חדשות בארץ

סגנית השר גילה גמליאל, השלימה מהלך לתקצוב במאות אלפי ₪ למרכזי צעירים

0
0

על פי התכנית, לתקצוב למרכזי צעירים אותה הובילו ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, וסגנית השר לקידום צעירים, סטודנטים ונשים חברת הכנסת גילה גמליאל, תוך זמן קצר כל צעיר וצעירה בישראל, יוכלו לקבל את מגוון השירותים הנדרשים להם בשלב זה של חייהם, באמצעות מרכז צעירים בעירם או בקרבת מקום מגוריהם ◄ גם נתניה, בין הערים המתוקצבות
סגנית השר גילה גמליאל, השלימה מהלך לתקצוב במאות אלפי ₪ למרכזי צעירים
סגנית השר גילה גמליאל, השלימה מהלך לתקצוב במאות אלפי ₪ למרכזי צעירים

הממשלה, אישרה השבוע את תכניתה של סגנית השר גמליאל לתקצוב מרכז הצעירים בעיר נתניה, ומרכזי צעירים נוספים ברחבי כל הארץ. כמו כן, בהתאם להחלטת הממשלה, יוקמו עוד כ-15 מרכזים חדשים בעלות כוללת של כ-15 מיליון ₪. כל זאת במטרה לסייע בחידוש פני החברה בישראל ולגבש מענה מוסדר ומקיף לצרכי הצעירים בישראל במסגרת הישובים בהם חיים.

מרכזי הצעירים, מהווים מוקד תמיכה וסיוע עבור יוצאי צבא, הניצבים בצומת של החלטות בראשית חייהם הבוגרים. השירותים הניתנים במרכזים כוללים בין היתר; ייעוץ בנושא השכלה גבוהה, הכוונה תעסוקתית ועסקית, הכוונה בנושא דיור, קידום פעילות התנדבותית בקהילה, ועוד.

על פי התכנית, אותה הובילו ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, וסגנית השר לקידום צעירים, סטודנטים ונשים, חברת הכנסת גילה גמליאל, תוך זמן קצר כל צעיר וצעירה בישראל יוכלו לקבל את מגוון השירותים הנדרשים להם בשלב זה של חייהם, באמצעות מרכז צעירים בעירם או בקרבת מקום מגוריהם.

סגנית השר גילה גמליאל, אמרה; “למרכזי הצעירים, חשיבות רבה והשפעה עצומה על צעירים הניצבים בצומת של החלטות. החלטה זו, מהווה נדבך נוסף בתכניתי להפיכת אוכלוסיית הצעירים במדינת ישראל למשאב לאומי וככלי לצמצום הפערים בחברה. מרכזי הצעירים יביאו בין היתר לפתרונות בתחומי התעסוקה, ההשכלה והדיור”.

ראש הממשלה מר נתניהו, ציין במהלך ישיבת הממשלה, כי; “אני מברך על נחישות סגנית השר גמליאל, הפועלת ללא לאות למען צעירי הארץ הזאת”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן