הגישו תוכניות ל’דיור בר השגה’, ופעולות נוספות להורדת יוקר המחיה. מזה תקופה ארוכה, אנו מנהלים מאבקים עיקשים להורדת מחיר המים, ולחיזוק מערכות החינוך והרווחה שקורסות.

על כן, מדגיש ומוסיף, יו”ר מרכז השלטון המקומי, מר בוחבוט; “יש להקים מטה חירום לאומי בראשות ראש הממשלה, שיכלול נציגים מהשלטון המקומי כדי לפתור את המשבר. ראשי הרשויות החליטו להצטרף לערי האוהלים ברחבי הארץ, כי הבנו שזו הדרך לאותת לממשלה, כי היא הגיעה למוצא האחרון אזרחי ישראל, הם היום חדלי פירעון מול עשרות סוגי המסים העקיפים הכבדים שעליהם לשלם. הגיע הזמן לשנות את מדיניות המיסוי בישראל”.

ביום חמישי שעבר, ביקרו ראשי הרשויות המקומיות בערי האוהלים בעיר באר-שבע ובשדרות רוטשילד בעיר תל אביב.

ראשי הרשויות, דנו עם מנהלי המאבק שעה ארוכה, והבטיחו לסייע ככל שיוכלו. בנוסף, הביאו עימם עשרות אוהלים שירחיבו את אופי המאבק בתוך בשדרה”.

עוד הוסיף יו”ר מרכז השלטון המקומי מר בוחבוט; “אני גאה שראשי הערים מכל קצוות הקשת הפוליטית ומכל רחבי הארץ, נרתמו למען תושביהם, והצטרפו למחאתם הצודקת.

אנו לא פועלים רק בדרך המאבק, אלא מנסים בכל דרך להציע פתרונות לטווח הקצר והארוך. אין טבעי יותר מכך שראשי הערים הפועלים בכל תחומי החיים, ומכירים את המצוקות מקרוב, יזדהו עם המצוקות ותחושת השבר”.

יו”ר מטה המאבק וראש עיריית דימונה מר מאיר כהן; “המחאה הציבורית, חסרת התקדים משקפת ומחזקת את מה שטענו חודשים: יש נתק בין הציבור להנהגה. אני מאמין כי כעת יבוצעו צעדים טובים ונכונים שמתבקשים בתחום החברתי כלכלי”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן