נתניה עיר חינוך

נתניה: מינהל החינוך בעיריית נתניה, אחוזים מרשימים של מצטיינים בחינות הבגרות

0
0

סגנית ומ”מ ראש העיר נתניה, ד”ר אביטל לאופר, הממונה על החינוך; “יש תמורה להשקעה האדירה של ראש העיר מרים פיירברג-איכר בחינוך. צריך לזכור שהקריטריונים המגדירים מיהו מצטיין מחמירים מאוד ולעיתים, בשל עשירית האחוז תלמידים לא נכללו ברשימת המצטיינים. עיריית נתניה עודדה, מעודדת ותמשיך לעודד מצוינות גם בעתיד”.
נתניה: מינהל החינוך בעיריית נתניה, אחוזים מרשימים של מצטיינים בחינות הבגרות
נתניה: מינהל החינוך בעיריית נתניה, אחוזים מרשימים של מצטיינים בחינות הבגרות

באמצעי התקשורת, וגם בציבור הרחב מרבים לעסוק בסוגיית אחוז הזכאות ל’בגרות’, בכל יישוב ויישוב, אולם כמעט אף פעם לא מתרכזים בנתונים המתייחסים לאחוז המצטיינים בבחינות הבגרות. מינהל החינוך בעיריית נתניה, גילה, לאחרונה, כי בבדיקת נתונים שערך מבררים, אחוזים מרשימים של מצטיינים בבחינות הבגרות בבתי הספר בעיר נתניה.

עוד עולה, כי בראש טבלת המצטיינים, נמצאת ישיבת בני עקיבא, שם כמעט 20% (19.35%) מהתלמידים הצטיינו בבחינות הבגרות.

המצטיינים בבחינות הבגרות, נמדדים על פי שתי קטגוריות;

בקטגוריה הראשונה, נחשב מצטיין מי שהממוצע המשוקלל של כל ציוני הבגרות שלו עובר את 90, ובתנאי שנבחן בלפחות 30 יחידות לימוד, ביניהן לפחות ארבע יחידות לימוד מתמטיקה וחמש יח”ל אנגלית.

בקטגוריה נוספת, נחשב מצטיין מי שממוצע הבגרות המשוקלל שלו עומד על לפחות 95, ונבחן בלפחות 25 יחידות לימוד, ביניהן; חמש יח”ל מתמטיקה, וחמש יח”ל אנגלית.

לפי הנתונים שנערכו על ידי משרד החינוך, ב’אולפנית נתניה’, ובמדרשת בר אילן, הצטיינו בבחינות הבגרות 18.79% מהתלמידים, ובתיכון ’בית יעקב נתניה’, הצטיינו מהתלמידים 16%.

בתיכון ע”ש ’ש”י עגנון’ בעיר נתניה, הצטיינו 5% מן התלמידים, ואילו ב’אורט גוטמן’ נתניה, הצטיינו 4.67%. ב’אורט יד-ליבוביץ’, וב’שרת נתניה’, הצטיינו 4.1% מהתלמידים שניגשו לבגרות, בבית ספר ’טשרניחובסקי נתניה’, הצטיינו 3.28%, ובביה”ס ’אלדד נתניה’, הצטיינו 3.05%.

סגנית ומ”מ ראש העיר, ד”ר אביטל לאופר, הממונה על החינוך, התייחסה לנתונים; “הנתונים המתייחסים לאחוז התלמידים המצטיינים במבחני הבגרות בהחלט מרשימים ומראים, כי יש תמורה להשקעה האדירה של ראש העיר מרים פיירברג-איכר, בחינוך.

צריך לזכור שהקריטריונים המגדירים מיהו מצטיין מחמירים מאוד ולעיתים, בשל עשירית האחוז תלמידים לא נכללו ברשימת המצטיינים. עיריית נתניה, עודדה, מעודדת ותמשיך לעודד מצוינות גם בעתיד”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן